Κώστας Βαξεβάνης: Ας μιλήσουμε λοιπόν για τις δημοσκοπήσεις

Κώστας Βαξεβάνης: Ας μιλήσουμε λοιπόν για τις δημοσκοπήσεις

«Στην Ελλάδα είναι ξεκάθαρο πως ενδέχεται να συμβαίνουν δύο πράγματα. Ή οι δημοσκοπήσεις χρησιμοποιούνται για να δημιουργηθεί το φημολογούμενο, να γίνει δηλαδή πραγματικότητα αυτό που δήθεν καταγράφουν, ή οι δημοσκοπικές εταιρείες είναι για τον εισαγγελέα με τις μεθόδους που χρησιμοποιούν. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ελεγχθούν» επισημαίνει σε ανάρτησή του στο facebook ο Κώστας Βαξεβάνης, ο οποίος αναφέρεται στην περίεργη σχέση των λόμπι των ελληνικών δημοσκοπικών εταιριών με την πολιτική αλλά και στην υπόθεση του Documento και των δημοσκοπήσεων το 2019 με τις περίεργες διαφορές στις μονάδες μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ. 

«Κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο των δημοσκοπήσεων» αναφέρει χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος και εκδότης του Documento και θυμίζει τη σχέση του Θωμά Γεράκη της Marc με το Μαξίμου, πώς ο δημοσκόπος της εταιρείας του Καλογρίτσα, Τάκης Θεοδωρικάκος, βρέθηκε υπουργός του Μητσοτάκη αλλά και την περίπτωση της Opinion poll, όπου το Documento είχε αποκαλύψει πως ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, πήρε μέσω άλλων εταιρειών του με απευθείας αναθέσεις, 290.000 ευρώ από το Μέγαρο Μαξίμου.

«Ποιος λοιπόν δεν θέλει έρευνα και καθιέρωση ουσιαστικού συστήματος ελέγχου για τις δημοσκοπικές εταιρείες; Μα φυσικά όποιος έχει πολλά κοινά με τον Κουρτς» καταλήγει ο Κώστας Βαξεβάνης στην ανάρτησή του η οποία συνοδεύεται από το tweet του Άδωνη Γεωργιάδη και την δημοσκόπηση της Marc που το 2015 έβλεπε διαφορά μόλις 2 μονάδων μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ- ΝΔ.

Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση του:

Κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο των δημοσκοπήσεων. Η αποκάλυψη ότι ο Αυστριακός Καγκελάριος Κουρτς πλήρωνε στημένες δημοσκοπήσεις, φέρνει απόνερα και στην Ελλάδα με κίνδυνο να πνίξει το Μητσοτάκη. Όχι πως δεν ξέραμε τι συμβαίνει στα καθ ημάς. Απλώς φαίνεται πως η εισαγωγή αλήθειας από την Αυστρία είναι σοκαριστική.

Στην Ελλάδα είναι ξεκάθαρο πως ενδέχεται να συμβαίνουν δύο πράγματα. Ή οι δημοσκοπήσεις χρησιμοποιούνται για να δημιουργηθεί το φημολογούμενο, να γίνει δηλαδή πραγματικότητα αυτό που δήθεν καταγράφουν, ή οι δημοσκοπικές εταιρείες είναι για τον εισαγγελέα με τις μεθόδους που χρησιμοποιούν. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ελεγχθούν.

Οι δημοσκοπικές καταγραφές και κυρίως αυτές που έγιναν την περίοδο του δημοψήφισματος, αποδεικνύουν πως το λόμπι των δημοσκοπικών στην Ελλάδα, είναι σε μια περίεργη σχέση με την πολιτική. Συμπεριφέρεται δε, σαν το γκαρσόνι που συχνά κάνει λάθος στο λογαριασμό αλλά πάντα κατά του πελάτη. Οι δημοσκοπικές στην Ελλάδα κάνουν πάντα λάθος εναντίον συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος. Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, πιστεύω πως ένας αριθμός δημοσκόπων έχει λάθος μεθόδους, ενώ κάποιοι από αυτούς είναι σε σχέση μίσθωσης από την εξουσία. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει πρόβλημα και δεν υπάρχει έλεγχος.

