Κύρτσος για Hellenic Train: Η ιστορία των ψευτοεπενδύσεων στον σιδηρόδρομο από 2019 έως 2025

Κύρτσος για Hellenic Train: Η ιστορία των ψευτοεπενδύσεων στον σιδηρόδρομο από 2019 έως 2025

Επιδοτήσεις 930 εκατ. ευρώ σε βάθος 15ετίας για τη γραμμή Αθήνας Θεσσαλονίκης και επενδύσεις 77,5 εκατ. που κατέληξαν στην προμήθεια πέντε παλιών αμαξοστοιχιών ETR 470 οι οποίες έχουν ήδη αποσυρθεί.

Αυτή είναι η ιστορία των ψευτοεπενδύσεων της ιταλικής Hellenic Train στον σιδηρόδρομο, σχολιάζει εύστοχα ο Γιώργος Κύρτσος με αφορμή την προφορική συμφωνία Μελόνι Μητσοτάκη προ ημερών για “επενδύσεις 300 εκατ.”

Η ανάρτηση Κύρτσου

Η ιστορία των ψευτοεπενδύσεων της ιταλικής Hellenic Train στον σιδηρόδρομο:
2019:MOU για επενδύσεις 645 εκατ.
2022:Περιορισμός των επενδύσεων σε 77,5 εκατ ευρώ.
Ταυτόχρονη υπογραφή συμφωνίας για επιδοτήσεις 930 εκατ σε βάθος 15ετίας με την γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη να θεωρείται..άγονη.
Οι επενδύσεις των 77,5 εκατ κατέληξαν στην προμήθεια πέντε παλιών αμαξοστοιχιών ETR 470 οι οποίες έχουν ήδη αποσυρθεί.
2025:Προφορική συμφωνία Μελόνι-Μητσοτάκη για..επενδύσεις 300 εκατ.
Κοροϊδία χωρίς τέλος.

 

Διαβάστε επίσης

Μπαλόνι το πλεόνασμα με δημιουργική λογιστική

Όλα για το μεγάλο κόλπο για τον ΟΠΕΚΕΠΕ – Αυτή την Κυριακή στο Documento

Έγκλημα Τέμπη: Καταρρίπτει τα περί ηλεκτρικών τόξων και ελαίων σιλικόνης ο καθηγητής του ΑΠΘ Γρηγόρης Παπαγιάννης

Euroleague: Ούτε φέτος έσπασε η «κατάρα» του πρώτου στη regular season – Το απίθανο σερί

Γάζα ώρα μηδέν

Documento Newsletter