Και οι ίδιοι τρόμαξαν με τον εαυτό τους: Κατεβαίνει η αφίσα στο Μετρό κατά των αμβλώσεων

Την οργή των πολιτών αλλά και των χρηστών των κοινωνικών δικτύων προκάλεσε η «διαφήμιση» που έβλεπαν από το πρωί οι επιβάτες του Μετρό και αμφισβητούσε το δικαίωμα στην άμβλωση. 

Από το πρωί κυρίως Facebook και Twitter κατακλύστηκαν με αναρτήσεις μετά την αγανάκτηση που προκλήθηκε μετά τον σκοταδισμό και την οπισθοδρόμηση που προκαλούν αυτές οι θέσεις και  δεν είναι άσχετες με τις οπισθοδρομικές και μεσαιωνικές απόψεις που εκφράζονται από πολλά κυβερνητικά στελέχη, συχνά σε εναγκαλισμό με την Εκκλησία. 

Μετά και τις επίσημες αντιδράσεις, όπως και την αντίδραση της Νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και του ΚΙΝΑΛ, με εντολή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών κατεβαίνει η διαφήμιση από όλους τους χώρους του Μετρό. Παράλληλα, όπως αναφέρει το υπουργείο, «κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια». 

Άγνοια δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Καραμανλής - Αποκλειστική αρμοδιότητα της ΣΤΑΣΥ

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών, «το υπουργείο δεν είχε την παραμικρή ενημέρωση, όπως και η κυβέρνηση» ενώ τονίζει πως η εν λόγω καμπάνια στρέφεται «εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών».

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, «ο έλεγχος και η έγκριση του περιεχομένου των διαφημίσεων που αναρτώνται στους χώρους του Μετρό, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ. Την αρμοδιότητα αυτή οφείλει να την ασκεί με υπευθυνότητα και κοινωνική συνείδηση.

Η καμπάνια που ξεκίνησε σήμερα εναντίον των αμβλώσεων για την οποία το αρμόδιο υπουργείο και η κυβέρνηση δεν είχαν την παραμικρή ενημέρωση, ανεξάρτητα από την προσωπική άποψη που δικαιούται ο καθένας να έχει, στρέφεται εναντίον ενός απολύτως κατοχυρωμένου και αναμφισβήτητου δικαιώματος των γυναικών. Οι καμπάνιες που γίνονται στους δημόσιους χώρους δεν πρέπει να διχάζουν την κοινή γνώμη ούτε ασφαλώς να προσβάλουν γυναίκες που έχουν αναγκαστεί να κάνουν μια τέτοια δύσκολη επιλογή στη ζωή τους. Για το λόγο αυτό, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάλεσε τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εξηγήσει το σκεπτικό με το οποίο επέτρεψε μια τέτοια καμπάνια και ζήτησε να εξαντληθεί κάθε περιθώριο για να κατέβουν το συντομότερο οι αφίσες από τους χώρους του Μετρό».

Σάλος από τη «διαφήμιση»

Είναι χαρακτηριστικό ότι από νωρίς το πρωί προκλήθηκε σάλος με μία νέα διαφημιστική καμπάνια που φιλοξενεί η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) σε σταθμούς και συρμούς του Μετρό, η οποία έχει σύνθημα «διάλεξε τη ζωή».

Παραμένει άγνωστο αν αυτή η «διαφήμιση» που άπτεται των ανθρωπίνων δικαιωμάτων εγκρίθηκε από την Αττικό Μέτρο ή τη ΣΤΑΣΥ.

Πρόκειται για μια εκστρατεία της οργάνωσης «Αφήστεμε να Ζήσω» που τίθεται εναντίον των αμβλώσεων. Η αφίσα υπογράφεται από την Χριστιανική Νεολαία Αθηνών.

Η οργάνωση «Αφήστεμε Να Ζήσω», φαίνεται να χρηματοδοτείται από την Εκκλησία.

