Η Αρχή για τα τρένα δεν αναγνωρίζει το πόρισμα Καρώνη – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville

Το Documento αποκαλύπτει την επικίνδυνη μεθόδευση Μητσοτάκη
* Ιωάννα Τσιαπαρίκου, πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ): «Το μόνο πόρισμα που έχουμε είναι του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, που δεν εγείρει ζητήματα επικινδυνότητας»
* Νέο τέχνασμα του ανακριτή Μπακαΐμη: Άφησε εκτός δικογραφίας το πόρισμα Κωνσταντόπουλου (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) που μιλάει για έκρηξη από υδρογονάνθρακες
* Ο επίτροπος Μεταφορών Απόστολος Τζιτζικώστας δεν απαντά επί της ουσίας για το αν τίθεται ζήτημα ασφάλειας τρένων μετά το πόρισμα Καρώνη
—————-

Έκθεση-κόλαφος από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Δεν κάνουν ισολογισμούς για να κρύβουν τη ρεμούλα. Από το 2010 έχει να καταθέσει η ΔΥΠΑ που παρουσιάζει έλλειμμα σχεδόν €2 δισ. και ρίχνει ευθύνες στο πληροφοριακό σύστημα, αν και το ανανέωσε τώρα με ευρωπαϊκά κονδύλια. Βαθύ σκοτάδι σε ΕΟΠΥΥ, e-ΕΦΚΑ και ΟΠΕΚΑ που διαχειρίζονται δισεκατομμύρια

—————-

Ανέλεγκτο το «πόθεν». Μαύρα μεσάνυχτα για το μαύρο πολιτικό χρήμα. Άφησε ανοιχτούς διαύλους η (ν)τροπολογία Φλωρίδη για τις εταιρείες στενών συγγενών πολιτικών στο εξωτερικό

—————-

Νέα Δημοκρατία. Φαγωμάρα σε Μαξίμου, Πεντάγωνο και Βουλή, Το «κόντυμα» του Δένδια, το «πριόνισμα» Μυλωνάκη, η μάχη για την εκλογή και το αντάρτικο για τους σταυρούς

—————-

Θεόδωρος Καράογλου. «Τα χρίσματα τα δίνει η κοινωνία». Αποφασισμένος ο βουλευτής της ΝΔ να διεκδικήσει την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με ή χωρίς κομματική στήριξη

—————-

«Σουλτάνος». Ο Ερντογάν πρωταγωνιστεί σε Μέση Ανατολή, ουκρανικό και έχει βάλει χέρι στα πολεμικά κονδύλια της ΕΕ

—————-

ΠΑΣΟΚ. Ενός Ανδρουλάκη αρχή

—————-

Υπουργείο Υγείας. Ευρωπαϊκά κονδύλια για διαφήμιση με απευθείας αναθέσεις

—————-

Ανισότητες. «Καψόνια» σε στρατιωτικούς με προβλήματα υγείας

—————-
Επικοινωνιακά πυροτεχνήματα. «Ασπιρίνες» Άδωνη για τις ελλείψεις φαρμάκων
—————-

Απλήρωτοι λογαριασμοί. Ηλεκτροσόκ τα χρέη για το ρεύμα

—————-
Μπάσκετ στο Άμπου Ντάμπι. Το αλφαβητάρι του φάιναλ φορ

Ο Σωτήρης Δημητρίου στο Docville

«Είναι χτικιό το γράψιμο. Μέχρι τώρα νόμιζα ότι διασκεδάζω. Πλέον αναθεωρώ. Μπορεί να λυτρώνεσαι με έναν τρόπο παράξενο, αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπαίνεις συνέχεια στις ψυχές και στα μυαλά των άλλων». Ο Σωτήρης Δημητρίου μιλά στην Έμυ Ντούρου για το βάρος των λέξεων, τα μυστικά της γραφής, τη χειρότευκτη ζωή και την αξία του ασήμαντου με αφορμή την παράσταση «Τυφλή, τυφλή φοράδα, πού πας;» που βασίζεται σε κείμενά του.

