Γιώργος Κωνσταντίνου: «Αν αποσυρόμουν δεν θα ζούσα» – Στο Docville την Κυριακή με το Documento

Γιώργος Κωνσταντίνου: «Αν αποσυρόμουν δεν θα ζούσα» – Στο Docville την Κυριακή με το Documento

Ο αγαπημένος ηθοποιός του κινηματογράφου και του θεάτου Γιώργος Κωνσταντίνου ζει μια δεύτερη άνθιση στην πολύχρονη καριέρα του. Ακμαίος, δημιουργικός και ειλικρινής, μίλησε στο Docville και στην Κατερίνα Αγγελιδάκη για την αναβίωση του «Εκείνος κι Εκείνος», τους αποκλεισμούς που βίωσε, για τις αδικίες που δεν αντέχει αλλά και για την πίστη του στους νέους.

Από τους δράκους μέχρι τον καραγκιόζη Mad Max. Δέκα προτάσεις για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Γράφει η Ειρήνη Δρίβα.

Τα θερινά σινεμά γεμίζουν με σινεφίλ. Μπέργκμαν, Λιντς και Μελβίλ ανοίγουν το πάρτι των κινηματογραφικών επανεκδόσεων για το φετινό καλοκαίρι. Στο κείμενο ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Μύθοι και αλήθειες για τον μινωικό πολιτισμό. Όσα τελικά γνωρίζουμε για τους Μινωίτες και τη θέση της γυναίκας στην Κρήτη της εποχής εκείνης και όσα είναι σύγχρονη φαντασίωση μιας παθιασμένης «κρητομανίας». Μια ψύχραιμη προσέγγιση στο θέμα, με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV «Οι γυναίκες της Κνωσού», από τον καθηγητή αρχαιολογίας Δημήτρη Πλάντζο.

Κάποιο λάκκο έχει η φάβα στην… «ιερακοθηρία». Περιβαλλοντικές οργανώσεις αντιδρούν στην εγγραφή της αμφιλεγόμενης πρακτικής του κυνηγιού με γεράκια στο Εθνικό Ευρετήριο Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Στο κείμενο ο Στάθης Γκότσης.

Ποιήτρια φτιαγμένη από αιθέρα. Μόλις κυκλοφόρησε η μελέτη της Ελενας Χουζούρη για τη ζωή και το έργο της Θεσσαλονικιάς μεσοπολεμικής λογοτέχνιδας Ανθούλας Σταθοπούλου – Βαφοπούλου, μιας αξιοσημείωτης προσωπικότητας των γραμμάτων με έργο που μέχρι πρότινος είχε χαθεί στη λήθη. Στο κείμενο η Εμυ Ντούρου.

Μνήμες χαρακτικής. «Στο εργαστήριο του Χριστόφορου Κατσαδιώτη» είναι ο τίτλος της έκθεσης του εικαστικού καλλιτέχνη στο Μουσείο Μπενάκη μετά τους βανδαλισμούς στην Πινακοθήκη. Στο κείμενο ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Ξεκαθάρισμα λογαριασμών. Ο κριτικός θεάτρου Ηρακλής Λογοθέτης γράφει για την παράσταση «Οσα παίρνει ο άνεμος» της Ιόλης Ανδρεάδη που φέρνει στο προσκήνιο την αποσιωπημένη ιαχή των μαύρων της Αμερικής, αλλά δεν φέρνει μαζί και τον άνεμο της ανατροπής.

Οι Rainbow Mermaids άναψαν φάρο ελπίδας. Τη σημαία της διαφορετικότητας και της ορατότητας κρατούν ψηλά δύο drag queens από τη Θεσσαλονίκη, οι Mystic van Rouge και Katina Bella. Συνέντευξη στον Αντώνη Μποσκοΐτη.

Φιλότιμο με παστέλ. Το «Φοινικικό σχέδιο» είναι η νέα ταινία του Γουές Άντερσον που μας έρχεται αμέσως μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της στο φεστιβάλ των Κανών. Η κριτική της ταινίας από τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη.

Η Μαριάν Φέιθφουλ τραγουδάει ξανά. Ακούσαμε το πρώτο μεταθανάτιο άλμπουμ της ιέρειας του ροκ με τίτλο «Burning moonlight», που κυκλοφορεί εξήντα χρόνια μετά το δισκογραφικό ντεμπούτο της. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Η αυτοκρατορία  των ψευδαισθήσεων. Επιθετικότητα, πολυπλοκότητα και μελωδία χαρακτηρίζουν το ντεμπούτο του αθηναϊκού progressive/djent/groove metal σχήματος Herta με τίτλο «Crossing the illusion». Στο κείμενο ο Γιάννης Πούλλος.

Μια ιστορία από την μουσική. Η βαθιά φιλία του τραγουδιστή Χρήστου Λεττονού με τον ποιητή Γιώργο Μαρκόπουλο. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Διαβάστε επίσης:

Sold out η συναυλία των Metallica στο ΟΑΚΑ!

Νέες ταινίες: Ο εικαστικός Γουές Άντερσον και τα γεωμετρικά σχέδια του

Ετικέτες

Documento Newsletter