Την ιστοσελίδα της υπογράφουν όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της:

Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία

  • Ενωμένη Ρωμηοσύνη (Ε.ΡΩ.)
  • Ένωση Επιστημόνων Γυναικών
  • Εστία Πατερικών Μελετών
  • Μητέρες Επιστήμονες Πολύτεκνες
  • Μουσική Συντροφιά
  • Πανελλήνια Ένωση Γυναικών
  • Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (Π.Ε.Θ.)
  • Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων (Π.Ε.ΦΙ.Π.)
  • Πανελλήνιος Ένωσις Γονέων «Ἡ Χριστιανική Αγωγή» (ΓΕΧΑ)
  • Πανελλήνιος Ορθόδοξος Ένωση (Π.Ο.Ε.)
  • Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βορειοηπειρωτικού Αγώνα (ΠΑ.ΣΥ.Β.Α.)
  • Σύλλογος «Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης»
  • Σύλλογος Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Δράσεως «Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ»
  • Σύνδεσμος Ορθοδόξων Γυναικών Ευρώπης
  • Συντονιστική Φοιτητική Ένωση Βορειοηπειρωτικού Αγώνα (Σ.Φ.Ε.Β.Α.)
  • Χριστιανική Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών (Χ.Ε.Ε.Λ.)
  • Χριστιανική Ένωση Επιστημόνων (Χ.Ε.Ε.)
  • Χριστιανική Φοιτητική Δράση (Χ.Φ.Δ.)
  • Χριστιανική Φοιτητική Ένωση (Χ.Φ.Ε.)

Σύλλογοι που υποστηρίζουν τις προσπάθειες:

  • Aνωτάτη Συνομοσπονδία Πολυτέκνων Ελλάδος

Το ειρωνικό σχόλιο της Έλενας Ακρίτα μετά την διαφήμιση στο μέτρο:

«Πρόταση για την επόμενη καμπάνια κατά την άμβλωσης στο μέτρο»

Πρόταση για την επόμενη καμπάνια κατά την άμβλωσης στο μέτρο

Gepostet von Elena Akrita am Montag, 13. Januar 2020
Χαρίτσης: Το δικαίωμα των γυναικών στην άμβλωση είναι αδιαπραγμάτευτο

«Το δικαίωμα των γυναικών στην άμβλωση έχει νομοθετηθεί στη χώρα μας εδώ και χρόνια και είναι αδιαπραγμάτευτο», υπογραμμίζει σε δήλωσή του στο Facebook, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης σχετικά με τη διαφημιστική καμπάνια κατά της έκτρωσης σε σταθμούς του μετρό.

«Μετά το σκοταδιστικό εξώφυλλο αθλητικής εφημερίδας, το οποίο έσπευσαν να επικροτήσουν στελέχη της ΝΔ, βλέπουμε μία ακόμη εκστρατεία ενάντια στο δικαίωμα των γυναικών να αποφασίζουν ελεύθερα για το ίδιο τους το σώμα, αυτή τη φορά στους πολυσύχναστους σταθμούς του μετρό» αναφέρει ο Αλ. Χαρίτσης.

«Δεν πρέπει να επιτρέψουμε τον έλεγχο στις επιλογές των γυναικών μέσω της δημιουργίας ενοχών και της παραπληροφόρησης», προσθέτει, ενώ επισημαίνει ότι «όταν δηλώνουμε υπέρ της ζωής πρέπει πρώτα και πάνω απ' όλα να υπολογίζουμε τις ζωές των ίδιων των γυναικών».

«Όσο και να το επιθυμούν κάποιοι, δεν πρόκειται να επιτρέψουμε την επιστροφή στον Μεσαίωνα», καταλήγει ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ.

Μετά το σκοταδιστικό εξώφυλλο αθλητικής εφημερίδας, το οποίο έσπευσαν να επικροτήσουν στελέχη της ΝΔ, βλέπουμε μία ακόμη...

