Η κυβέρνηση βάζει τηλεφωνική γραμμή του πολίτη και το πρόβλημα …πάαααει

Ζουμ στην καθημερινότητα κάνει το υπουργείο Εσωτερικών που επιλέγει να δώσει το «σήμα» ότι το κράτος είναι εδώ και ακούει το πρόβλημα των πολιτών χωρίς να γίνεται μπαλάκι μεταξύ …ανευθυνοϋπευθύνων.

 Δημιουργείται άμεσα κεντρική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, μέσω της οποίας θα μπορεί ο πολίτης να αναφέρει πρόβλημα, σε οποιονδήποτε τομέα, βλάβη ή δυσλειτουργία που έχει εντοπίσει –ακόμα κι αν δεν γνωρίζει ποιανού αρμοδιότητα είναι η αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων. 

Στη συνέχεια ο κεντρικός αυτός κόμβος όχι μόνο θα κοινοποιεί στην αρμόδια υπηρεσία την αναφορά του πολίτη αλλά θα παρακολουθεί και την πορεία επίλυσης του προβλήματος . Πρόκειται για μια λειτουργία «άμεσης επέμβασης», που μπορεί να αναπτυχθεί παράλληλα με τις εφαρμογές που έχουν οι δήμοι και οι περιφέρειες. 

Όπως σημείωσε στη Βουλή ο υφυπουργός Εσωτερικών Θοδωρής Λιβάνιος «η σημαντική διαφορά είναι ότι ο πολίτης για πρώτη φορά μπορεί να αναφέρει πρόβλημα ή ζήτημα σε ένα κεντρικό σημείο, δίχως να χρειάζεται να γνωρίζει ποιος είναι ο αρμόδιος φορέας».

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.