Ο Σταμάτης Κραουνάκης μιλάει για όλους και για όλα στο Docville, την Κυριακή με το Documento

Ο Σταμάτης Κραουνάκης είναι απόλυτα βέβαιος στη συζήτηση του με τον Παναγιώτη Φρούντζο που έγινε με αφορμή τη συνεργασία του συνθέτη στις «Εκκλησιάζουσες» του Αριστοφάνη πώς «…μόλις πατάς στην εξουσία σε παίρνει ο διάβολος».

Ποιος παίζει με το ασανσέρ στην Ακρόπολη; O Γιάννης Δόης καταπιάνεται με την περιβόητη υπόθεση του αναβατορίου της Ακρόπολης που αποτέλεσε αρχικά όχημα αντιπολιτευτικής εκμετάλλευσης για να γίνει επικοινωνιακή τακτική με σκοπό να φιλοτεχνική η εικόνα της φίλεργης νέας υπουργού.

Με αφορμή την παρουσία του Μπόλιγουντ στη φετινή Εκθεση Θεσσαλονίκης γυρίζουμε τον χρόνο πίσω, όταν ο λαϊκός ινδικός κινηματογράφος κατακτούσε τις ελληνικές αίθουσες. Ο Παντελής Καρακάσης έχει πολλά να πει για την συγκεκριμένη περίοδο και κινηματογραφική «μόδα».

Ο Ζιλ Ρομάν καλλιτεχνικός διευθυντής των μπαλέτων Μπεζάρ μιλάει στον Παναγιώτη Φρούντζο για τα θρυλικά μπαλέτα που έρχονται στην Αθήνα και τις παραστάσεις που θα δώσουν στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.

Ο ήχος των καφέ-αμάν της Θεσσαλονίκης φτάνει μέσω μιας παράστασης – ταξίδι στη Θεσσαλονίκη του περασμένου αιώνα με αφορμή το μυθιστόρημα «Ο θρύλος του Ασλάν Καπλάν» του Θωμά Κοροβίνη. Ο συγγραφέας αναλύει τα στοιχεία του μουσικοθεατρικού δρώμενου στην Μαρίνα Αγγελάκη.

Το αφιέρωμα της Ταινιοθήκης με τίτλο «Κινηματογράφος και πόλη» περιλαμβάνει 13 φιλμ που φωτογραφίζουν 11 εμβληματικές πόλεις κι ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης αρπάζει την ευκαιρία για να ταξινομήσει τις κινηματογραφικές όψεις των σημαντικότερων παγκόσμιων μητροπόλεων.

Η γλύπτρια Κέλλυ Αθανασιάδου, η καλλιτέχνιδα που αποφάσισε να δραστηριοποιηθεί στην ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού στη χώρα μας, μιλάει στην Αφροδίτη Ερμίδη για τη φετινή εμπειρία της στα δύο μεγάλα νησιά των Κυκλάδων, τη Μύκονο και τη Σαντορίνη, και το νέο ρεύμα του τουρισμού.

Η σκηνοθέτις της παράστασης «HIV» Έλενα Σωκράτους μιλάει στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για τη γνωστή ιστορία της οροθετικής Νιγηριανής πόρνης που αυτοκτόνησε δέκα μέρες μετά τη διαπόμπευση της.

Ο Κυριάκος και το rebranding της περικεφαλαίας. Η λυρική τραγουδίστρια Μαργαρίτα Συγγενιώτου γράφει στο Documento την άποψή της για τον τραγέλαφο των προηγούμενων ημερών σε σχέση με το δανεισμό των γλυπτών του Παρθενώνα.

Μία χειροποίητη θεατρική παράσταση πραγματοποιήθηκε στον παλιό χώρο της ταβέρνας του Μαρίνη στο Λιβάδι της Αίγινας με σκοπό να αναβιώσει την ατμόσφαιρα, τη μουσική και τις ιστορίες της. Στο ρεπορτάζ η Ηλέκτρα Ζαργάνη. 

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.