Gepostet von Alexis Charitsis - Αλέξης Χαρίτσης am Montag, 13. Januar 2020
KINΑΛ: Να αποσυρθεί άμεσα

Απαράδεκτη η προπαγανδιστική αφίσα για τις αμβλώσεις στο Μετρό! Να αποσυρθεί άμεσα!

Όπως τονίζει «οι γυναίκες όλου του πλανήτη αγωνίστηκαν σκληρά για την κατάκτηση του ανθρώπινου δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής στην κύηση. Στην Ελλάδα για πρώτη φορά νομιμοποιήθηκε η άμβλωση με το Ν. 1609/1986 από την Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με τα διεθνή ιατρικά πρωτόκολλα.

«Φυσικά για τις γυναίκες η έκτρωση είναι η εσχάτη επιλογή, παραμένει όμως επιλογή. Πρώτος στόχος η αντισύλληψη. Η υπογεννητικότητα αντιμετωπίζεται με οικονομικά μέσα, κίνητρα στο εισόδημα των εργαζόμενων, παιδικούς σταθμούς και ολοήμερα σχολεία. Η μητρότητα είναι επιλογή κι όχι εξαναγκασμός», προσθέτει.

Παράλληλα, το ΚΙΝΑΛ σημειώνει: «Θεωρούμε ως απαράδεκτο το ότι το Υπουργείο Υποδομών και η διοίκηση της δημόσιας επιχείρησης που διαχειρίζεται το μετρό, αποδέχθηκαν αυτή την καμπάνια και απαιτούμε την άμεση διακοπή της και την απόσυρση της αφίσας».

Βαρεμένος: Οι Αθηναίοι επιβάτες του Μετρό ξύπνησαν σήμερα κάπου κοντά στην… Σαουδική Αραβία!

Δήλωση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, για τις σκοταδιστικές αφίσες του Μετρό:

«Οι Αθηναίοι επιβάτες του Μετρό ξύπνησαν σήμερα κάπου κοντά στην… Σαουδική Αραβία, αντικρίζοντας διαφημιστικές αφίσες σκοταδιστικής έμπνευσης ενάντια στο νομικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην άμβλωση.

Το γεγονός αυτό ήταν υπ’ όψιν του αρμόδιου υπουργού Κ. Καραμανλή;

Η μήπως η Κυβέρνηση ασπάζεται το δόγμα που η καμπάνια αυτή ενέπνευσε στον Άδωνη Γεωργιάδη και το διατύπωσε με δηλώσεις του προ ημερών;

Αυτοί χρησιμοποιούν το δημογραφικό ως πρόσχημα για να αμφισβητήσουν δικαιώματα κατοχυρωμένα από τον προηγούμενο αιώνα. Με την φόρα που έχουν πάρει, μπορεί να φθάσουν μέχρι την απαγόρευση του διαζυγίου, με το επιχείρημα ότι διακόπτει την καρποφορία των ζευγαριών!

Καλούμε την κυβέρνηση και τον υπουργό Κ. Καραμανλή να διατάξει αμέσως το ξήλωμα της σκοταδιστικής αφίσας»

Νίκος Παππάς: Νομοθετημένο γυναικείο δικαίωμα 

Μετά την «ημέρα του Αγέννητου παιδιού» και το πρωτοσέλιδο αθλητικής εφημερίδας κατά των αμβλώσεων, τώρα & μέσα στο μετρό κάνουν την εμφάνιση τους προπαγανδιστικές αφίσες που επιχειρούν να καταστρατηγήσουν ένα νομοθετημένο γυναικείο δικαίωμα. Απαράδεκτο.

Διαβάστε επίσης: «Πληρωμένη» απάντηση Έλενας Ακρίτα σε πρωτοσέλιδο γνωστής αθλητικής εφημερίδας κατά των αμβλώσεων (Photo)

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.