Λύκειο που ήθελε να κλείσει η Κεραμέως διεκδικεί την πρωτιά σε διαγωνισμό της ΕΛΣΤΑΤ

Λύκειο που ήθελε να κλείσει η Κεραμέως διεκδικεί την πρωτιά σε διαγωνισμό της ΕΛΣΤΑΤ

Τη δική τους απάντηση για τα σχέδια κλεισίματος του λυκείου τους, από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην πρώτη φάση του διαγωνισμού της ΕΛΣΤΑΤ, έδωσαν μαθητές και καθηγητές στη Νέα Βύσσα του Έβρου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρσυ τέτοια εποχή υπήρχε η φήμη πως το Λύκειο της Νέας Βύσσας του Έβρου πρόκειται να κλείσει και να συγχωνευτεί με το Λύκειο της Ορεστιάδας. Οι μαθητές Αραμπατζής Παναγιώτης, Ευχετζής Κυριάκος και Καλογιαννίδης Χρήστος μέσα από μεθοδική δουλειά και με την καθοδήγηση της καθηγήτριας τους Κικής Γιαννάτου, σημείωσαν μία σημαντική πρωτιά, δείχοντας πως η συγχώνευση σχολείων δεν αποτελεί λύση, όπως «νομίζουν» στο Υπουργείο Παιδείας.

Η ΕΛΣΤΑΤ, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ανάπτυξη της Στατιστικής Παιδείας στην Ελλάδα», διοργανώνει, για τέταρτη φορά, τoν «Πανελλήνιο Διαγωνισμό στη Στατιστική», με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όπως αναφέρει και το freshpost.gr στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού οι πέντε πρώτες ομάδες κάθε κατηγορίας καλούνται να διαμορφώσουν και να παρουσιάσουν ένα βίντεο στην αγγλική γλώσσα, στο οποίο χρησιμοποιώντας στατιστικά στοιχεία, θα πραγματεύονται το θέμα που ανακοίνωσε η Eurostat και αφορά την Πληροφόρηση και Παραπληροφόρηση:

Οι επίσημες στατιστικές σε έναν κόσμο που ξεχειλίζει από δεδομένα.

Σε αυτή τη φάση του διαγωνισμού υπάρχει η καινοτομία του Βραβείου Κοινού (Public Choice Award). Με κριτήριο το βίντεο οι συμμετέχοντες στην ηλεκτρονική ψηφοφορία θα επιλέξουν τη μία από τις δύο ομάδες κάθε κατηγορίας, που θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον Ευρωπαικό Διαγωνισμό, ενώ η άλλη θα προκυψει βάσει αξιολόγησης από Επιστημονική Επιτροπή.

Αν σας αρέσει η εργασία που έκαναν τα παιδιά μπορείτε να τα στηρίξετε πατώντας ένα “like” στο YouTube κάτω από το βίντεο που δημιούργησαν στον ακόλουθο σύνδεσμο:

 

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter