Νέα γκάφα της ΝΔ: H «Ομάδα Αλήθειας» απαντά με ψέματα για τα λεωφορεία στα αμαξοστάσια

Η Νέα Δημοκρατία αφού καθόταν στις υποτιθέμενες ανοιξιάτικες δάφνες της μετά την «επιτυχία» αντιμετώπισης του πρώτου κύματος κορονοϊού, τώρα αδυνατεί να χειριστεί το ελάχιστο προσπαθώντας και να προχωρήσει το νεοφιλελεύθερο πακέτο της σε Υγεία και Οικονομία και να την βγάλει… «καθαρή».

Μόνον που αποκαλύπτεται καθημερινά.

Τόσο με τους ψεύτικους αριθμούς προσλήψεων στην Υγεία, όσο και με τις ΜΕΘ που προσπαθεί ιδρωμένη να αυξήσει αριθμητικά και όχι ουσιαστικά.

Στο ίδιο μήκος κύματος πέφτει από τα σύννεφα όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ξεσκεπάζει την αλήθεια -όπως την βλέπουν και οι πολίτες- πως δεν έγινε τίποτα ούτε στις συγκοινωνίες με τον κόσμο εν μέσω πανδημίας να στοιβάζεται στα λεωφορεία.

Οι αποκαλύψεις και οι επισκέψεις των κυρίων Σπίρτζη και Παππά έδειξαν λεωφορεία που κάθονται είτε γιατί έχουν κάποιο ελάχιστο πρόβλημα το οποίο επιδιορθώνεται είτε επειδή οι οδηγοί έχουν πάρει απόσπαση σε γραφεία… υπουργών.

Προσπαθώντας να αντιμετωπίσει την καταστροφή η κυβέρνηση και ο ίδιος ο πρωθυπουργός δίνει εντολές στα ΜΜΕ τι θα παίξουν και πως θα χτυπήσουν τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Τσίπρα ενώ η «ομάδα αλήθειας» της… επιχειρεί ανεπιτυχώς να απαξιώσει με παιδικά βιντεάκια, λες και οι πολίτες δεν βλέπουν την πραγματικότητα καθημερινά.

Είναι προφανές ότι τη ΝΔ την έχει ενοχλήσει η αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ που αναδεικνύει την κυβερνητική αδράνεια και ανικανότητα στην ομαλή λειτουργία των ΜΜΜ εν μέσω πανδημίας. Όλοι βλέπουν τι συμβαίνει καθημερινά στις αστικές συγκοινωνίες με τα φαινόμενα συνωστισμού.

Μετά το χθεσινό non paper του Μαξίμου στα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ για γραμμή επίθεση σε Τσίπρα, σήμερα είχαμε βίντεο επίθεσης σε δύο τομεάρχες του κόμματος.

Η επίθεση προέκυψε τόσο μετά τις χθεσινές δηλώσεις του Νίκου Παππά ότι στα αμαξοστάσια του ΟΣΥ υπάρχουν 270 λεωφορεία και τρόλεϊ τα οποία μπορούν να βγουν στον δρόμο αν επισκευαστούν μικροβλάβες και τοποθετηθούν οδηγοί, όσο και από τη σημερινή του αποκάλυψη στη Βουλή ότι τουλάχιστον 15 οδηγοί λεωφορείων έχουν αποσπαστεί σε βουλευτικά και υπουργικά γραφεία της Ν.Δ. (τέσσερις μόνο στο γραφείο Καραμανλή) και δεν επιστρέφουν στις θέσεις τους αν και οι ανάγκες στις αστικές συγκοινωνίες είναι στο κόκκινο.

