Ήταν ένας άθλος για τους Έλληνες ηθοποιούς να μάθουν σε τρεις μήνες μια εντελώς νέα σκηνική γλώσσα και να φέρουν σε πέρας την «Αντιγόνη», σε σκηνοθεσία του Ούλριχ Ράσε, ένα σωματικό θέαμα υψηλής τεχνικής και καλλιτεχνικής δυσκολίας. Μας ξένισε και μας προβλημάτισε όμως το κόψιμο της ηθοποιού Κίττυς Παϊταζόγλου (φωτογραφία) και ο εξοστρακισμός του ρόλου της Ισμήνης που ερμήνευε, με απόφαση του Γερμανού σκηνοθέτη. Αφενός διότι η επιλογή των Ελλήνων ηθοποιών έγινε με οντισιόν από τον ίδιο, άρα ο σκηνοθέτης έφερε την ευθύνη της επιλογής όλων, αφετέρου διότι με ανακοίνωσή του το Φεστιβάλ Αθηνών και το Εθνικό Θέατρο αποστασιοποιούνται κάνοντας λόγο για άρτια συνεργασία με την ηθοποιό, η οποία συνεχίζει να πληρώνεται –και πολύ ορθά– μέχρι τη λήξη της σύμβασής της. Η καλλιτεχνική διαφωνία έπειτα από δύο μήνες προβών και το κόψιμο της ηθοποιού από τον υπερπρονομιούχο σκηνοθέτηθεό που δεν δίνει λόγο σε κανέναν θυμίζει νοοτροπίες κάθε άλλο παρά συμβατές με την εποχή μας. Ως πότε θα το επιτρέπουμε; Κ.Α
Ο «βασιλιάς» της Επιδαύρου
