ΚΚΕ για σύγκρουση λεωφορείων: Στο βωμό του κέρδους, θυσία η ασφάλεια

Σύγκρουση λεωφορείων στην Βούλα, Παρασκευή 4 Ιουλίου 2025. Σύμφωνα με τις πρώτες αναφορές, υπάρχουν τουλάχιστον 10 τραυματίες. (ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI)

Το ζήτημα της υποβάθμισης και ιδιωτικοποίησης των δημόσιων συγκοινωνιών, αλλά και της εντατικοποίησης της δουλειάς των εργαζομένων σε αυτές αναδεικνύει το ΚΚΕ, με αφορμή το ατύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο λεωφορείων στη Βούλα. Μάλιστα, υπογραμμίζει ότι σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων , η οδηγός του ενός λεωφορείου σε 4 μέρες δούλεψε δύο 16ωρα και δύο 8ωρα και, σήμερα, βρισκόταν πάλι σε 16ωρη βάρδια!

Όλα αυτά συμβαίνουν, όπως τονίζει το ΚΚΕ, τη στιγμή που η κυβέρνηση έχει στα σκαριά ένα ακόμη αντεργατικό νομοσχέδιο που θέλει να βάλει οριστική ταφόπλακα στο 8ωρο, με την περαιτέρω εντατικοποίηση κι ευελιξία του εργάσιμου χρόνου. Ο Περισσός επισημαίνει ότι ο λαός πρέπει να βάλει στο στόχαστρό του την πολιτική που θυσιάζει την ασφάλεια των εργαζομένων στο βωμό του κέρδους .

Το απόγευμα της Παρασκευής 4 Ιουλίου, το Γραφείο Τύπου του ΚΚΕ εξέδωσε ανακοίνωση για τα ατύχημα στη Βούλα στην οποία αναφέρει τα εξής:

«Το σημερινό ατύχημα με τη σύγκρουση των δύο λεωφορείων στη Βούλα που είχε ως αποτέλεσμα 47 τραυματίες, πολλούς απ’ αυτούς παιδιά, έρχεται να καταδείξει, για άλλη μια φορά, τις τραγικές συνθήκες και ελλείψεις στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα της εγκληματικής πολιτικής της υποβάθμισης και ιδιωτικοποίησης των δημόσιων συγκοινωνιών, αλλά και της εντατικοποίησης της δουλειάς των εργαζομένων σε αυτές, γεγονός που οδηγεί σε εξουθενωμένους εργαζόμενους, οχήματα που δεν συντηρούνται σωστά, αραιά δρομολόγια, επιβάτες στοιβαγμένους ο ένας πάνω στον άλλον.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με καταγγελίες των ίδιων των εργαζομένων, η οδηγός του ενός λεωφορείου σε 4 μέρες δούλεψε δύο 16ωρα και δύο 8ωρα και, σήμερα, βρισκόταν πάλι σε 16ωρη βάρδια!

Όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που η κυβέρνηση έχει στα σκαριά ένα ακόμη αντεργατικό νομοσχέδιο που θέλει να βάλει οριστική ταφόπλακα στο 8ωρο, με την περαιτέρω εντατικοποίηση κι ευελιξία του εργάσιμου χρόνου.

Η πολιτική που θυσιάζει την ασφάλεια εργαζομένων κι επιβατών στις συγκοινωνίες στο βωμό του κέρδους, δηλαδή η πολιτική που οδήγησε στο έγκλημα των Τεμπών, είναι εδώ. Γι’ αυτό και ο αγώνας των εργαζομένων και όλου του λαού για αποκλειστικά δημόσιες, ασφαλείς, σύγχρονες συγκοινωνίες πρέπει να δυναμώσει τώρα περισσότερο από ποτέ».

Διαβάστε επίσης:

Σύγκρουση λεωφορείων στην Παραλιακή: 47 οι τραυματίες – Πώς συνέβη το τροχαίο (Videos)

Σύγκρουση λεωφορείων: 12 τραυματίες συνεχίζουν να νοσηλεύονται – Σοβαρά τραυματισμένη μία 38χρονη

Σύγκρουση λεωφορείων: Η οδηγός βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια, αποκαλύπτει η ΔΑΣ ΟΑΣΑ

 

Ετικέτες