Και πάμε τώρα στην υπόθεση του Documento και των δημοσκοπήσεων το 2019. Τον Μάιο του 2019, μια εταιρεία με την οποία συνεργαστήκαμε, έδινε τη διαφορά στις εκλογές στις 2,5 μονάδες ενώ προέκυψαν 10 μονάδες. Το Σεπτέμβριο του 2015, η εταιρεία Marc του κυρίου Γερακη, έδινε 2 μονάδες διαφορά υπέρ του Συριζα ενώ ήταν 8,5 μονάδες. Έχουμε δύο εταιρείες δημοσκοπήσεων με ίδιες αποκλίσεις από το εκλογικό αποτέλεσμα. Η ΝΔ, χρησιμοποιεί όμως τη δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε στο Documento για να μιλήσει για στημένες δημοσκοπήσεις, ενώ τον Γεράκη της Marc τον έχει δημοσκόπο στου Μαξίμου. Οι δημοσκοπήσεις του, παρότι είχαν ίδιες αποκλίσεις δεν είναι στημένες για τη ΝΔ. Δεν είναι καν λάθος. Διατηρεί ο Μητσοτάκης ως δημοσκόπο κάποιον με τέτοια λάθη; Ποια ικανότητά του αξιολογεί την οποία δεν γνωρίζουμε; Να θυμίσουμε επίσης πως ο δημοσκόπος της εταιρείας του Καλογρίτσα, Τάκης Θεοδωρικάκος, βρέθηκε υπουργός του Μητσοτάκη.

Ας ανακεφαλαιώσουμε. Κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο των δημοσκοπήσεων. Ναι, μπορεί να υπάρχουν λάθη, αλλά αν αυτά είναι συνεχόμενα δεν αποτελούν λάθη. Στην περίπτωση της άλλης εταιρείας δημοσκοπήσεων της Opinion poll, το Documento αποκάλυψε, πως ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, πήρε μέσω άλλων εταιρειών του με απευθείας αναθέσεις, 290.000 ευρώ από το Μέγαρο Μαξίμου. Η ίδια εταιρεία καταγγέλθηκε πριν μέρες από στελέχη της Φώφης Γεννηματά, πως σε δημοσκόπηση για τα εσωκομματικά του ΚΙΝΑΛ δεν συμπεριέλαβε την Πρόεδρό του σε ερωτηματολόγιο. Ποιος λοιπόν δεν θέλει έρευνα και καθιέρωση ουσιαστικού συστήματος ελέγχου για τις δημοσκοπικές εταιρείες; Μα φυσικά όποιος έχει πολλά κοινά με τον Κουρτς

ΥΓ: Η ανάρτηση του Γεωργιάδη στο τουιτερ είναι από τον Αύγουστο 2015 τότε που η Marc έβλεπε διαφορά μόλις 2 μονάδων

 

 

 

 

 

 

 

Κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο των δημοσκοπήσεων. Η αποκάλυψη ότι ο Αυστριακός Καγκελάριος Κουρτς πλήρωνε στημένες δημοσκοπήσεις, φέρνει απόνερα και στην Ελλάδα με κίνδυνο να πνίξει το Μητσοτάκη. Όχι πως δεν ξέραμε τι συμβαίνει στα καθ ημάς. Απλώς φαίνεται πως η εισαγωγή αλήθειας από την Αυστρία είναι σοκαριστική.

Στην Ελλάδα είναι ξεκάθαρο πως ενδέχεται να συμβαίνουν δύο πράγματα. Ή οι δημοσκοπήσεις χρησιμοποιούνται για να δημιουργηθεί το φημολογούμενο, να γίνει δηλαδή πραγματικότητα αυτό που δήθεν καταγράφουν, ή οι δημοσκοπικές εταιρείες είναι για τον εισαγγελέα με τις μεθόδους που χρησιμοποιούν. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ελεγχθούν.

