Νηνεμία και τρικυμία στις πισίνες – Στο Docville την Κυριακή με το Documento 

Έρωτες, πάθη, μίση και δολοφονίες. Η κλασική «Πισίνα» του Ζακ Ντερέ γίνεται αφορμή να θυμηθούμε δέκα αγαπημένες ταινίες που γυρίστηκαν με φόντο το πιο δροσερό σκηνικό του καλοκαιριού. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης. 

Τα ίχνη του Σωτήρη Πέτρουλα στην Αθήνα. Εξήντα χρόνια από τη δολοφονία του αγωνιστή της Αριστεράς, το αποτύπωμά του είναι διάχυτο στην πόλη όπου έζησε. Κείμενο του Στάθη Γκότση. 

Ο Παύλος Παπαχριστοφίλου, εκδότης των Ελληνικών Γραμμάτων και του Πεδίου, έφυγε από τη ζωή στις 16 Ιουλίου. Ο Κώστας Βαξεβάνης τον αποχαιρετά ως φίλο ζωής και η Έμυ Ντούρου γράφει για την καταλυτική επίδρασή του στον χώρο του βιβλίου.

Η μινωική Παπούρα καλοκαιρινός εφιάλτης για την κυβέρνηση. Ενώ η Λίνα Μενδώνη κομπάζει για την ένταξη των Μινωικών Ανακτόρων στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO –καρπός πολύχρονης εργασίας των αρχαιολόγων του υπουργείου– ο αγώνας για την προστασία του μινωικού μνημειακού συνόλου που αποκαλύφθηκε στον λόφο Παπούρα, στο Καστέλλι Ηρακλείου, παίρνει διαστάσεις. Γράφει ο Στάθης Γκότσης. 

Το soundtrack του ελληνικού καλοκαιριού. Ο βόμβος του air condition ως σύμβολο κοινωνικής τάξης, αστικού τοπίου και επιβίωσης στον ελληνικό καύσωνα. Γράφει η Χριστιάνα Στυλιανού. 

Μια εφιαλτική ανασκόπηση της ελληνικής κωμωδίας παρουσίασε ο Σίμος Κακάλας στην παράσταση «Κακά σκηνικά» για το Φεστιβάλ Αθηνών. Κριτική θεάτρου από τον Ηρακλή Λογοθέτη. 

Τα σκυλιά της Φαραντούρη και οι γάτες του Σπαθάρη. Η βαθιά σχέση αγάπης και αφοσίωσης των Ελλήνων καλλιτεχνών με τα ζώα. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.

Πριν από λίγες μέρες οι Massive Attack μαζί με τους Μπράιαν Ινο, Fontaines DC και Kneecap ανακοίνωσαν τη δημιουργία συμμαχίας για την προστασία καλλιτεχνών που εκφράζονται ανοιχτά για τη σφαγή που πραγματοποιεί το Ισραήλ στη Γάζα. Γράφει η Έμυ Ντούρου. 

Λίγο προτού η SATCHVAI band εμφανιστεί στο TerraVibe ο Αμερικανός κιθαρίστας Στιβ Βάι μιλάει στον Γιάννη Πούλλο. 

Η τέχνη ανηφορίζει στον Πάρνωνα. Με αφορμή την πρώτη διοργάνωση του «Γλυπία αγάπη μου» η Μάρθα Φριντζήλα μιλάει στην Ειρήνη Δρίβα για την ανάγκη να στηριχτούν τα ορεινά χωριά της Αρκαδίας.

Παρά την έμφυτη μελαγχολία του, ο στιχουργός και συγγραφέας Μάνος Ελευθερίου ήταν πάρα πολύ κοινωνικός και με μοναδική αντίληψη του χιούμορ. Κείμενο του Αντώνη Μποσκοΐτη.

Το φιλμ «Sorry, baby» της Εύα Βίκτορ είναι μια πρωτότυπη ιστορία ενηλικίωσης αναφέρει στην κριτική του ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης. 

Ο Αντώνης Μποσκοΐτης προτείνει το «Φ», τη δεύτερη δισκογραφική εξόρμηση του συγκροτήματος Fenseas.

Ετικέτες