Η ΝΔ διαμαρτύρεται για το μετρό της Θεσσαλονίκης που δεν έφτιαξε!

Η ΝΔ διαμαρτύρεται για το μετρό της Θεσσαλονίκης που δεν έφτιαξε!

Απορίας άξιον είναι το πόσος οδυρμός έπεσε από τη Νέα Δημοκρατία στην προοπτική σχεδίασης της προέκτασης του μετρό της Θεσσαλονίκης αλλά και στην κριτική ότι δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα…

Στη χθεσινή ανακοίνωση της τοπικής Νέας Δημοκρατίας Θεσσαλονίκης, αντί να κάνει αυτοκριτική πως το έργο δεν έχει γίνει από τη δεκαετία του… ’80… προστίθεται σήμερα και η κριτική του βουλευτή Α Θεσσαλονίκης της ΝΔ, Σταύρου Καλαφάτη που βλέπει «εμπαιγμός» της κυβέρνησης ενόψει της ολοκλήρωσης του έργου…

Και επειδή το θράσος δεν έχει όρια, παραθέτουμε:

«Δεν υπάρχει μέτρο στον εμπαιγμό για το μετρό», είπε και μίλησε για «απόπειρα της κυβέρνησης να δημιουργήσει στους Θεσσαλονικείς ψευδαισθήσεις υλοποίησης ενός μεγάλου έργου με το πρόσχημα της διαβούλευσης».

Μίλησε επίσης για «προσπάθεια να εμφανιστεί ως χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου, το σχέδιο παράδοσης μιας “κολοβής” – από πλευράς σταθμών – βασικής γραμμής» και για «πρόθεση εκκίνησης πρόδρομων εργασιών για την επέκταση προς τη δυτική Θεσσαλονίκη χωρίς εξασφαλισμένη χρηματοδότηση για το σύνολο του έργου».

Και όλα αυτά από εκείνους που καθυστέρησαν το έργο για δεκαετίες…

Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ:

«Το μετρό δεν είναι πια ανέκδοτο» τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης σε ανακοίνωσή του, με την οποία απαντά στα όσα ανέφερε η Διοικούσα Επιτροπή ΝΔ Θεσσαλονίκης για τις εργασίες του Μετρό και τη διαβούλευση για την επέκτασή του προς τα δυτικά της πόλης. 

«Εάν εκεί στη ΝΔ, επεδείκνυαν, όταν ήταν στην κυβέρνηση, την ίδια παραγωγικότητα στην εκτέλεση του έργου, με αυτήν που επιδεικνύουν στην ταχύτητα έκδοσης ανακοινώσεων, σήμερα οι Θεσσαλονικείς θα χρησιμοποιούσαν το Μετρό. Όμως δυστυχώς για την πόλη έπραξαν ακριβώς το αντίθετο με αποτέλεσμα από το 2006 να έχει υλοποιηθεί μόνον το 40% του έργου. Παρέδωσαν μάλιστα στη νέα κυβέρνηση ένα έργο σταματημένο, με την πόλη να μοιάζει με απέραντη λαμαρινούπολη και την αγορά να στενάζει μέσα σε συνθήκες κρίσης. Αυτή ήταν η συνεισφορά τους»

Περισσότερα ΕΔΩ

Σημειώνεται πάντως πως την πρώτη τρύπα του μετρό την άνοιξε στην Εγνατία ο τότε Δήμαρχος Σωτήρης Κούβελας(ΝΔ), το 1986 και από τότε το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί… Τότε είχε μάλιστα προϋπολογισμό 100 εκατομμύρια δραχμές τα οποία θα προέρχονταν από τα ταμεία του σταθμού του Δήμου TV100… 

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter