Καλή η μπυρίτσα αλλά κομμένη η διαφήμιση που την παρουσιάζει ως ωφέλιμη

Καλή η μπυρίτσα αλλά κομμένη η διαφήμιση που την παρουσιάζει ως ωφέλιμη

Η μπίρα δεν επιτρέπεται να διαφημίζεται ως “ωφέλιμη” έκρινε σήμερα το ομοσπονδιακό δικαστήριο της Γερμανίας, αφού μια οργάνωση για την προστασία των καταναλωτών μήνυσε ένα ζυθοποιείο επειδή άφηνε ψευδώς να εννοηθεί ότι τα προϊόντα του έκαναν καλό στην υγεία.

Η αντιπαράθεση με το ζυθοποιείο Haerle, που εδρεύει στη γερμανική πόλη Λόιτκιρχ, άρχισε όταν μια οργάνωση καταναλωτών από το Βερολίνο διαμαρτυρήθηκε για τη χρήση της λέξης “bekoemmlich”, που υπονοεί ότι το προϊόν μπορεί να είναι “υγιεινό” αλλά και “νόστιμο”.

Το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο επικύρωσε την απόφαση κατώτερου δικαστηρίου που είχε κρίνει ότι η λέξη αυτή δεν μπορεί να χρησιμοποιείται στη διαφήμιση ποτών που περιέχουν αλκοόλ σε ποσοστό άνω του 1,2%. Ο όρος bekoemmlich, σύμφωνα με το δικαστήριο, δεν αφορά μόνο τη γεύση αλλά παραπέμπει σε κάτι που είναι “υγιεινό”, “ωφέλιμο” ή “εύπεπτο”. Όταν χρησιμοποιείται για τρόφιμα, το ευρύτερο κοινό κατανοεί ότι το προϊόν χωνεύεται εύκολα και γίνεται ανεκτό από το πεπτικό σύστημα ακόμη και μετά από μακροχρόνια κατανάλωση, πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι η μπίρα κάποιες φορές μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας.

Η κατανάλωση μπίρας στη Γερμανία έχει μειωθεί κατά 17% από το 1993 αλλά οι ζυθοποιοί ελπίζουν ότι το Μουντιάλ που ξεκινά τον επόμενο μήνα θα βοηθήσει να επανέλθουν οι επιχειρήσεις τους στην ανάπτυξη.

Το δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης είχε κρίνει το 2012 ότι η ίδια λέξη δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί σε διαφημίσεις κρασιού.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter