Η Κωτσόβολος παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα Retail Media

Η Κωτσόβολος παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα για τα Retail Media

Μελέτη της Kantar για την καμπάνια μεγάλου διαφημιζόμενου brand στο δίκτυο της Κωτσόβολος τεκμηριώνει την επιδραστικότητα των instore διαφημιστικών καναλιών στα φυσικά καταστήματα.

Η Κωτσόβολος, πρωτοπορώντας στον χώρο του ελληνικού retail, παρουσιάζει την πρώτη Brand Lift έρευνα στην Ελλάδα που αφορά αποκλειστικά τα Retail Media, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό ρόλο της στην αξιοποίηση του φυσικού καταστήματος ως σύγχρονου, μετρήσιμου διαφημιστικού καναλιού για κάθε brand.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την Kantar για λογαριασμό της Tempo OMD και επικεντρώθηκε σε καμπάνια μεγάλου διαφημιζόμενου που προβλήθηκε μέσα από τα Retail Media της Κωτσόβολος, τα οποία περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα instore προβολής (Digital Signage & Sound Messages), τεκμηριώνει με σαφήνεια τον θετικό αντίκτυπο της instore έκθεσης σε κομβικούς δείκτες απόδοσης (KPIs) για το brand, φτάνοντας μέχρι και +23% στο κοινό στόχευσης!

Τι δείχνει η έρευνα:

Αύξηση awareness και θετικής στάσης απέναντι στο brand

  • +8 μονάδες στην αυθόρμητη αναγνωρισιμότητα
  • +6 μονάδες στο brand favorability
  • +4 μονάδες στην πρόθεση αγοράς

Εντυπωσιακή απόδοση στο κοινό-στόχο της καμπάνιας (18–39 ετών)

  • +13 μονάδες στην αναγνωρισιμότητα
  • +23 μονάδες στη θετική στάση απέναντι στο brand
  • +18 μονάδες στην πρόθεση αγοράς

Συνέργεια με άλλα μέσα με ακόμη καλύτερη απόδοση

Όταν οι καταναλωτές είχαν εκτεθεί στην καμπάνια,τόσο στα καταστήματα όσο και από άλλα μέσα (TV, digital), η απόδοση πολλαπλασιάστηκε.

Retail Media: Το instore γίνεται μετρήσιμο και αποδοτικό

Η έρευνα τεκμηριώνει πως τα Retail Media της Κωτσόβολος μπορούν να λειτουργήσουν ως αυτόνομο και πλήρως μετρήσιμο διαφημιστικό κανάλι, με άμεση επίδραση στον καταναλωτή. Έτσι, η Κωτσόβολος καλεί brands και agencies να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των Retail Media, ενισχύοντας τις καμπάνιες τους και αξιοποιώντας νέα μέσα προβολής με στόχευση, μετρήσιμα αποτελέσματα και μέγιστη αποδοτικότητα

Δείτε αναλυτικά τη μελέτη εδώ: https://bit.ly/3GIKiYw

Ετικέτες

Documento Newsletter