Ο γιος της Μανωλίδου, το «Όσκαρ» στα… logistics και η απάτη κάποιων ΜΜΕ

Εάν πάρει κανείς στα σοβαρά τα μεγάλα «συστημικά» ειδησεογραφικά sites, μία μεγάλη κινηματογραφική επιτυχία γνωρίζει η οικογένεια της Ευγενίας Μανωλίδου, συζύγου του υπουργού Ανάπτυξης Αδωνη Γεωργιάδη.

Ιδού ο τίτλος που παίζει με την… τεχνική copy/paste σε όλες τις ιστοσελίδες:  «Ευγενία Μανωλίδου: Υποψήφιος για Όσκαρ ο γιος της, Αλέξανδρος». Φαντάζεσαι δηλαδή πως μετά τον Λάνθμο, ίσως έπεται ο γιος της Μανωλίδου, να είναι υποψήφιος για Οσκαρ.

 

Γράφουν λοιπόν τα διάφορα sites για «Μεγάλη διάκριση για τον 27χρονο Αλέξανδρο Μανωλίδη με το “Glass onion: A knives out mystery”»., που είναι και ο τίτλος της ταινίας, ενώ δεν αφήνουν τη μητέρα να αισθανθεί την ικανοποίηση σε στενό οικογενειακό περιβάλλον αλλά δημοσιοποιούν και τη… χαρά της, σημειώνοντας: «Πιο υπερήφανη από ποτέ για τον αγαπημένο της γιο, Αλέξανδρο είναι η Ευγενία Μανωλίδου, μιας και βρίσκεται ένα βήμα πριν… το Όσκαρ. Και αυτό μιας και η νέα χρονιά ξεκινά με μια σημαντική υποψηφιότητα για τον νεαρό καλλιτέχνη, ο οποίος συμμετείχε στην ταινία “Glass onion: A knives out mystery” που προτάθηκε για το καλύτερο διασκευασμένο σενάριο».

«Είναι μεγάλη η χαρά. Φυσικά, δεν ήταν κάτι που περίμενα, αλλά ήταν δίκαιο», ομολογεί ο ίδιος ο υιός Μανωλίδης στη δημοσιογράφο του Secret των Παραπολιτικών.

Τ ισχύει όμως στην πραγματικότητα; Σεναριογράφος της ταινίας και υποψήφιος είναι κάποιος Rian Johnson, αλλά όχι ο Αλέξανδρος Μανωλίδης.

Τελικά τι έκανε στην ταινία, ποιος ήταν ο ρόλος του; Την απάντηση την δίνει ο ίδιος:

«Ήμουν ο συντονιστής logistics (logistics coordinator), που σημαίνει πως συντονίζεις το συνεργείο, ώστε να γίνουν όλα σωστά και να είμαστε όλοι ασφαλείς. Ήταν και η περίοδος της πανδημίας, οπότε δεν ήταν απλή υπόθεση. Έπρεπε να προσέχουμε αν ακολουθούσαν όλοι τις διαδικασίες. Στήναμε πρώτοι, ξεστήναμε τελευταίοι… Ήταν όλοι πολύ συνεργάσιμοι και όλα τα παιδιά από την Αμερική εξαιρετικά»

Η ελληνική δημοσιογραφία στα… χειρότερά της.