Ο Στουρνάρας έπνιξε το Πόθεν Έσχες στην πισίνα, στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το HOTDOC και το Docville

Ο Στουρνάρας έπνιξε το Πόθεν Έσχες στην πισίνα, στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το HOTDOC και το Docville

Ο Γιάννης Στουρνάρας έπνιξε το Πόθεν Έσχες στην πισίνα. Δεν δήλωνε περιουσιακά στοιχεία όσο ήταν υπουργός Οικονομικών και επέβαλε ΕΝΦΙΑ. Βίλα με 117.000 ευρώ και πισίνα – κολυμβητήριο με 4.500 ευρώ.

– Paradise Papers: Ο πρίγκιπας, η Θάλεια, ο Μάγειρας, οι καναλάρχες και οι συνήθεις ύποπτοι. Το μίνι λεξικό της ανήθικης εξίσωσης. Δεκατρία λήμματα από έναν άτυπο οδηγό δείχνουν πώς πίσω από τραπεζικούς, εταιρικούς και χρηματοπιστωτικούς όρους κρύβεται η λέξη απληστία.

-Μάνδρα: Η κοινοτοπία του κακού. Ποιοι ευθύνονται για τις φονικές πλημμύρες στη Δυτική Αττική.

– Αδωνης Γεωργιάδης… ο Καματερός της ΝΔ. Δεν τον έσωσε το νανογιλέκο, σταμάτησε τις τηλεπωλήσεις μετά το σάλο και εντός του κόμματος.

– Θεανώ Φωτίου : «Αν δεν υπήρχαν τα γεμιστά, θα έβρισκαν κάτι άλλο». Η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης μιλάει για τις επιθέσεις που δέχτηκε και ξετυλίγει τις δράσεις που εκπονούνται.

– Αρχές του 2018 η ρύθμιση για χρέη σε εφορία και ταμεία. Πώς θα εφαρμοστεί η εξωδικαστική ρύθμιση οφειλών για μικρές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες.

– Δεξιά μαχαιρώματα στο παζάρι με τη Μέρκελ. Η τέταρτη κυβέρνηση της καγκελαρίου θα έχει πολύ δεξιότερο πρόσημο από τη σημερινή, ενώ θα είναι και πολύ πιο αδύναμη

-Αφροδίτη Μάνου: «Μου έκοψαν την καλημέρα επειδή στηρίζω ΣΥΡΙΖΑ».

-Νταν Γεωργακάς: «Οι Έλληνες των ΗΠΑ σιώπησαν στη χούντα».

-Και ακόμα. Τα πρώτα γενέθλια του Documento. Ένα ειδικό ένθετο 48 σελίδων στο οποίο αποτυπώνονται οι λόγοι που για κάποιους ο χρόνος αυτός φάνηκε αιώνας.

To HOTDOC

Ο αποκλεισμός της εθνικής ποδοσφαίρου από το Μουντιάλ 2018 χώρισε τους Έλληνες φιλάθλους στα δύο και το HOT DOC έρχεται με ένα τεύχος-αφιέρωμα να μας θυμίσει τις εθνικές ομάδες που μας έκαναν υπερήφανους ως Έλληνες και σε εκείνες που προξένησαν «εθνική καταστροφή».

Από το έπος του 1987 στο Ευρωμπάσκετ μέχρι το θαύμα στο Euro 2004.

Από τον θρίαμβο επί της Dream team των ΗΠΑ στο Μουντομπάσκετ του 2006 έως την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος πόλο από την εθνική ομάδα γυναικών το 2011.

Θα θυμηθείτε όμως και τις «μαύρες» σελίδες, όπου εθνικά μας συγκροτήματα στάθηκαν αιτία για «εθνικούς διχασμούς» και «λαϊκά δικαστήρια».

Όπως ο περιφερόμενος θίασος της εθνικής ποδοσφαίρου στο Μουντιάλ των ΗΠΑ το 1994 και το κάζο της ίδιας ομάδας στη Βουδαπέστη το 1987. Κορυφή του παγόβουνου; Η άνοδος και η πτώση της ελληνικής «ντριμ τιμ» της άρσης βαρών, η οποία από το απόγειο της δόξας της κατρακύλησε στα συνεχόμενα σκάνδαλα ντόπινγκ και διαλύθηκε…

To Docville

-Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη μιλάει στο Documento και τη Στέλλα Χαραμή για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στον «Γλάρο» του Τσέχωφ σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, τη δύσκολη παιδική ηλικία («μεγάλωσα με τα στοιχειώδη: μέχρι τα 10 μου στο χωριό δεν είχαμε ηλεκτρικό ρεύμα») ενώ υπογραμμίζει ότι ποτέ δεν ξεστόμισε τη φράση “θέλω να γίνω πρωταγωνίστρια”.

Στη νέα ταινία του Βασίλη Μαζωμένου με τίτλο «Lines» που έχει θέμα της την ελληνική κρίση ο Τάσος Νούσιας υποδύεται τον αγρότη που χάνει τη γη του από την Ε.Ε. και έχει μερικά ενδιαφέροντα πράγματα να μας πει γύρω από αυτό. Σε συνέντευξη του στο Documento και τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη είναι καταιγιστικός για κάποιους ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ενωσης: «Πρόκειται για ένα τσούρμο απατεώνες που γίνανε οραματιστές».

