Ο Μάικλ Φασμπέντερ μιλάει αποκλειστικά στο Docville που κυκλοφορεί με το Documento

Ο πιο καυτός ηθοποιός της εποχής, ο γερμανοϊρλανδός Μάικλ Φασμπέντερ μιλάει αποκλειστικά στο Documento για τον «Χιονάνθρωπο» του Τζο Νέσμπο, το πρώτο αστυνομικό μυθιστόρημα του νορβηγού συγγραφέα που βρίσκει το δρόμο για τη μεγάλη οθόνη καθώς και τον χαρακτήρα του ντετέκτιβ Χάρι Χόλε που υποδύεται.

Ο ποιητής, στιχουργός και συγγραφέας Μάνος Ελευθερίου υπογράφει τον πρώτο του μονόλογο «Ο πατέρας του Αμλετ» (ανεβαίνει στο Θησείον σε σκηνοθεσία Θοδωρή Γκόνη) και εκμυστηρεύεται στη Στέλλα Χαραμή σκέψεις, μνήμες και προσωπικά δεδομένα: «Σπούδασα θέατρο όχι για να γίνω ηθοποιός αλλά για να μάθω πώς γράφεται ένα θεατρικό έργο. Κι έτσι ανακάλυψα τις κομπίνες που κάνουν οι συγγραφείς από τον Σαίξπηρ έως τους αρχαίους και τους σύγχρονους Έλληνες».

Η ομάδα του Flix.gr επιλέγει τις πέντε αγαπημένες της ταινίες από το πρόγραμμα προβολών της Στέγης, στο πλαίσιο της έκθεσης «Science fiction: Ταξίδι στο άγνωστο» και μας προσκαλεί σε ένα ανεπανάληπτο και φαντασμαγορικό ταξίδι στα άστρα.

Ο Αρης Ασπρούλης διευθυντής Επικοινωνίας και Προβολής στο Θέατρο Τέχνης αναφέρει τις δύσκολες εποχές που περνάει το θέατρο 

(«Εξαιτίας της μεγάλης ανεργίας πολλοί άνθρωποι ασχολούνται με το θέατρο») σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Ερμίδη που ξεκινά από το φετινό πρόγραμμα του Θεάτρου Τέχνης και καταλήγει στα λιγνιτωρυχεία της Μεγαλόπολης.

Ο σκηνοθέτης Γιάννης Οικονομίδης που βλέπει τη θεατρική «Στέλλα» του να επιστρέφει στο Εθνικό για δεύτερη συνεχόμενη περίοδο- ενώ ο ίδιος ετοιμάζεται για την καινούργια του ταινία- δεν μασάει τα λόγια του στην αποκαλυπτική κουβέντα που έχει με την Μαρίνα Αγγελάκη.

Ο βρετανός καλλιτέχνης Ρίτσαρντ Χάμιλτον θεωρείται ο “πατέρας” του κινήματος της Ποπ Αρτ. Το έργο του «Τι είναι αυτό που κάνει τα σημερινά σπίτια τόσο διαφορετικά, τόσο ελκυστικά;» είναι ένα μικρό κολάζ σχεδιασμένο όχι ως αντικείμενο τέχνης αλλά ως αφίσα για τον κατάλογο της πρωτοπόρας έκθεσης «Αυτό είναι το αύριο» που είναι πλέον αναγνωρισμένη ως η γένεση της Ποπ Αρτ και το συγκεκριμένο έργο χαρακτηρίζεται ως «το πρώτο γνήσιο έργο της Ποπ». Η Κατερίνα Μαγείρου μας αποκαλύπτει τα μυστικά του έργου καθώς και της Ποπ Αρτ.

Στο «Fight club» αυτής της εβδομάδας το κρίσιμο ερώτημα είναι αυτό που πρώτος είχε θέσει ο Γιοκαρίνης: κιθαρίστας ή ντράμερ; Καθώς η χώρα παραμένει διχασμένη ανάμεσα στα ακόρντα και τα μέταλλα ο Γιάννης Παπαϊωάννου δίνει το λόγο στον κιθαρίστα Ηλία Κατελάνο και τον ντράμερ Γιάννη Καρρά για να μας λύσουν τις απορίες.

Ο μετρ της σκανδιναβικής αστυνομικής λογοτεχνίας Τζο Νέσμπο έρχεται στις 17 Οκτωβρίου στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση, για να γιορτάσει μαζί με τους Ελληνες Nesbomaniacs και να συζητήσει μαζί τους τις σημαντικότερες στάσεις στην περιπετειώδη διαδρομή του κι εμείς αρπάζουμε την ευκαιρία για να ξαναφρεσκάρουμε κάποια πράγματα που ξέρουμε για εκείνον.

Η ιστορία του Berlin του μπαρ που τάραξε τα νερά του Θερμαϊκού στις αρχές του ’80 κι έκτοτε κρατά ανοιχτή την πόρτα του σε φρικιά και πάνκηδες, κυριλέ τύπους και διανοούμενους, μουσικούς και πορνοστάρ, ζωγράφους και νοικοκυρές που ακούν την ίδια μουσική.

Η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής Ελένη Ρεθυμιωτάκη μιλάει για τον κλάδο που ασχολείται με τα ηθικά προβλήματα που προέκυψαν από νέες επιστημονικές ανακαλύψεις και αναφέρει στον Νίκο Σερβεττά: «Ολοι γνωρίζουμε ότι σε χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου υπάρχουν άνθρωποι που πουλούν το νεφρό τους ή τον αμφιβληστροειδή χιτώνα του ενός ματιού τους. Επίσης, υπάρχουν γυναίκες που γίνονται παρένθετες μητέρες προκειμένου να θρέψουν τα υπόλοιπα παιδιά τους και μπορούν να το κάνουν αυτό πάρα πολλές φορές».

Για 16η χρονιά το Θέατρο Αλληλεγγύης πραγματοποιεί δωρεάν παραστάσεις για παιδιά σε νοσοκομεία, ιδρύματα, προσφυγικούς καταυλισμούς και ειδικά σχολεία. Ο Παντελής Δεντάκης, ο οποίος σκηνοθετεί για έκτη φορά παράσταση αυτής της δράσης τα τελευταία 15 χρόνια, εξηγεί με ποιον τρόπο αυτές οι πρωτοβουλίες φέρνουν στο φως την πραγματική αποστολή του θεάτρου και δηλώνει: «Κάθε φορά που πηγαίνω στο νοσοκομείο Παίδων είναι για μένα μοναδική εμπειρία. Πάντα θα υπάρχουν κάποια παιδιά τα οποία με το βλέμμα τους θα μας προσφέρουν πολύ μεγάλο ερέθισμα»

Ετικέτες