Τις αλλαγές που φέρνει η κυβέρνηση στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας παρουσίασε σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή, κάνοντας τοποθέτηση ουσιαστικά ως εισηγητής του νομοσχεδίου.
Εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι δεν είπε λέξη για τα μεγάλα επίδικα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία, όπως οι εξελίξεις για τα Τέμπη, ενώ μετά την ομιλία του έφυγε από την Ολομέλεια, απαξιώνοντας για άλλη μία φορά τους πολιτικούς του αντιπάλους, που ήθελαν να τοποθετηθούν παρουσία του πρωθυπουργού.
Ο πρωθυπουργός έχει δείξει επανειλημμένως αλαζονεία ως προς τη στάση του στο κοινοβούλιο, καθώς τις περισσότερες φορές μετά τις τοποθετήσεις του, αποχωρεί, μη σεβόμενος τα υπόλοιπα κόμματα.
Για τα ΜΜΜ είπε ότι «εστιάζουμε στην αύξηση ταχύτητας των Μ.Μ.Μ., απελευθερώνοντας λεωφορειολωρίδες. Έχουμε παραλάβει πάνω από 400 λεωφορεία. Έως τις αρχές του 2026 θα έχουμε υποδεχθεί πάνω από 1.000 νέα λεωφορεία, και μέχρι το τέλος του 2027 θα έχουμε ανανεώσει πλήρως τον στόλο. Το μετρό προχωρά με γρήγορους ρυθμούς. Στη Θεσσαλονίκη, έως τις αρχές του 2026, θα έχει ολοκληρωθεί η σύνδεση με την Καλαμαριά», και συμπλήρωσε ότι «προχωράμε στην πιλοτική λειτουργία μετρό και τραμ τα ξημερώματα του Σαββατοκύριακου, για να διευκολύνουμε τους νέους να μην παίρνουν το αυτοκίνητο. Οι νέοι θα ήθελαν να έχουν μια αξιόπιστη επιλογή, ιδίως κατά την επιστροφή τους – γι’ αυτό και στηρίζουμε τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες. Βλέπετε ότι οι έλεγχοι αλκοτέστ συνεχίζονται με εντατικό ρυθμό. Ένας στους τέσσερις θανάτους συνδέεται με κατανάλωση αλκοόλ».
Διαβάστε επίσης:
Μητσοτάκης: Επιλέγει Σκρέκα για νέο γραμματέα της ΝΔ με φόντο τις εθνικές εκλογές
Κύρτσος: Η συνάντηση Μητσοτάκη – Ερντογάν επιβραβεύει την τουρκική επιθετικότητα
Διπλωματικές ήττες με Μονή Σινά και Χαφτάρ