Επιδοτήσεις 930 εκατ. ευρώ σε βάθος 15ετίας για τη γραμμή Αθήνας Θεσσαλονίκης και επενδύσεις 77,5 εκατ. που κατέληξαν στην προμήθεια πέντε παλιών αμαξοστοιχιών ETR 470 οι οποίες έχουν ήδη αποσυρθεί.
Αυτή είναι η ιστορία των ψευτοεπενδύσεων της ιταλικής Hellenic Train στον σιδηρόδρομο, σχολιάζει εύστοχα ο Γιώργος Κύρτσος με αφορμή την προφορική συμφωνία Μελόνι Μητσοτάκη προ ημερών για “επενδύσεις 300 εκατ.”
Η ανάρτηση Κύρτσου
Η ιστορία των ψευτοεπενδύσεων της ιταλικής Hellenic Train στον σιδηρόδρομο:
2019:MOU για επενδύσεις 645 εκατ.
2022:Περιορισμός των επενδύσεων σε 77,5 εκατ ευρώ.
Ταυτόχρονη υπογραφή συμφωνίας για επιδοτήσεις 930 εκατ σε βάθος 15ετίας με την γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη να θεωρείται..άγονη.
Οι επενδύσεις των 77,5 εκατ κατέληξαν στην προμήθεια πέντε παλιών αμαξοστοιχιών ETR 470 οι οποίες έχουν ήδη αποσυρθεί.
2025:Προφορική συμφωνία Μελόνι-Μητσοτάκη για..επενδύσεις 300 εκατ.
Κοροϊδία χωρίς τέλος.
Η ιστορία των ψευτοεπενδύσεων της ιταλικής Hellenic Train στον σιδηρόδρομο:
2019:MOU για επενδύσεις 645 εκατ.
2022:Περιορισμός των επενδύσεων σε 77,5 εκατ ευρώ.
Ταυτόχρονη υπογραφή συμφωνίας για επιδοτήσεις 930 εκατ σε βάθος 15ετίας με την γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη να…— Γιώργος Κύρτσος (@GiorgosKyrtsos) May 24, 2025
Διαβάστε επίσης
Μπαλόνι το πλεόνασμα με δημιουργική λογιστική
Όλα για το μεγάλο κόλπο για τον ΟΠΕΚΕΠΕ – Αυτή την Κυριακή στο Documento
Euroleague: Ούτε φέτος έσπασε η «κατάρα» του πρώτου στη regular season – Το απίθανο σερί