Μεϊκόπουλος σε Κυρανάκη: «Απολύονται στελέχη όπως ο Γενιδούνιας για να προσλάβετε Νεοδημοκράτες»

Την ενίσχυση του ΟΣΕ με μόνιμο και εξειδικευμένο προσωπικό ζητά από τον αν. υπουργό Μεταφορών ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, φέρνοντας ως παράδειγμα την ολοκλήρωση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, ο οποίος εκκίνησε το 2017 και οι διορισμοί έγιναν «σε λιγότερο από έναν χρόνο», για τον συγκεκριμένο οργανισμό.

Παράλληλα, ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί τον Κώστα Κυρανάκη για επικοινωνιακή διαχείριση των μεγάλων προβλημάτων του σιδηροδρόμου, τονίζοντας πως «στο νέο ελληνικό σιδηρόδρομο που οραματίζεται η ΝΔ, στελέχη που κάνουν τη δουλειά τους με επάρκεια, όπως ο Κώστας Γενιδούνιας, απολύονται και θα αντικαθίστανται με άτομα από το εξωτερικό που όμως όλως τυχαίως θα ανήκουν στο κόμμα της ΝΔ».

Μάλιστα, επισημαίνει: «Έτσι κι αλλιώς είναι γνωστό πως και στην Ελλάδα ένα μεγάλο μέρος όσων εργάζονται στον ΟΣΕ με μπλοκάκι δηλώνουν περήφανοι Νεοδημοκράτες. Και μάλιστα όταν φτάσουν στην αξιολόγηση, αξιολογητής και αξιολογούμενος σε πολλές περιπτώσεις έχουν το ίδιο επώνυμο».

Η ανάρτηση:

