Η φετινή Black Friday έκανε νέο ρεκόρ ημερήσιας δαπάνης σε online super markets και φαρμακεία

Με τους Έλληνες καταναλωτές φέτος πιο εξοικειωμένους από ποτέ στις ηλεκτρονικές αγορές, η Black Friday σε συνδυασμό με το lockdown εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά, σύμφωνα με σχετική έρευνα της πλατφόρμας eRetail Audit της Convert Group, που επιτρέπει σε προμηθευτές και εμπόρους καταναλωτικών αγαθών να έχουν πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα για την στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

Το αποτέλεσμα; Η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου αποτελεί το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online φαρμακεία και την 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline super markets, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν την έναρξη του δεύτερου lockdown.

Συγκεκριμένα, με +319% εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές καταναλωτικών αγαθών από τα super markets και με +103% από τα φαρμακεία για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου έδειξε μάλιστα επιπλέον άνοδο με +26% στα online super markets και +104% στα online φαρμακεία σε σχέση με τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου 2020.

Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online super markets και τα οnline φαρμακεία θα ξεπεράσει το 2020 τα 300 εκ. ευρώ, ενώ δεν περιλαμβάνει τις αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ κ.α.

Τί αγόρασαν οι Έλληνες καταναλωτές

Σε ποιες όμως κατηγορίες καταναλωτικών αγαθών κατευθύνθηκε η αγοραστική μανία των Ελλήνων στην Black Friday; Οι 5 κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online super markets ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%), οι ανοιχτές πάνες (+222%), οι πάνες βρακάκι (+88%), τα ουίσκι (+84%) και τα είδη κουζίνας (+80%).

Αντίστοιχα στα online φαρμακεία είδαμε μία σαφή προτίμηση στα προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης με ανάπτυξη τζίρου στις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%), στις μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%), στα προϊόντα makeup ματιών (+261%), στα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%), στα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και στις κρέμες αντιγήρανσης (+195%).

Η εταιρεία

Η Convert Group είναι η ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των data & analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο των καταναλωτικών αγαθών και προϊόντων υγείας με καινοτομικά έργα σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή.

Βραβεύεται για 3 συνεχόμενες χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας και απασχολεί 50 άτομα επιστημονικό προσωπικό στην Αθήνα.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.