Ο Μητσοτάκης εξήγγειλε (ξανά) έργο που ήδη υλοποιείται από το 2017

Φωτογραφία αρχείου

«Δεν θέλουμε να φανούμε αγενείς αλλά το έργο είναι ήδη σε εξέλιξη από την κυβέρνησή μας» αναφέρει ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στάθης Γιαννακίδης για τη σιδηροδρομική Εγνατία και τη νέα χάραξη Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Ξάνθης

Καυστική απάντηση στον Κυριάκο Μητσοτάκη ο οποίος εξήγγειλε τη σιδηροδρομική Εγνατία και τη νέα χάραξη Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Ξάνθης δίνει ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στάθης Γιαννακίδης.

«Ο Πρόεδρος της ΝΔ εξαγγέλλει τη σιδηροδρομική Εγνατία και τη νέα χάραξη Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Ξάνθης. Δεν θέλουμε να φανούμε αγενείς αλλά το έργο είναι ήδη σε εξέλιξη από την κυβέρνησή μας! Είναι μέρος της εμβληματικής συμφωνίας των πρωθυπουργών Ελλάδας και Βουλγαρίας από το 2017 για τη σύνδεση των λιμένων της Βόρειας Ελλάδας, οι δε μελέτες για τα τμήματα από Θεσσαλονίκη μέχρι Ξάνθη είναι ήδη σε προχωρημένο στάδιο!» σημειώνει ο Στ. Γιαννακίδης.

«Δυστυχώς για τη ΝΔ επί δεκαετίες αναλώθηκε σε θεωρία και συνεχίζει να το κάνει ακατάσχετα. Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ μέσα σε μόλις 4 χρόνια ολοκλήρωσε όλες τις μεγάλες υποδομές που καρκινοβατούσαν και ξεκίνησε νέες, υπηρετώντας το σχεδιασμό της εθνικής μας αναπτυξιακής στρατηγικής» υπογραμμίζει ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, παραθέτοντας στοιχεία του έργου.

Ο Πρόεδρος της ΝΔ εξαγγέλει τη σιδηροδρομική Εγνατία και τη νέα χάραξη Θεσσαλονίκης-Καβάλας-Ξάνθης. Δεν θέλουμε να...

Gepostet von Στάθης Γιαννακίδης am Freitag, 14. Juni 2019

Όπως αναφέρεται στο ypodomes.com, πρόκειται για ένα από τα σημαντικά μελλοντικά έργα υποδομής της χώρας. Συγκεκριμένα, η νέα μονή σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη-Καβάλα-Ξάνθη θα είναι παραλιακή σχεδόν κατά μήκος της Εγνατίας Οδού και στόχος είναι να μειώσει την χρονοαπόσταση σημαντικά.

Το κόστος για αυτή τη νέα γραμμή κοστολογείται σε περίπου 1δισ. ευρώ και περιλαμβάνει περίπου 215 χλμ νέας ηλεκτροκινούμενης γραμμής και είναι χωρισμένη σε δύο τμήματα.

Το πρώτο ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη και φτάνει μέχρι την Νέα Καρβάλη. Έχει μήκος 180χλμ και προβλέπονται σημαντικά τεχνικά έργα και έχει αρχικό εκτιμώμενο κόστος 1δισ.ευρώ. Οι μελέτες πραγματοποιούνται από τον ΟΣΕ. Το δεύτερο τμήμα είναι το Νέα Καρβάλη-Τοξότες Ξάνθης, όπου συναντά την υφιστάμενη γραμμή για Αλεξανδρούπολη. Έχει μήκος 35χλμ και περιλαμβάνει σταθμό στο νέο λιμάνι της Καβάλας, στη Νέα Καρβάλη. Το κόστος εδώ φτάνει τα 250 εκατ. ευρώ.

Στο σύνολο της η νέα γραμμή θα περιλαμβάνει ηλεκτροκίνηση, σηματοδότηση, ΕTCS και οι ταχύτητες θα φτάνουν μέχρι και 200χλμ/ώρα. Θα μειώνει κατά 130χλμ την απόσταση μεταξύ των δύο πόλεων και το Θεσσαλονίκη-Ξάνθη θα διεξάγεται σε λιγότερο από δύο ώρες ενώ αντίστοιχα θα μειώσει και την απόσταση μέχρι την Αλεξανδρούπολη σε περίπου 3 ώρες.

Στο τμήμα Νέα Καρβάλη-Τοξότες Ξάνθης οι μελέτες Γ`φάσης (οριστικές μελέτες) ξεκίνησαν από τον Αύγουστο του 2018. Απώτερος στόχος είναι να βρεθεί χρηματοδότηση για την υλοποίηση αυτού του έργου που θα εκμοντερνίσει τη γραμμή ανατολικά της Θεσσαλονίκης και δυνητικά θα μειώσει και τη χρονοαπόσταση και με την Κωνσταντινούπολη σημαντικά. Μόνο στο ελληνικό τμήμα η μείωση υπολογίζεται σε τρεις ώρες εφόσον φυσικά αναβαθμιστεί με ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση και το τμήμα Τοξότες-Αλεξανδρούπολη-Σύνορα.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.