κ. Κυρανάκη, όταν βρείτε λίγο χρόνο από την εκστρατεία επικοινωνιακής και μόνο διαχείρισης των κρίσιμων ζητημάτων του ελληνικού σιδηροδρόμου, όταν σταματήσετε για λίγο να πειραματίζεστε με τα συστήματα εντοπισμού (GPS) των τραίνων με ακρίβεια εκατοστού όπως λέτε, λες και δεν γνωρίζουμε ότι σε τεράστια τμήματα τη γραμμής δεν υπάρχει δορυφορική σύνδεση, ενώ σε μεγάλο μέρος του σιδηροδρόμου δεν υπάρχει καν η δυνατότητα χρήσης κινητής τηλεφωνίας ή σύνδεσης με το internet..
Όταν αποφασίσετε να ασχοληθείτε σοβαρά, σας προσκαλώ σε μια δημόσια συζήτηση εκκινώντας από το κομβικό ζήτημα της στελέχωσης..
Από τις μέχρι τώρα εξαγγελίες σας σε σχέση με τις προσλήψεις προσωπικού στον ΟΣΕ ισχυριστήκατε 2 πράγματα:
1) ότι με τον ΑΣΕΠ δεν μπορούν να τρέξουν γρήγορα οι διαδικασίες πλήρωσης θέσεων χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τον πολύπαθο διαγωνισμό 140 θέσεων του 2022 που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί, 3 χρόνια μετά.
2) ανακοινώσατε ότι ψάχνετε στελέχη που δουλεύουν σε σιδηροδρομικές εταιρείες ή δίκτυα σε χώρες του εξωτερικού προκειμένου να έρθουν και να στελεχώσουν τον ΟΣΕ.
Δηλαδή για να το κάνουμε λιανά, στο νέο ελληνικό σιδηρόδρομο που οραματίζεται η ΝΔ, στελέχη που κάνουν τη δουλειά τους με επάρκεια, όπως ο Κώστας Γενιδούνιας, απολύονται και θα αντικαθίστανται με άτομα από το εξωτερικό που όμως όλως τυχαίως θα ανήκουν στο κόμμα της ΝΔ.
Δεν λέω κάτι τρομερό. Έτσι κι αλλιώς είναι γνωστό πως και στην Ελλάδα ένα μεγάλο μέρος όσων εργάζονται στον ΟΣΕ με μπλοκάκι δηλώνουν περήφανοι Νεοδημοκράτες.
Και μάλιστα όταν φτάσουν στην αξιολόγηση, αξιολογητής και αξιολογούμενος σε πολλές περιπτώσεις έχουν το ίδιο επώνυμο.
Επανέρχομαι όμως στο θέμα των προσλήψεων, του τρόπου που γίνονται και του χρόνου που χρειάζεται για να πληρωθούν αυτές οι θέσεις μετά από δημόσιο διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ του 2022 έχει καθυστερήσει 3 χρόνια.
Η αντίστοιχη όμως διαγωνιστική διαδικασία του ΑΣΕΠ για προσωπικό στον ΟΣΕ, το Μάρτιο του 2017 πόσο κράτησε;
Σε λιγότερο απο 1 χρόνο είχαν βγει τα αποτελέσματα και είχαν διοριστεί ΠΕ, ΔΕ, και ΤΕ σταθμάρχες, κλειδούχοι, πολιτικοί, μηχανολόγοι και ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, πληροφορικάριοι, διοικητικό προσωπικό.
Για το λόγο του αληθές παραθέτω σχετικό φωτογραφικό υλικό. Στις φώτο 1 έως 7 φαίνεται η ημερομηνία της προκήρυξης (φώτο 1, 3 Μαρτίου του 2017), οι ημερομηνίες έκδοσης οριστικών αποτελεσμάτων (φώτο 2,3,4 όπου Νοέμβριο του 2017 και Ιανουάριο του 2018 είχαν βγει όλα τα αποτελέσματα) και οι πίνακες των διοριστέων ανά κλάδο και ειδικότητα (φώτο 5,6,7)
Υπενθυμίζω πως εκείνη την περίοδο υπήρχε μνημόνιο. Ίσχυαν δηλαδή σκληρότατοι δημοσιονομικοί περιορισμοί και αυστηρότατες προϋποθέσεις για προσλήψεις.
κ. Κυρανάκη, η βασική μεταρρύθμιση που πρέπει να γίνει και λείπει αυτή τη στιγμή από τον ΟΣΕ είναι η ενίσχυση του με νέο, μόνιμο και εξειδικευμένο προσωπικό.
Προσωπικό που να μπορεί να αντεπεξέλθει στις σύγχρονες προκλήσεις και στα νέα δεδομένα του ευρωπαϊκού σιδηροδρόμου.
Αυτό το προσωπικό δεν υπάρχει στον ΟΣΕ σήμερα κ. Υπουργέ.
Κι επειδή σίγουρα θα με κατηγορήσετε για μεγάλα λόγια και θα ισχυριστείτε πως το μείζον είναι η με ταχύτατους ρυθμούς στελέχωση των χιλιάδων κενών θέσεων του ΟΣΕ.
Και σε αυτό είχαμε δώσει λύση.
Το Φεβρουάριο του 2019 ψηφίσαμε το Νόμο 4599, που στο ακροτελεύτιο άρθρο του, το 52, γινόταν πρόβλεψη για μια ταχεία διαδικασία προσλήψεων προσωπικού στον ΟΣΕ, με συμβάσεις Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, μέσα από μια επιτροπή με μέλη του ΑΣΕΠ, του ΝΣΚ, του Υπουργείου Μεταφορών και του ΟΣΕ. Με διαφανείς διαδικασίες και με την απόφαση να λαμβάνετε όχι από τον ΟΣΕ, αλλά από την ίδια την επιτροπή (φώτο 8 και 9).
Αφού λοιπόν υπήρχε πρόβλημα με την έλλειψη προσωπικού στον ΟΣΕ.
Γιατί εδώ και 6 χρόνια δεν έχει εφαρμοστεί αυτός ο νόμος; Που μπορούσε να συμπληρωθεί και με άλλες ειδικότητες;
Γιατί δεν θέλετε τέτοιες σοβαρές και καθαρές διαδικασίες προσλήψεων. Επειδή με αυτό τον τρόπο δεν εξυπηρετείται το μικροκομματικό παιχνίδι της ΝΔ και δεν βολεύεται ο κομματικός της στρατός.
Μόνο που το παιχνίδι αυτό παίζεται εις βάρος της ασφάλειας των πολιτών και των επιβατών.
#ΟΣΕ #τρένα #σιδηρόδρομος

Διαβάστε επίσης:

Κύρτσος: Τελευταία η Ελλάδα του Μητσοτάκη στην Ε.Ε. στην ελευθερία των ΜΜΕ – Χειρότερα και από Όρμπαν 

Φαραντούρης προς Κομισιόν: Ερώτηση για ΝΔ και Blue Skies – Η αναφορά στις αποκαλύψεις του Documento

Καραμέρος για απόλυση Γενιδούνια: Την ζήτησε ο Κυρανάκης

Η Hellenic Train απολύει τον Γενιδούνια και ο Κυρανάκης τον χαβά του…