Νικήτριες οι streaming πλατφόρμες στη μάχη της τηλεόρασης των ΗΠΑ

Φωτογραφία: imdb.com

Για πρώτη φορά στην ιστορία της αμερικανικής τηλεόρασης οι streaming πλατφόρμες κέρδισαν τα καλωδιακά κανάλια.

Για πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ, τα προγράμματα ταινιών και σειρών στις streaming πλατφόρμες ξεπέρασαν τον χρόνο παρακολούθησης των «συμβατικών» καλωδιακών καναλιών τον περασμένο Ιούλιο, σύμφωνα με στοιχεία τηλεθέασης της Nielsen. Η γενική αίσθηση είναι πως οι πλατφόρμες streaming κερδίζουν μεν τη μάχη της τηλεόρασης αλλά μάλλον χάνουν τον πόλεμο με το σινεμά καθώς ο αριθμός των συνδρομητών τους είτε μένει σταθερός είτε μειώνεται. Αντίθετα τα εισιτήρια από τις κινηματογραφικές αίθουσες αυξάνονται αργά αλλά σταθερά καθώς ο κόσμος αρχίζει να επιστρέφει σε αυτές, δείχνοντας να αφήνει την άνεση και την ασφάλεια του καναπέ που είχε συνηθίσει στην περίοδο της πανδημίας.

Το ιστορικό ρεκόρ του 34,8% της τηλεθέασης δίνει στις streaming πλατφόρμες την πρωτιά έστω και οριακά καθώς τα καλωδιακά κανάλια έμειναν στο 34,4% και τα «παραδοσιακά» τηλεοπτικά δίκτυα ακολουθούν στην τρίτη θέση με ποσοστό 21,36%.

Η θέαση προγραμμάτων streaming από τις πλατφόρμες της Netflix, του YouTube και της HBOmax αυξήθηκε 22,6%, ενώ η θέαση στα τηλεοπτικά δίκτυα έπεσε 9,8% και στα καλωδιακά κανάλια κατά 8,9%. Συνολικά οι αμερικανοί τηλεθεατές  παρακολούθησαν 191 δισ. λεπτά ανά εβδομάδα στις πλατφόρμες streaming, με το Netflix να αναδεικνύεται «πρωταθλητής», με αύξηση στον χρόνο παρακολούθησης κατά 8% για τον Ιούλιο (σε μηνιαίο επίπεδο), χάρη στην επιτυχία του τελευταίου κύκλου της δημοφιλούς σειρά «Strangers Things» που έσπασε κάθε ρεκόρ με 18 δισ. λεπτών θέασης.  

Ετικέτες