Οι Dumani All-Stars είναι ένα μουσικό γκρουπ που παίζει χασικλίδικα ρεμπέτικα στη φόρμα της ρέγκε και θίγει τα ταμπού στην ελληνική κοινωνία. Στη συνέντευξη τους στον Γιάννη Παπαϊωάννου διευκρινίζουν ότι δεν είναι μια μπάντα φερέφωνο της αποποινικοποίησης της κάνναβης και απλώς καταγράφουν μια κατάσταση μέσω ιστορικών τραγουδιών, υπογραμμίζοντας πως «κάποτε έλεγαν αλήτη και τον Μάρκο Βαμβακάρη».

Μια βασίλισσα της νύχτας μας ξεναγεί στην εποχή που στα μπουζούκια γινόταν χαλασμός. Η Κατερίνα Καρυστινού που έχει φάει τα μαγαζιά της Αθήνας και της επαρχίας με το κουτάλι περιγράφει στην Ηλέκτρα Ζαργάνη ιστορίες από τη νυχτερινή ζωή της πόλης που έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Η Αφροδίτη Μάνου μιλάει στον Νίκο Σερβετά για την παράνοια μιας εποχής όπου το μέτρο έχει χαθεί, τα fake news οργιάζουν και η πολιτική στάση ορισμένων καλλιτεχνών γίνεται αφορμή για απίστευτο κανιβαλισμό στο διαδίκτυο, σημειώνοντας ότι «μου έκοψαν την καλημέρα επειδή στηρίζω τον ΣΥΡΙΖΑ».

Ο Νταν Γεωργακάς, ο ελληνικής καταγωγής Αμερικανός ποιητής, συγγραφέας, κριτικός κινηματογράφου και ακτιβιστής της Αριστεράς σε συνέντευξη του στο Documento και την Έμυ Ντούρου αναφέρεται στην ιστορία των Ελλήνων εργαζόμενων μεταναστών στις ΗΠΑ, τις συνθήκες εργασίας τους και τους συνδικαλιστικούς αγώνες τους, τονίζοντας ότι «όλα τα τμήματα της ελληνοαμερικανικής κοινωνίας είναι σοκαρισμένα με την άνοδο της Χρυσής Αυγής».

-Για 6η συνεχή χρονιά η ανοιχτή αρχιτεκτονική γιορτή Open House Thessaloniki δίνει αυτές τις ημέρες το καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού της με τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης που ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν από κοντά τα ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά κτιριακών θησαυρών της πόλης που ζουν. Η Μαρίνα Αγγελάκη έχει τα άχαστα της εκδήλωσης στο ρεπορτάζ.

-Ο εξοπλισμός του Στιβ ΜακΚουίν στην ταινία «Le Mans» βγαίνει στο σφυρί σε δημοπρασία που θα γίνει τον Δεκέμβριο στη Νέα Υόρκη. Ο Γιώργος Σκευοφύλαξ καταγράφει τις λεπτομέρειες της εκδήλωσης που αναμένεται με ξεχωριστό ενδιαφέρον καθώς ότι σχετίζεται με τον βασιλιά του κουλ εξάπτει την περιέργεια και ερεθίζει τη φαντασία.

Φούρναρης εναντίον φούρναρη. Στο καθιερωμένο crash test του Docville η Ηλέκτρα Ζαργάνη προκαλεί φουρναρομαχίες με αντιπάλους κάποιες ελληνικές γεύσεις από την παραδοσιακή «Πνύκα» κόντρα στις γαλλικές μυρωδιές του «La Petite Baguette».

Ενα φιλί με φόντο τους καιρούς του Ζίγκμουντ Φρόιντ. Η εικαστικός Κατερίνα Μαγείρου περιγράφει τα μυστικά ενός από τα πιο δημοφιλή έργα τέχνης όλων των εποχών. Το «Φιλί» (1907-1908, λάδι, 1,80 Χ 1,80 μ.) του Αυστριακού Γκούσταβ Κλιμτ περνάει στην αιωνιότητα την ένωση ενός ζευγαριού συνδυάζοντας τη φιλοσοφία της αρ νουβό, με το συμβολικό ερωτικό στοιχείο.

Μια Ελληνίδα παλεύει να διαλέξει εάν αγαπά -ή όχι- το Βερολίνο. Η Σοφία Σταυριανίδου, Media Professional και ειδική στα κινηματογραφικά φεστιβάλ, γράφει στο Documento για την ατέλειωτη γοητεία της γερμανικής μεγαλούπολης η οποία «έχει ένα περιτύλιγμα αλήτικο και νεανικό προβάλλει το χυμαδιό σαν life style κι όλα αυτά με ένα παραπλανητικό τρόπο που την οδηγεί να είναι μια πόλη πλανεύτρα, που κρύβει τις δυσχερείς αλήθειες της»

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter