Ντελίβερι του Φουρθιώτη η κυβέρνηση – Δημόσιος εκβιασμός και διασυρμός – Στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Docville

Την εκτίμησή του στον υπόδικο μάνατζερ δήλωνε ο Γεραπετρίτης και απολογούμενος του υποσχόταν χαριστικές ρυθμίσεις.

Ο διευθυντής του γραφείου Τύπου της ΝΔ Νίκος Ρωμανός του έδινε γραμμή στις εκπομπές του.

Αναφορά φρουρού στον Κορυδαλλό αποκαλύπτει παράνομες επισκέψεις του στις φυλακές με την άδεια της κυβέρνησης

Τα ντοκουμέντα που καίνε

ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ Επίθεση σε όλα τα μέτωπα κατά της κυβέρνησης γιατί «δεν πάει άλλο»

Το σχέδιο του Αλέξη Τσίπρα για πολιτική αλλαγή

ΑΠΌΔΕΙΞΗ ΑΝΙΚΑΝΌΤΗΤΑΣ Το «επιτελικό κράτος» θάφτηκε στο χιόνι

ΕΞΟΝΤΩΜΕΝΟ ΕΣΥ Σιωπητήριο για τους πάνω από 100 νεκρούς κάθε μέρα

ΜΠΑΜΠΟΥΣΚΑ Δημοσκοπήσεις & πράσινα άλογα

 ΝΙΚΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ Δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας

Ο Ι.Σ.Καριώτης γράφει για ένα πολιτικό υβρίδιο που το βασικό του προτέρημα είναι ότι δεν μιλάει πολύ, δεν δείχνει ότι σκέφτεται πολύ –αν μπορεί να σκέφτεται–, δεν φαίνεται πολύ

QED – ABACUS RESEARCH Κρατικές συμβάσεις από τη μια, «σωστές» δημοσκοπήσεις από την άλλη

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΝ Βασίλης Κεγκέρογλου Χάρης Τσιόκας Γεώργιος Μ. Σαρηγιάννης Γιώργος Μαργαρίτης Βασιλική Λάζου Ιωάννα Λιούτα

 

Tο DocVille

«Χωρίς βία και χωρίς αίμα δεν αλλάζει τίποτε. Η ίδια η Ιστορία το έχει δείξει»: ο Βασίλης Μπισμπίκης στα καμαρίνια του πολυχώρου Cartel όπου ανεβαίνουν τα «Κόκκινα φανάρια» μιλάει στον Αντώνη Μποσκοΐτη για τον κόσμο του περιθωρίου, τα τρανς άτομα και τα τζάνκια, την αναρχία και την ουτοπία, το δικαίωμα στην τεμπελιά και φυσικά για τον ρόλο της βίας στην Ιστορία και στο θέατρο.

Ο διευθυντής φωτογραφίας του Κένεθ Μπράνα Χάρης Ζαμπαρλούκος συζητάει με τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για την ταινία «Belfast», τη συνεργασία του με τον Μπράνα, το ενδεχόμενο της οσκαρικής υποψηφιότητας, το Χόλιγουντ και τα βιώματά του από την Κύπρο την εποχή της τουρκικής εισβολής.

Το υπουργείο Πολιτισμού καλείται να ξεκαθαρίσει μια σειρά ζητημάτων και να απαντήσει σε ερωτήματα που αφορούν την αλλαγή χρήσης του Σιλό στον ΟΛΠ σε Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων. Στο ρεπορτάζ η Αφροδίτη Ερμίδη.

Το υπουργείο Πολιτισμού ανέθεσε μέσω δωρεάς σε μια ΑΜΚΕ της εφοπλιστικής οικογένειας Νικολάου και Ειρήνης Λαιµού να πραγματοποιήσει αρχιτεκτονικό διαγωνισμό με κλειστή διαδικασία για την υπόγεια επέκταση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου. Για άλλη μια φορά ο χορηγός καθορίζει τη μελέτη και τον εργολάβο και στην πορεία το κόστος εκτοξεύεται για το δημόσιο. Παρεμβαίνουν η Τόνια Κατερίνη, μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής Αρχιτεκτόνων του Τεχνικού Επιμελητήριου, και ο Νίκος Φιντικάκης, καθηγητής στη Διεθνή Ακαδημία Αρχιτεκτονικής και πρώην αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ένωσης Αρχιτεκτόνων. Στο ρεπορτάζ η Ηλέκτρα Ζαργάνη.

Ο Γιώργος Μαργαρίτης, καθηγητής Σύγχρονης Ιστορίας στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ, και η Βασιλική Λάζου, διδάσκουσα στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ, γράφουν για τον «πανωλεθρίαμβο» του ντοκιμαντέρ «Καταστροφές και θρίαμβοι» του Στάθη Καλύβα.

Με αφορμή την έκδοση με τα «Ερωτικά» χρονογραφήματα του Κώστα Βάρναλη, ο επιμελητής του τόμου και συγγραφέας – μεταφραστής Νίκος Σαραντάκος μιλάει στην Έμυ Ντούρου.

Στη στήλη «Θεατρικά και κριτικά» ο Κώστας Ζήσης παραθέτει τις σκέψεις του σχετικά με την ερμηνεία του Θάνου Τοκάκη στον «Μακμπέθ» που ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Θανάση Δόβρη στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης.

Θρίαμβος των ταμπού, καταστροφή της Ιστορίας; Μερικές σκέψεις για την αναπαράσταση της μετεμφυλιακής περιόδου  στο ντοκιμαντέρ του Στάθη Καλύβα. Γράφει ο καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Χάρης Αθανασιάδης.