«Κατέρρευσε» το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ – Αμέτρητα τα τηλεφωνήματα

ΕΟΔΥ

Ανενεργό έχει καταστεί το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ λόγω των αλλεπάλληλων τηλεφωνημάτων που δέχεται αλλά και των διαθέσιμων τηλεφωνικών γραμμών.

Διαρκώς κατειλημμένη είναι η γραμμή του τετραψήφιου αριθμού του ΕΟΔΥ, 1135, η οποία σκοπό έχει την παροχή πληροφοριών στους πολίτες για τον κορονοϊό. Η «κατάρρευση» προκλήθηκε λόγω του υπέρογκου αριθμού κλήσεων σε συνδυασμό με τον μικρό αριθμό των τηλεφωνικών γραμμών που διαθέτει το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΟΔΥ. Ως εκ τούτου, πολίτες που θέλουν να αναφέρουν κάποιο πιθανό κρούσμα και να δεχτούν τις ανάλογες οδηγίες, δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν.

Όπως επισημαίνουν στο documentonews.gr πηγές του ΕΟΔΥ, οι τηλεφωνικές γραμμές του ΕΟΔΥ είναι 12 με 15, αριθμός που κρίνεται -από τις πηγές- επαρκής. Παράλληλα, οι ίδιες πηγές συνιστούν στους πολίτες να καλούν μόνο για ζητήματα που αφορούν τον κορονοϊό και για κανέναν άλλον λόγο. Επίσης, προτείνουν στους πολίτες να καλούν εκτός από το 1135 και τον τηλεφωνικό αριθμό του κέντρου επιχειρήσεων, το οποίο είναι 210-5212054.

Χωρίς καμία διάθεση άσκησης κριτικής σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία, το υπουργείο Υγείας και οι αρμόδιοι του ΕΟΔΥ οφείλουν να λάβουν άμεσα τις σχετικές αποφάσεις προκειμένου να αυξηθούν οι διαθέσιμες τηλεφωνικές γραμμές. 

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.