Στο βίντεο της Ομάδας Αλήθειας ο  Χρήστος Σπίρτζης μιλά για ένα πόρισμα, το οποίο αφήνει ασχολίαστο η Ομάδα Αλήθειας και το οποίο αφορά κυκλώματα στον ΟΣΥ που προχωρούν σε δολιοφθορές με στόχο να μειωθεί το μεταφορικό έργο του Οργανισμού. Περισσότερες ζημιές (λέει ότι οι 100 ζημιές ανά ημέρα έγιναν 230), σημαίνει περισσότερες επισκευές και ανταλλακτικά από ιδιώτες. Σημαίνει και λιγότερα οχήματα στον δρόμο, που δημιουργεί «ανάγκη» παραχώρησης μεταφορικού έργου στους ιδιώτες.

Ο Χρ. Σπίρτζης αποκαλύπτει πως λειτουργούν τα κυκλώματα

Ο Σπίρτζης δεν λέει ότι δεν μπορεί να ενισχύσει τον στόλο των λεωφορείων και τρόλεϊ (σε μια εποχή χωρίς πανδημία). Δεν κρύβει οχήματα στα αμαξοστάσια. Αποκαλύπτει πως λειτουργούν τα κυκλώματα.

Κυκλώματα που επηρεάζονταν αρνητικά από την απόφαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ να προχωρήσει σε διαγωνισμό για την προμήθεια 750 νέων λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος περιλάμβανε τα έξοδα συντήρησης και ανταλλακτικών των οχημάτων για 12 χρόνια, ώστε να σταματήσει το πάρτι των απευθείας αναθέσεων. Τον διαγωνισμό αυτόν ακύρωσε ο Κώστας Καραμανλής το φθινόπωρο του 2019.

Κυκλώματα, όπως αυτά που αποκαλύφθηκαν επί ΣΥΡΙΖΑ και τα οποία εμπλέκονταν με την έκδοση και διακίνηση πλαστών εισιτηρίων, με τα ασφάλιστρα λεωφορείων τα οποία δεν μπορούσαν να επιδιορθωθούν για να κυκλοφορήσουν, με τις συντηρήσεις και τα ανταλλακτικά των ΜΜΜ, την παραλαβή οχημάτων που βρίσκονταν σε κυκλοφορία για πάνω από 15 χρόνια, τα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ δίνονταν στον ιδιωτικό ΟΑΣΘ και το πλιάτσικο που γίνονταν μέσω εταιρειών ελέγχου εισιτηρίων και ηλεκτρονικών συστημάτων, κ.ά.

Παραποίηση των δηλώσεων

Το είδος και το εύρος των ψεμάτων της Ομάδας Αλήθειας της Ν.Δ., αποκαλύφθηκε με την επιχείρηση διασύνδεσης της σημερινής κυβερνητικής ανεπάρκειας με την τότε κατάσταση αλλά και τις ανάγκες μιας εποχής που δεν είχαμε κορονοϊό. Μιας περιόδου κατά την οποία κυκλοφορούσαν περισσότερα λεωφορεία και τρόλεϊ από ότι σήμερα.

Οι κύριοι Σπίρτζης και Παππάς διερευνούν (ο μεν με την τότε, ο δε με την τωρινή) δηλώσεις τους την επιρροή κυκλωμάτων ή συμφερόντων (οικονομικών - πολιτικών), καλύτερα, στις αστικές συγκοινωνίες. Και κρίνουν ότι η ισχύ τους μπορεί να καμφθεί από κάθε κυβέρνηση που μπορεί να έχει έναν τέτοιο στόχο. Ειδικά προς όφελος της δημόσιας Υγείας. 

Τα 270 λεωφορεία και τρόλεϊ υπάρχουν στα αμαξοστάσια. Αυτό είναι δεδομένο. Η Ν.Δ. πρέπει να απαντήσει γιατί δεν τα βγάζει στο δρόμο και ποιους εξυπηρετεί με αυτή την απόφαση. 

Μήπως είναι εκείνα τα κυκλώματα και συμφέροντα για τα οποία μιλά η Ομάδα Αλήθειας; Εκτός κι αν με το βίντεο αυτό, η Ν.Δ. παραδέχεται ότι δεν μπορεί να «σπάσει» τα συμφέροντα.

Τελικά η ΝΔ μόνον με παραποίηση των δηλώσεων μπορεί να επιζήσει...

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.