H Φύση βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας της Amita!

Η Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο πρώτος συσκευασμένος χυμός στην ελληνική αγορά από το 1983 που έχει αγαπηθεί από το καταναλωτικό κοινό, παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια, που είναι εμπνευσμένη από την ανεκτίμητη αξία και τη μοναδικότητα της φύσης.

Μέσα σε μία καθημερινότητα γεμάτη ένταση, υποχρεώσεις, θόρυβο και αδιάκοπη ψηφιοποίηση, συχνά ξεχνάμε πόσο κοντά μας βρίσκεται η φύση και πόσο ομορφαίνει τον κόσμο γύρω μας. Με μήνυμα «Η Φύση κάνει τον Κόσμο σου Υπέροχο», η Amita μάς υπενθυμίζει ότι η επαφή με το φυσικό περιβάλλον επιδρά θετικά πάνω μας προσφέροντάς μας ισορροπία, ηρεμία και έμπνευση.

Η νέα καμπάνια καλεί το κοινό να παρατηρήσει τη φύση που υπάρχει γύρω του, να τη βιώσει, να την απολαύσει και να δει τον κόσμο μέσα από μία νέα οπτική, που θα μεταμορφώσει τις στιγμές του. Αποτελώντας συνέχεια της επικοινωνίας που ανέδειξε τη μάρκα ως τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στον άνθρωπο και το φυσικό περιβάλλον, η νέα καμπάνια της Amita αποδεικνύει για ακόμα μία φορά ότι το brand αφουγκράζεται τις πραγματικές ανάγκες της σύγχρονης ζωής, προσκαλώντας μας να επανασυνδεθούμε με τη φύση και τις ευεργετικές ιδιότητές της.

Μέσα από τις εικόνες της, η νέα καμπάνια αναδεικνύει στοιχεία της φύσης, τόσο μέσα στην πόλη όσο και στο περιβάλλον, με τα οποία ερχόμαστε σε καθημερινή αλληλεπίδραση. Στο τηλεοπτικό σποτ πρωταγωνιστεί ολόκληρο το εύρος της προϊόντικής γκάμας των χυμών της Amita: Amita, Amita Free και Amita Fun, θυμίζοντάς μας ότι ο αγαπημένος μας χυμός είναι δίπλα μας κάθε στιγμή της ημέρας μας, σε κάθε περίσταση.

Με ιστορία 42 ετών και διαρκή παρουσία στην ελληνική αγορά, η Amita εξακολουθεί να καινοτομεί, να εξελίσσεται και να συνδέεται ουσιαστικά με τους καταναλωτές, γεμίζοντας κάθε στιγμή της ημέρας μας με φυσική απόλαυση, γεύση και ενέργεια. Διευρύνει σταθερά το χαρτοφυλάκιό της, με στόχο να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες για μία πιο ισορροπημένη διατροφή και έναν καλύτερο, πιο υγιή τρόπο ζωής.

Μπορείτε να δείτε εδώ τη νέα καμπάνια της Amita.