«Καρφιά» Τσίπρα κατά Μητσοτάκη – Κεραμέως για τoυς μαθητές που κάνουν μάθημα σε καφενείο στην Ηλεία

Ολομέτωπη επίθεση στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και στην υπουργό Παιδείας εξαπολύει ο Αλέξης Τσίπρας με αφορμή το γεγονός πως παιδιά, μικροί μαθητές κάνουν μάθημα μέσω δύο κινητών τηλεφώνων σε καφενείο σε χωριό τη Ηλείας.

«Η κατάντια αυτή είναι κατάντια του κ. Μητσοτάκη και της κας Κεραμέως. Είναι όμως, δυστυχώς, ταυτόχρονα και κατάντια της χώρας. Εδώ και έξι μήνες ήξεραν ότι θα έρθει δεύτερο κύμα. Και αντί να προετοιμαστούν, αυτοθαυμάζονταν», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook.

Δείτε επίσης: Αποκαθήλωση της τηλεκπαίδευσης Κεραμέως: Μαθητές σε χωριό κάνουν μάθημα στο κρύο, σε καφενείο με δύο κινητά τηλέφωνα (Photos)

Όπως επισημαίνει, μάλιστα: «Αντί να να φροντίσουν να προμηθευτούν όλοι οι μαθητές φορητούς υπολογιστές, τους έστειλαν παγούρια και μάσκες – τραπεζομάντηλα. Αντί να ενισχύσουν τη δημόσια διαδικτυακή πλατφόρμα έκαναν ύποπτες συμβάσεις με ένα μόνο πάροχο που αποδεικνύεται ανεπαρκής».

«Για ακόμη μία φορά η πολυδιαφημισμένη τηλεκπαίδευση μετατρέπεται σε φιάσκο, αφήνοντας μαθητές να περιμένουν μάταια με τις ώρες μπροστά στην οθόνη και πολλούς γονείς να έχουν χάσει μαζί με μία ημέρα από τη δουλειά τους και την υπομονή τους. Ωστόσο, ακόμα και αν λειτουργούσε άψογα, για χιλιάδες οικογένειες που δεν έχουν τη δυνατότητα, δεν έχουν τα μέσα για να ανταπεξέλθουν ταυτόχρονα σε τηλεκπαίδευση των παιδιών τους και τηλεργασία, θα ήταν δώρον άδωρον», σημειώνει.

«Απλά γιατί οι άνθρωποι δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα. Πάλι καλά που κάτι άρχισαν τελευταία να καταλαβαίνουν, ότι υπάρχουν πολίτες εξαρτημένοι από το μισθό τους…» καταλήγει.

Αναλυτικά η ανάρτησή του: 

«Η εικόνα αυτή δυστυχώς δεν είναι από κάποια τριτοκοσμική χώρα. Είναι από την Ελλάδα της κυβέρνησης των «αρίστων». Πέντε μικροί μαθητές μέσα στο κρύο μπροστά σε δύο κινητά να προσπαθούν μάταια να παρακολουθήσουν μάθημα.

Η κατάντια αυτή είναι κατάντια του κ. Μητσοτάκη και της κας Κεραμέως. Είναι όμως, δυστυχώς, ταυτόχρονα και κατάντια της χώρας.

Εδώ και έξι μήνες ήξεραν ότι θα έρθει δεύτερο κύμα.

Και αντί να προετοιμαστούν, αυτοθαυμάζονταν.

Αντί να μειώσουν τους μαθητές στις τάξεις, τους αύξησαν.

Αντί να να φροντίσουν να προμηθευτούν όλοι οι μαθητές φορητούς υπολογιστές, τους έστειλαν παγούρια και μάσκες – τραπεζομάντηλα.

Αντί να ενισχύσουν τη δημόσια διαδικτυακή πλατφόρμα έκαναν ύποπτες συμβάσεις με ένα μόνο πάροχο που αποδεικνύεται ανεπαρκής.

Για ακόμη μία φορά η πολυδιαφημισμένη τηλεκπαίδευση μετατρέπεται σε φιάσκο, αφήνοντας μαθητές να περιμένουν μάταια με τις ώρες μπροστά στην οθόνη και πολλούς γονείς να έχουν χάσει μαζί με μία ημέρα από τη δουλειά τους και την υπομονή τους.

Ωστόσο, ακόμα και αν λειτουργούσε άψογα, για χιλιάδες οικογένειες που δεν έχουν τη δυνατότητα, δεν έχουν τα μέσα για να ανταπεξέλθουν ταυτόχρονα σε τηλεκπαίδευση των παιδιών τους και τηλεργασία, θα ήταν δώρον άδωρον.

Μία τετραμελής οικογένεια χρειάζεται τουλάχιστον δύο με τρεις υπολογιστές. Έχει σκεφθεί κανείς στην κυβέρνηση πόσα νοικοκυριά μπορούν να διαθέσουν αυτά τα χρήματα;

Μάλλον όχι.

Γιατί;

Απλά γιατί οι άνθρωποι δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα.

Πάλι καλά που κάτι άρχισαν τελευταία να καταλαβαίνουν, ότι υπάρχουν πολίτες εξαρτημένοι από το μισθό τους…»