Ο Γουίλεμ Νταφόε στην Αθήνα: «Δεν έχω καμιά μέθοδο στις ερμηνείες μου»

Ο αμερικανός σταρ Γουίλεμ Νταφόε βρέθηκε στην Αθήνα για την επίσημη πανελλαδική πρεμιέρα της νέας ταινίας του «Inside» και μίλησε μπροστά σε εκπροσώπους του Tύπου για τη «νέα ελληνική περιπέτεια» του.

Το πρωί της Δευτέρας το Ωδείο Αθηνών μετατράπηκε σε κινηματογραφικό σκηνικό καθώς φιλοξένησε την συνέντευξη τύπου των βασικών συντελεστών της ταινίας «Inside», ένα ψυχολογικό και κλειστοφοβικό θρίλερ με πρωταγωνιστή έναν κλέφτη έργων τέχνης που επιχειρεί να αρπάξει πίνακες μεγάλης αξίας από υπερπολυτελές διαμέρισμα που βρίσκεται στην κορυφή μοντέρνου ουρανοξύστη του Μανχάταν αλλά παγιδεύεται και βιώνει έναν απίστευτο εφιάλτη.

Φυσικά το πρόσωπο που έκλεψε τα περισσότερα φλας ήταν ο πρωταγωνιστής της ταινίας Γουίλεμ Νταφόε, ενώ δίπλα στο πάνελ βρισκόταν ο σκηνοθέτης του φιλμ Βασίλης Κατσούπης με τον παραγωγό Γιώργο Καρναβά και τη συζήτηση συντόνιζε ο κριτικός κινηματογράφου Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος.

Η ταινία είχε κάνει πριν από λίγες μέρες την παγκόσμια πρεμιέρα της στο φεστιβάλ του Βερολίνου ενώ στις ελληνικές αίθουσες θα βγει την ερχόμενη Πέμπτη 9 Μαρτίου. Φιλικός, σεμνός και με τη στόφα του αντιστάρ που γνωρίζει όμως την αξία του, ο Νταφόε επιβεβαίωσε την μακρόχρονη σύνδεση του με την Ελλάδα καθώς δεν είναι μόνο η τρίτη συνεργασία του με κάποιον έλληνα σκηνοθέτη (προηγήθηκαν η ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου «Η σκόνη του χρόνου» το 2008 και η μικρού μήκους της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη «The Benaki Museum» το 2013) αλλά και ο «Καζαντζάκης χάρη στον «Τελευταίο πειρασμό» του Σκορσέζε καθώς και ο ελληνοεβραίος Σάλαμο που υποδύθηκα στο αντιναζιστικό δράμα του Ρόμπερτ Γιανγκ «Triumph of the Spirit» που με συνδέουν με την Ελλάδα) όπως χαρακτηριστικά είπε ο αμερικανός ηθοποιός.

Κατά τα άλλα η διάρκειας σχεδόν μιας ώρας κουβέντα στράφηκε στο πως γνωρίστηκαν οι συντελεστές του φιλμ («η πρώτη μας επαφή με τον Νταφόε έγινε όταν η ταινία της Herretic «Ο γιος της Σοφίας» σε σκηνοθεσία Ελίνας Ψύκου βραβεύτηκε στο φεστιβάλ της Tribeca 2017 από την επιτροπή όπου πρόεδρος ήταν ο Γουίλεμ» ανέφερε ο συμπαραγωγός της Herretic Γιώργος Καρναβάς), στους λόγους που έκαναν τον ηθοποιό να πει το ναι στη συνεργασία με έναν άγνωστο έλληνα σκηνοθέτη ο οποίος πραγματοποιεί το ντεμπούτο του («εντυπωσιάστηκα από την απλότητα της κεντρικής ιδέας του Βασίλη, την έξυπνη σύνδεση του design και της αρχιτεκτονικής με το στόρι και κυρίως από το πολλά υποσχόμενο σενάριο» είπε ο ηθοποιός ο οποίος ανέφερε επίσης ότι κάθε ρόλο του τον προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο και δεν ακολουθεί συγκεκριμένη μέθοδο καθώς του αρέσει να περπατά στο σκοτάδι.

Τέλος, η κουβέντα περιστράφηκε γύρω από την σκηνοθετική προσέγγιση του Βασίλη Κουτσούπη ο οποίος δεν πιστεύει στο μοντέλο σκηνοθέτη-δικτάτορα και θεωρεί ότι ο επιμερισμός της εργασίας με βάση την ειδικότητα του καθενός πραγματικά ωφελεί ένα φιλμ («δεν ήθελα να γράψω το σενάριο αφού δεν είναι η ειδικότητα μου και για αυτό το εμπιστεύτηκα στον Μπεν Χόπκινς» είπε ο Βασίλης Κατσούπης) ενώ σκηνοθέτης και παραγωγός στάθηκαν στην «μοναδική εργασιακή ηθική του Γουίλεμ» ο οποίος από την πρώτη μέρα γυρισμάτων τους κέρδισε όλους χάρη στη σεμνότητα και τη συμπεριφορά του.

Ετικέτες