Nova: «Διαγράφει» τη Forthnet, θέλει τη Wind, «κοιτάζει» τις υποδομές της ΔΕΗ

Nova: «Διαγράφει» τη Forthnet, θέλει τη Wind, «κοιτάζει» τις υποδομές της ΔΕΗ

Μετά από αρκετό καιρό η Nova, υπό τη νέα ιδιοκτησία και διοίκηση, άνοιξε τα χαρτιά της και αποκάλυψε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες φιλοδοξίες της.

Καταρχάς, ανακοίνωσε τη μετονομασία της εταιρείας σε Nova. Στο πλαίσιο μίας ευρύτερης αλλαγής που ευθυγραμμίζει την εταιρική ονομασία με το εμπορικό brand. Αυτό σημαίνει το τέλος εποχής για το όνομα Forthnet, μετά από δεκαετίες.

Η Nova βρίσκεται εν μέσω ενός συνολικού μετασχηματισμού, με την στήριξη που έχει ως πλήρες (100%), πλέον, μέλος της United Group, του ηγετικού παρόχου υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που εξυπηρετεί 11 εκατομμύρια πελάτες και παράγει 55 κανάλια σε 8 χώρες.

Παράλληλα, πλειοψηφικός μέτοχος της United Group είναι η BC Partners, μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρείες παγκοσμίως, της οποίας Managing Partner είναι ο Νίκος Σταθόπουλος.

«Αυτή είναι η αρχή μίας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας» τόνισε η CEO του United Group, Victoriya Boklag, η οποία μίλησε και για το ενδιαφέρον της εταιρείας για την εξαγορά της WIND Hellas, σημειώνοντας ωστόσο ότι επί του παρόντος δε μπορεί να πει κάτι περισσότερο.

Όπως επίσης ανέφερε τόσο η κα Bloklag όσο και ο κ. Γεωργιόπουλος, η NOVA εξετάζει την πιθανότητα συνεργασίας με την ΔΕΗ, η οποία έχει ανακοινώσει την πρόθεση της να παρέχει υπηρεσίες χονδρικής που θα βασίζονται στο υφιστάμενο εναέριο δίκτυο της.

Σημειώνεται ότι το σχέδιο αυτό είχε «παίξει» έντονα πριν από αρκετά χρόνια όταν, το 2003, η ΔΕΗ μαζί με την ιταλική WIND (πριν αυτή προχωρήσει στην ενσωμάτωση της τότε Telestet, που στη συνέχεια έγινε WIND Hellas) δημιουργούσαν την εταιρεία παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών TELLAS, η οποία θα είχε, μεταξύ άλλων, ως «προίκα» τη δυνατότητα δημιουργίας ενσύρματου δικτύου με τη χρήση των εναέριων υποδομών της ΔΕΗ που θα έδινε λύση στις δυσκολίες γρήγορης δημιουργίας και επέκτασης σταθερών υποδομών (που τότε αποτελούσε τεράστιο πρόβλημα). Κάτι ωστόσο που δεν έγινε ποτέ για όσο διάστημα λειτούργησε η εταιρεία, μέχρι την εξαγορά της από τη  WIND Hellas).

Η Nova είναι ιστορικά ο μεγαλύτερος επενδυτής σε περιεχόμενο Pay TV στην Ελλάδα, με ετήσιες δαπάνες που αγγίζουν τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Με την περιφερειακή εμβέλεια της United Group, οι αθλητικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες της Nova φιλοδοξούν να είναι ισχυρότερες από ποτέ.

Από την επόμενη σεζόν, και παράλληλα με το ελληνικό πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, τη EuroLeague και άλλα αθλήματα που προβάλλονται παραδοσιακά στη Nova, οι Έλληνες φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν συναρπαστικές προσθήκες ώστε να μη χάνουν στιγμή δράσης από τα πιο δημοφιλή αθλητικά γεγονότα στον κόσμο. Μεταξύ αυτών είναι οι αγώνες των αγαπημένων τους ομάδων στους προκριματικούς της UEFA, τη Bundesliga και τη LaLiga καθώς και οι αναμετρήσεις αστέρων του τένις στο Wimbledon, το Davis Cup και το ATP Cup. Η Nova έχει επίσης εξασφαλίσει τα δικαιώματα για σημαντικές διοργανώσεις της FIBA, το Coppa Italia, τα ολλανδικά και βελγικά πρωταθλήματα αλλά και πολλά ακόμη.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ανέφερε πως επιπλέον η εταιρεία πραγματοποιεί επενδύσεις για την κατασκευή νέων υποδομών, την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες.

Επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ μέσα στο 2021

Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης του επενδυτικού της σχεδίου, η United Group προχωρά σε επένδυση επιπλέον 50 εκατ. ευρώ στην Nova μέχρι το τέλος του έτους. Το ποσό αυτό προστίθεται στα περισσότερα από 150 εκατ. ευρώ που επενδύθηκαν το τελευταίο εξάμηνο για την απόκτηση και την αναδιάρθρωση της εταιρείας, ενώ η δεύτερη φάση του πενταετούς επενδυτικού σχεδίου για τη Nova βρίσκεται υπό ανάπτυξη.

Ο κ. Γεωργιόπουλος υπογράμμισε το γεγονός πως ένας σημαντικός στόχος της εταιρείας αποτελεί η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά NGA δίκτυα και – όπου είναι εφικτό – η κατασκευή ιδιόκτητων υποδομών ώστε η Nova να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό γρήγορου ίντερνετ, νέων τεχνολογιών και κορυφαίου περιεχομένου αλλά και τη καλύτερη εμπειρία χρήστη σε ελληνικές επιχειρήσεις και καταναλωτές.

«Εργαζόμαστε σκληρά για να αναπτύξουμε μοναδικά νέα προϊόντα και υπηρεσίες για τους πελάτες και θα μπορούμε να παρέχουμε στους Έλληνες καταναλωτές κάποια από αυτά αμέσως μετά το καλοκαίρι. Τους επόμενους μήνες θα δείτε σημαντικές αλλαγές αλλά και νέες υπηρεσίες και προϊόντα» είπε.

«Υπάρχουν τόσα πολλά ακόμα που έρχονται. Είναι μία κομβική στιγμή για όλους εμάς στη Nova», πρόσθεσε ο κ. Γεωργιόπουλος, CEO της Nova, ο οποίος ανέλαβε τον Απρίλιο στο πλαίσιο της νέας διοίκησης και εξειδίκευσης που φέρνει η United Group αναβαθμίζοντας την εταιρεία.

Η κα Boklag δήλωσε πως η United Group, που διαχειρίζεται πολλά από τα πιο επιτυχημένα brands τηλεπικοινωνιών και media της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, έχει εντυπωσιαστεί από τις ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά.

«Πιστεύουμε ότι η είσοδός μας στην ελληνική αγορά θα τονώσει τον ανταγωνισμό και την καινοτομία, προς όφελος των Ελλήνων καταναλωτών», πρόσθεσε.

 

 

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
Documento Newsletter