Οι δημοσκοπικές καταγραφές και κυρίως αυτές που έγιναν την περίοδο του δημοψήφισματος, αποδεικνύουν πως το λόμπι των δημοσκοπικών στην Ελλάδα, είναι σε μια περίεργη σχέση με την πολιτική. Συμπεριφέρεται δε, σαν το γκαρσόνι που συχνά κάνει λάθος στο λογαριασμό αλλά πάντα κατά του πελάτη. Οι δημοσκοπικές στην Ελλάδα κάνουν πάντα λάθος εναντίον συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος. Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, πιστεύω πως ένας αριθμός δημοσκόπων έχει λάθος μεθόδους, ενώ κάποιοι από αυτούς είναι σε σχέση μίσθωσης από την εξουσία. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει πρόβλημα και δεν υπάρχει έλεγχος.

Και πάμε τώρα στην υπόθεση του Documento και των δημοσκοπήσεων το 2019. Τον Μάιο του 2019, μια εταιρεία με την οποία συνεργαστήκαμε, έδινε τη διαφορά στις εκλογές στις 2,5 μονάδες ενώ προέκυψαν 10 μονάδες. Το Σεπτέμβριο του 2015, η εταιρεία Marc του κυρίου Γερακη, έδινε 2 μονάδες διαφορά υπέρ του Συριζα ενώ ήταν 8,5 μονάδες. Έχουμε δύο εταιρείες δημοσκοπήσεων με ίδιες αποκλίσεις από το εκλογικό αποτέλεσμα. Η ΝΔ, χρησιμοποιεί όμως τη δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε στο Documento για να μιλήσει για στημένες δημοσκοπήσεις, ενώ τον Γεράκη της Marc τον έχει δημοσκόπο στου Μαξίμου. Οι δημοσκοπήσεις του, παρότι είχαν ίδιες αποκλίσεις δεν είναι στημένες για τη ΝΔ. Δεν είναι καν λάθος. Διατηρεί ο Μητσοτάκης ως δημοσκόπο κάποιον με τέτοια λάθη; Ποια ικανότητά του αξιολογεί την οποία δεν γνωρίζουμε; Να θυμίσουμε επίσης πως ο δημοσκόπος της εταιρείας του Καλογρίτσα, Τάκης Θεοδωρικάκος, βρέθηκε υπουργός του Μητσοτάκη.

Ας ανακεφαλαιώσουμε. Κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο των δημοσκοπήσεων. Ναι, μπορεί να υπάρχουν λάθη, αλλά αν αυτά είναι συνεχόμενα δεν αποτελούν λάθη. Στην περίπτωση της άλλης εταιρείας δημοσκοπήσεων της Opinion poll, το Documento αποκάλυψε, πως ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, πήρε μέσω άλλων εταιρειών του με απευθείας αναθέσεις, 290.000 ευρώ από το Μέγαρο Μαξίμου. Η ίδια εταιρεία καταγγέλθηκε πριν μέρες από στελέχη της Φώφης Γεννηματά, πως σε δημοσκόπηση για τα εσωκομματικά του ΚΙΝΑΛ δεν συμπεριέλαβε την Πρόεδρό του σε ερωτηματολόγιο. Ποιος λοιπόν δεν θέλει έρευνα και καθιέρωση ουσιαστικού συστήματος ελέγχου για τις δημοσκοπικές εταιρείες; Μα φυσικά όποιος έχει πολλά κοινά με τον Κουρτς

ΥΓ: Η ανάρτηση του Γεωργιάδη στο τουιτερ είναι από τον Αύγουστο 2015 τότε που η Marc έβλεπε διαφορά μόλις 2 μονάδων

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter