Μηχανοδηγοί: Η Hellenic Train εισπράττει 50 εκατ. τον χρόνο και αντικαθιστά σιδηροδρομικά δρομολόγια με λεωφορεία

Δεν πραγματοποιεί τα δρομολόγια αλλά τα αντικαθιστά με λεωφορεία, εισπράττοντας όμως και στο ακέραιο την κρατική επιδότηση των 50 εκατ. ευρώ ετησίως, καταγγέλλει η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (Π.Ε.Π.Ε.) την Hellenic Train.

Η Ένωση κάνει λόγο για συστηματική απαξίωση της δημόσιας περιουσίας, τόσο της υποδομής όσο και του τροχαίου υλικού.

H Π.Ε.Π.Ε. γνωστοποιεί ότι απέστειλε επιστολές στους Δημάρχους Πάτρας, Αμφίκλειας–Ελάτης, Στυλίδας και Φλώρινας, ζητώντας συνάντηση μαζί τους με αντικείμενο την επανεκκίνηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στις περιοχές τους, ή την τουλάχιστον ανάδειξη των υφιστάμενων προβλημάτων, όπως π.χ. στον Προαστιακό της Πάτρας.

Υπογραμμίζεται ότι, παρά το γεγονός πως σε αρκετές περιπτώσεις η σιδηροδρομική υποδομή παραμένει λειτουργική και κατάλληλη για χρήση η Hellenic Train επιλέγει να μην εκτελεί σιδηροδρομικά δρομολόγια, αντικαθιστώντας τα με λεωφορειακή εξυπηρέτηση, ενώ παράλληλα εισπράττει στο ακέραιο την κρατική ενίσχυση, που φτάνει τα 50 εκατομμύρια ευρώ κατ’ έτος.

Η Π.Ε.Π.Ε. δηλώνει ότι οι μηχανοδηγοί δεν πρόκειται να μείνουν αμέτοχοι μπροστά στην υποβάθμιση του δημόσιου σιδηροδρόμου, τονίζοντας ότι η επιλογή αυτή ζημιώνει την κοινωνία και το δημόσιο συμφέρον. Παράλληλα, ανακοινώνει την πρόθεσή της να καταθέσει προτάσεις στο πλαίσιο της συζήτησης του νέου νομοσχεδίου για τον σιδηρόδρομο, με έμφαση στην αναδιοργάνωση του τομέα και στην επιστροφή των τρένων σε δημόσιο έλεγχο.

Η ανακοίνωση της Π.Ε.Π.Ε.

«Το Σωματείο μας απέστειλε σήμερα επιστολή στους Δημάρχους Πάτρας, Αμφίκλειας- Ελάτης, Στυλίδας και Φλώρινας αιτούμενο συνάντηση μαζί τους, προκειμένου να συζητηθεί η άμεση επανεκκίνηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στις περιοχές αυτές ή η συζήτηση των προβλημάτων (Προαστιακός Πάτρας).

Η Hellenic Train επιδοτείται με δεκάδες εκατομμύρια Ευρώ ετησίως για την παροχή σιδηροδρομικού έργου στην περιφέρεια , ωστόσο και ενώ σε πολλές περιπτώσεις (χαρακτηριστικό παράδειγμα η γραμμή της Στυλίδας και η σύνδεση με τον Δήμο Αμφίκλειας- Ελάτης) η σιδηροδρομική υποδομή έχει κριθεί κατάλληλη, δεν πραγματοποιεί τα δρομολόγια αλλά τα αντικαθιστά με λεωφορεία, εισπράττοντας όμως και στο ακέραιο την Κρατική επιδότηση των 50 εκ Ευρώ ετησίως .

Οι Μηχανοδηγοί δεν θα παρακολουθούν αμέτοχοι την απαξίωση της Δημόσιας Περιουσίας και ιδιαίτερα αυτήν της σιδηροδρομικής υποδομής αλλά και του τροχαίου υλικού.
Το επόμενο διάστημα και στα πλαίσια του υπό συζήτηση Νομοσχεδίου για τον σιδηρόδρομο, θα καταθέσουμε την άποψη μας για την αναδιοργάνωση του σιδηροδρομικού τομέα, ενώ αν ισχύουν όσα ακούγονται για την αύξηση της Κρατικής χρηματοδότησης προς ιδιώτες operator, τότε θα πρέπει να θεωρείται αυτονόητη η Επανακρατικοποίηση της Hellenic Train».

Διαβάστε επίσης:

Κέρκυρα: Αθωώθηκαν οι τρεις χορεύτριες του pole dancing στα Παλαιά Ανάκτορα – Ποινή μόνο στις διοργανώτριες

Μύκονος: Προσέκρουσε σε ρυμουλκό και στην προβλήτα το Super Express – Απαγόρευση απόπλου

Χαλκιδική: Ανάλγητη έξωση 83χρονου για δεύτερη φορά – «Η κυβέρνηση ΝΔ έχει δώσει γη και ύδωρ στα funds», λέει ο ΣΥΡΙΖΑ