Ο Πέτσας χρηματοδότησε και τα οκτώ Μέσα του εκδότη που έχρισε τον Μητσοτάκη ηγέτη του 21ου αιώνα

Σε έξι ιστοσελίδες και δύο εφημερίδες συμφερόντων του εκδότη Νίκου Καραμανλή έχει μοιράσει χρήμα στο πλαίσιο της καμπάνιας ενημέρωσης για τον κορονοϊό, δια της εταιρίας Initiative η κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Πρόκειται για υπαρκτά βεβαίως μέσα ενημέρωσης, τα περισσότερα εκ των οποίων όμως είναι περιορισμένης αναγνωσιμότητας. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κορυφαίος σε επισκεψιμότητα ιστότοπος του κ. Καραμανλή, δηλαδή το paraskhnio.gr βρίσκεται σύμφωνα με τη σελίδα μέτρησης alexa.com αναγνωσιμότητας στην 684η θέση.

Τα μέσα συμφερόντων του Νίκου Καραμανλή τα οποία έχουν χρηματοδοτηθεί από την κυβέρνηση είναι: η εφημερίδα «Παρασκήνιο», η εφημερίδα «Καρφίτσα» και τα sites, paraskhnio.gr, karfitsa.gr, toxrima.gr, backstage24.gr, policepress.gr και dimosdata.gr. Από αυτά μόνο το paraskhnio.gr και το xrima.gr βρίσκονται κάτω από τη 1.000η θέση της alexa. 

Αναλυτικότερα, to xrima.gr βρίσκεται στην 769η θέση, η karfitsa.gr στη 2.099η, το backstage24.gr στην 6.420η, το policepress.gr στην 7.398η και το dimosdata.gr το οποίο δεν είναι ειδησεογραφικό και η τελευταία είδησή του στην κατηγορία «ΝΕΑ» εμφανίζεται να έχει αναρτηθεί τον Φεβρουάριο του 2018, στην 2.665.318η θέση της παγκόσμιας κατάταξης, ενώ δεν εμφανίζονται στοιχεία δεν εμφανίζεται στις λίστες που αφορούν την Ελλάδα. Ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι ο ιστότοπος xrima.gr εμφανίζεται να έχει κερδίσει στον πίνακα κατάταξης της Αlexa, πάνω από 7.000 θέσεις σε διάστημα ενός μήνα.

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι, όπως συχνά συμβαίνει με ιστοσελίδες του ίδιου δημοσιογραφικού ομίλου, η θεματολογία τους συνδέεται. Με μια πρόχειρη αναζήτηση στις σελίδες γενικής θεματολογίας του Νίκου Καραμανλή, μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι οι περισσότερες ειδήσεις παρουσιάζονται με τον ίδιο τρόπο και με τον ίδιο τίτλο. Με άλλα λόγια, η μία αντιγράφει την άλλη. Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα σημερινής είδησης για τον Κυριάκο Μητσοτάκη όπου οι δύο ιστότοποι δεν μπήκαν καν στη διαδικασία να διαφοροποιηθούν ως προς τον τίτλο.

Δεδομένο είναι επίσης ότι τα συγκεκριμένα μέσα, όπως τα περισσότερα απ’ όσα έχουν χρηματοδοτηθεί στο πλαίσιο της εκστρατείας για τον κορονοϊό, φιλοτεχνούν το προφίλ όχι μόνο του πρωθυπουργού αλλά και της συζύγου του. Έτσι δεν λείπει ούτε από τα sites του κ. Καραμανλή η εικόνα της Μαρέβας Γκραμπόφσκι με τη σύζυγο του Βασίλη Κικίλια, Τζένη Μπαλατσινού, οι οποίες παρουσιάζονται ως «λαμπερές και στη Σαντορίνη».

Τη χαμένη τιμή της δημοσιογραφίας δεν σώζει ούτε η επίσης μετέχουσα στην καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς», εφημερίδα «Παρασκήνιο». Είναι χαρακτηριστικό ότι το έντυπο – κορωνίδα του μιντιακού ομίλου Καραμανλή κυκλοφόρησε το Σάββατο 5 Ιουνίου με τίτλο στο πρωτοσέλιδό της «Ο Κυριάκος ηγέτης του 21ου αιώνα» και υπότιτλο «προηγείται με διαφορά από όλους τους πρώην πρωθυπουργούς» και «τι βγάζει μεγάλη πανελλαδική έρευνα της Opinion Poll για το Παρασκήνιο».

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader