Διαβάστε στο Documento

Documento Newspaper

Ο πατριάρχης του ρεμπέτικου Μάρκος Βαμβακάρης σε ταινία stop motion, στο Docville που κυκλοφορεί την Κυριακή με το Documento

- Ένας 27χρονος Ιταλός με γερμανικό επίθετο φτιάχνει μια μικρού μήκους ταινία stop motion με θέμα τη ζωή του Μάρκου Βαμβακάρη. Ο Τόμας Κούνστλερ εξηγεί στην Εμυ Ντούρου τι ήταν αυτό που του κέντρισε το ενδιαφέρον στην περίπτωση του «πατριάρχη του ρεμπέτικου».

- H Κατερίνα Ευαγγελάτου καταπιάνεται με ένα δύσκολο, εξπρεσιονιστικό έργο, το «Βόιτσεκ» του Μπίχνερ και αφηγείται στην Αφροδίτη Ερμίδη τις λεπτομέρειες της παράστασης που ανεβαίνει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

- Πορεία Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος στην πόλη της Θεσσαλονίκης πραγματοποιείται την Κυριακή 17 Μαρτίου από το Δήμο Θεσσαλονίκης, την Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας υπό τον τίτλο «Ποτέ Ξανά. 76 χρόνια από την αναχώρηση του πρώτου συρμού για το στρατόπεδο Αουσβιτς – Μπίρκεναου». Στο ρεπορτάζ η Μαρίνα Αγγελάκη.

- Από το Χονγκ Κονγκ του ’50 στον Ζανγκ Γιμού. Με αφορμή την ταινία του τελευταίου με τίτλο «Σκιά» που παίζεται στις αίθουσες ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης κάνει μια αναδρομή στις ταινίες των πολεμικών τεχνών που γιγαντώθηκαν στο Χονγκ Κονγκ της δεκαετίας του 50, παρήκμασαν στα 80ς και επανήλθαν στο προσκήνιο με την αλλαγή του αιώνα.

- Το «Leopold ή κόβοντας τα δάχτυλα του κοινού» είναι το πρώτο μέρος της τριλογίας που έγραψε ο Θανάσης Τριαρίδης μετά το ταξίδι του στην Αιθιοπία. Για το έργο αυτό και τις σοκαριστικές εικόνες φτώχειας που αντίκρισε στην αφρικανική χώρα μιλάει στην Ηλέκτρα Ζαργάνη.

- Ο Σταύρος Παναγιωτίδης, προϊστάμενος του Γραφείου Κοινωνικών Πολιτικών του Πρωθυπουργού γράφει για το SKG Bridges Festival ενός δωρεάν ανοιχτού πολυήμερου φεστιβάλ στο δημόσιο χώρο της Θεσσαλονίκης (δρόμους, πλατείες, αρχαιολογικά μνημεία), όπου νέοι έλληνες δημιουργοί παρουσιάζουν το έργο τους μαζί με καλλιτέχνες άλλων χωρών του ευρωπαϊκού Νότου.

- Ξεκίνησαν οι εργασίες για την ανάπλαση της πλατείας Ελευθερίας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, το σημείο-φορέας της σύγχρονης ιστορικής μνήμης, όπου το «Μαύρο Σάββατο» τον Ιούλιο του 1942 οι άρρενες Θεσσαλονικείς Εβραίοι ηλικίας από 18 έως 45 χρόνων διατάχτηκαν από τις γερμανικές δυνάμεις κατοχής να παρουσιαστούν. Στο ρεπορτάζ η Μαρίνα Αγγελάκη.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.