Κάντε μια καλή αρχή με τους κοιλιακούς σας με ένα 10λεπτο στοχευμένο πρόγραμμα

Το τρέξιμο είναι μια αερόβια άσκηση που ενεργοποιεί όλους τους μυς του κορμού και φυσικά τους μυς του πυρήνα του σώματος.

Οι κοιλιακοί λοιπόν έχουν ενεργό ρόλο κατά τη διάρκεια του τρεξίματος και είναι ένας απ’ τους καλύτερους τρόπους να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας για περισσότερες καύσεις.

Είναι δεδομένο ότι όσο δυνατότερους κοιλιακούς έχουμε, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ανάπτυξη μας και στο τρέξιμο.

Γενικά η επίπεδη κοιλιά είναι ένα ζητούμενο για όλους. Αυτό είναι και το έναυσμα για τις ασκήσεις που μας παρουσιάζει παρακάτω η Βασιλική Ρουμελιώτη.

Ένα πρόγραμμα προπόνησης που μπορείτε να κάνετε με απόλυτη ασφάλεια, ακολουθώντας τις οδηγίες και τα βήματα της Βασιλικής.

Πηγή: runnfun.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.