Hellenic Train: Ενας στους πέντε μηχανοδηγούς θέλει να φύγει – Τοξικό περιβάλλον καταγγέλλει ο Γενιδούνιας

Hellenic Train: Ενας στους πέντε μηχανοδηγούς θέλει να φύγει – Τοξικό περιβάλλον καταγγέλλει ο Γενιδούνιας

Τουλάχιστον ένας στους πέντε μηχανοδηγούς θέλει να φύγει από την Hellenic Train σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου τους, Κώστα Γενιδούνια.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι περισσότεροι από 15 μηχανοδηγοί εκδήλωσαν ενδιαφέρον για να αποχωρήσουν από την Hellenic Train συμμετέχοντας σε διαγωνισμό προσλήψεων άλλης σιδηροδρομικής εταιρείας στην Αττική.

«Οι μαγκιές με τα στημένα πειθαρχικά, οι απολύσεις και οι εκδικητικές τιμωρίες σε ένα περιβάλλον εργασίας τουλάχιστο τοξικό, οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα», σχολιάζει ο κ. Γενιδούνιας.

«Το νούμερο αυτό ξεπερνά σε ποσοστό το 20% των εργαζόμενων μηχανοδηγών στο κεντρικό μηχανοστάσιο της χώρας και αποδεικνύει ότι η Διοίκηση της Hellenic Train έχει αποτύχει παταγωδώς όχι μόνο στα εργασιακά, αλλά και στο να εγκαθιδρύσει ένα περιβάλλον ασφάλειας και δικαιοσύνης στον χώρο μας», τονίζει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ).

Επίσης υπενθυμίζει ότι μετά το έγκλημα των Τεμπών είχαν φύγει 13 μηχανοδηγοί. Για τον σιδηρόδρομο γράφει ότι «η πολιτική διάλυσης του οδήγησε στην δομική κατάρρευση του 2023 και στα Τέμπη» και τονίζει ότι «δυστυχώς 2 χρόνια μετά, ελάχιστα έχουν ουσιαστικά αλλάξει».

Η ανάρτηση του Κώστα Γενιδούνια:

«Πάνω από 15 μηχανοδηγοί εκδήλωσαν ενδιαφέρον για να αποχωρήσουν από την Hellenic Train συμμετέχοντας σε διαγωνισμό προσλήψεων άλλης σιδηροδρομικής εταιρείας στην Αττική.

Το νούμερο αυτό ξεπερνά σε ποσοστό το 20% των εργαζόμενων μηχανοδηγών στο κεντρικό μηχανοστάσιο της χώρας και αποδεικνύει ότι η Διοίκηση της Hellenic Train έχει αποτύχει παταγωδώς όχι μόνο στα εργασιακά, αλλά και στο να εγκαθιδρύσει ένα περιβάλλον ασφάλειας και δικαιοσύνης στον χώρο μας. Οι μαγκιές με τα στημένα πειθαρχικά, οι απολύσεις και οι εκδικητικές τιμωρίες σε ένα περιβάλλον εργασίας τουλάχιστο τοξικό, οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα.

Εκεί που το 2018 χιλιάδες κόσμου ήθελε να εργαστεί στην Τραινοσε και ιδιαίτερα στο όμορφο επάγγελμα μας, σήμερα, το 2025, επαγγελματίες μηχανοδηγοί αναζητούν την πύλη εξόδου.

Η διοίκηση της Hellenic, θυγατρική της Ferrovie Dello Stato, έχει την απόλυτη ευθύνη. Απόλυτη ευθύνη και πραγματικά απορώ αν στην μητρική έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει στην Ελλάδα.

Όχι μόνο για αυτούς που εξεδήλωσαν τάσεις φυγής απηυδισμένοι, αλλά και για τους 13 μηχανοδηγούς που έχουν ήδη αποχωρήσει μετά τα Τέμπη.

Σαν σήμερα, το 2019 ο σιδηρόδρομος μπήκε και πάλι στο περιθώριο, ενώ η πολιτική διάλυσης του οδήγησε στην δομική κατάρρευση του 2023 και στα Τέμπη.

Δυστυχώς 2 χρόνια μετά, ελάχιστα έχουν ουσιαστικά αλλάξει.

Εμείς όμως θα συνεχίσουμε την προσπάθεια μας».

Διαβάστε επίσης:

Κοροϊδία δίχως τέλος για τις οικογένειες των στρατιωτικών: Ψήφισαν νόμο και δεν τον εφαρμόζουν

Στην Αθήνα, ο καύσωνας άργησε μια μέρα…

Νοσοκομείο Ρίου: Επιτέθηκαν σε γιατρούς στα επείγοντα – «Άφαντη η διοίκηση»

Documento Newsletter