Μνήμες από τον Λάκη Παπαστάθη. Με αφορμή την έκθεση για τον κινηματογραφιστή που γίνεται στο Μουσείο Μπενάκη ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης αναζήτησε τρεις δικούς του ανθρώπους οι οποίοι έγραψαν και μίλησαν για εκείνον, τους σκηνοθέτες και σεναριογράφους Γιώργο Σκεύα και Ηλία Γιαννακάκη καθώς και την ηθοποιό Υβόννη Μαλτέζου.

Αλλάζει το Εθνικό Θέατρο. Αέρας αισιοδοξίας στην πρώτη κρατική σκηνή της χώρας με την παρουσία τεσσάρων γυναικών σε καίρια πόστα. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο τιμήθηκε πριν από λίγες μέρες στις Κάννες για την εντυπωσιακή καριέρα του. Στη βραδιά της τελετής δεν μάσησε τα λόγια του, όπως κάνει κάθε φορά που οι περιστάσεις τον αναγκάζουν να «μιλήσει». Γράφει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

 

Ονειρικό πέταγμα με αυτοσχέδια φτερά είναι η «Η γυναίκα και ο ακροβάτης» του Μιχάλη Βιρβιδάκη που σκηνοθετεί ο Γιάννης Σκουρλέτης. Την παράσταση είδε ο Ηρακλής Λογοθέτης.

Τα υπουργεία Πολιτισμού και Εσωτερικών ερωτώνται τι σκοπεύουν να πράξουν για την προστασία του Καβιρείου, του αρχαιολογικού χώρου που βρίσκεται μόλις οκτώ χλμ. έξω από τη Θήβα. Ρεπορτάζ του Στάθη Γκότση.

Ο Ιάπωνας Χατζίμε Φουτζινάγκα αγαπάει τα ελληνικά ακούσματα και εκδίδει στη χώρα του το περιοδικό «Ελληνική Μουσική». Ο Αντώνης Μποσκοΐτης τον συνάντησε σε μια πρόσφατή επίσκεψή του στη χώρα μας.

Ένα τρυφερό οικογενειακό δράμα είναι η ταινία «Λαμπυρίσματα» της Πιλάρ Παλομέρο που προβάλλεται στους κινηματογράφους. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Εν αναμονή της έκθεσης Plasmata 3 στο Πεδίον του Άρεως μιλήσαμε με την Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, Αφροδίτη Παναγιωτάκου και τον Διευθυντή Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας,  Πρόδρομο Τσιαβό. Γράφει η Ειρήνη Δρίβα.

Εκθέματα που αφυπνίζουν, συγκινούν, τρομάζουν, οργίζουν στην έκθεση του ΕΜΣΤ με τίτλο «Why Look at Animals? Δικαιοσύνη για τη μη ανθρώπινη ζωή». Το εικαστικό γεγονός ανοίγει τον δημόσιο διάλογο για την ανάγκη υπεράσπισης των ζώων από τη βία του ανθρώπου. Η Κατερίνα Αγγελιδάκη επισκέφτηκε την έκθεση.

Το δεύτερο βιβλίο του Σταύρου Παναγιωτίδη, «Μύθοι, παρεξηγήσεις και άβολες αλήθειες της ελληνικής ιστορίας», είναι το ίδιο απολαυστικό με το πρώτο, τόσο ως κόνσεπτ, όσο και ως ανάγνωσμα. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Η ραγισμένη καρδιά του Τζέιμς Γκαντολφίνι. Τι σχέση υπήρχε ανάμεσα στον αρχιμαφιόζο της σειράς «The Sopranos» και τον ηθοποιό που τον ενσάρκωσε; Νέα βιογραφία επιχειρεί να απαντήσει. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Μια ιστορία από τον κινηματογράφο. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης γράφει για τη μεγάλη φιλία του Βαγγέλη Πρωτοπαππά με τον Βασίλη Λογοθετίδη.