O «Χασάπης» του Βορίδη και ο «Φραπές» του Αυγενάκη – Στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το Docville

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΠΕΚΕΠΕ. Διάλογοι με όρους μαφίας αποκαλύπτουν ότι όλο το βαθύ κομματικό σύστημα της Νέας Δημοκρατίας στην ξαφνικά «γαλάζια» Κρήτη είναι μπλεγμένο στο σκάνδαλο των παράνομων αγροτικών επιδοτήσεων.

Η Ευρωπαία Εισαγγελέας για το αμαρτωλό δίκτυο: «Μέλη της διοίκησης του ΟΠΕΚΕΠΕ φέρονται να ενεργούν είτε κατόπιν εντολής του αρμόδιου υπουργού προκειμένου αυτός να αυξήσει την εκλογική του επιρροή είτε με δική τους πρωτοβουλία»

Τους πέταξαν στα… σκυλιά. Με τις fast track καρατομήσεις του Βορίδη και των τριών υφυπουργών το Μαξίμου επιχειρεί να σβήσει την κρίση που πυροδότησε η διαβίβαση στη Βουλή της δικογραφίας για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Χρήστος Μπουκώρος. «Παραιτήθηκα γιατί δεν έχω τίποτα να κρύψω». Στην πρώτη του συνέντευξη μετά την παραίτηση ο πρώην υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης αρνείται κάθε εμπλοκή του ονόματός του στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ.

«Πεπλανημένος» και διεθνώςαπομονωμένος. Οι απανωτές εθνικές ήττες του Μητσοτάκη και οι διαφωνίες που λαμβάνουν χαρακτηριστικά ενδοκυβερνητικής κρίσης.

O δικαστικός που… γοητεύεται από τις απειλές. Τα εξωθεσμικά έργα και ημέρες του εφέτη Δημήτρη Σκουτέρη που φέρεται να μετέφερε προς τη Μαρία Καρυστιανού απειλές κατά της ζωής της, η σύνδεση με την κυβέρνηση και ο έλεγχός του για προσβολή του κύρους της Δικαιοσύνης.

Ο «ανίκανος» Αδωνης και… το Documento οργάνωσαν τη δίωξη Εξαδάκτυλου. Σε συνεργασία του Αδωνη Γεωργιάδη με την εφημερίδα απέδωσαν τα μέλη του ΔΣ του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου την πειθαρχική παραπομπή του προέδρου, αγνοώντας τα στοιχεία για το παραμάγαζο με τα μποτοξάκια.

Ο ΣΕΒ κουνάει το δάχτυλο στον Μητσοτάκη. Βολές από τον πρόεδρο των βιομηχάνων για το υψηλό ενεργειακό κόστος, τα παγωμένα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και τη χαμηλή παραγωγικότητα.

Μέση Ανατολή. Τα σενάρια της επόμενης μέρας. Η εύθραυστη εκεχειρία και οι ανοιχτές πληγές που άφησε ο πόλεμος των 12 ημερών.

Εκθέσεις-φωτιά της Sportradar. Το Documento φέρνει στο φως δύο εκθέσεις-φωτιά με ύποπτα παιχνίδια της Σούπερ Λίγκας 2, μία εκ των οποίων αφορά παιχνίδι της Ηλιούπολης που σύμφωνα με τη Sportradar κάνει πρωταθλητισμό σε αυτόν τον τομέα.

To πολιτικό μανιφέστο των Green Day στο Docville

Οι Green Day, ένα από τα μεγαλύτερα συναυλιακά απωθημένα του ελληνικού κοινού, έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Πούλλος γράφει για το αμερικανικό πανκ ροκ συγκρότημα που χρησιμοποιεί συχνά τη σκηνή ως πλατφόρμα διαμαρτυρίας και αφύπνισης. Η πολιτικοποιημένη παρέα του Μπίλι Τζο Άρμστρονγκ θα εμφανιστεί ζωντανά την Κυριακή 6 Ιουλίου στο Ejekt Festival φέρνοντας μαζί της τραγούδια για εκείνους που δεν πρέπει να σιωπούν.

Σπιναλόγκα για λίγους. Η εκρηκτική αύξηση του εισιτηρίου στον δεύτερο δημοφιλέστερο αρχαιολογικό χώρο της Κρήτης μετά την Κνωσό, απωθεί τους τουρίστες, μειώνει δραστικά την επισκεψιμότητα και προκαλεί σοβαρά προβλήματα στην τοπική επιχειρηματικότητα. Η Κατερίνα Αγγελιδάκη συνομίλησε με τοπικούς φορείς, οι οποίοι αγωνιούν και αναζητούν λύσεις για να σώσουν τον ιστορικό προορισμό.

Ο Παύλος Παυλίδης έστειλε ένα ηχηρό αντιπολεμικό μήνυμα υπέρ του παλαιστινιακού λαού χωρίς «ναι μεν αλλά» από τη σκηνή του Release Athens. Και ακούστηκε ως πέρα μακριά. Γράφει η Ειρήνη Δρίβα.

Όσοι περίμεναν χρόνια να ακούσουν ζωντανά τον Τομ Τζόουνς εντυπωσιάστηκαν από την αναλλοίωτη φωνή του, το διαχρονικό ρεπερτόριο, το χιούμορ του και το κοινό όλων των ηλικιών που κατέκλυσε τον Λυκαβηττό. Η Έμυ Ντούρου που ήταν ανάμεσά τους σχολιάζει πώς υποδέχτηκε η Αθήνα τον αειθαλή καλλιτέχνη.

Πίσω από τον μύθο του Μπρους Σπρίνγκστιν. Η νέα ταινία «Springsteen: Deliver Me From Nowhere»  που θα βγει στις αίθουσες τον Οκτώβριο εξιστορεί τη δημιουργία του άλμπουμ «Nebraska», το οποίο συνδέθηκε με την πιο σκοτεινή  και κομβική στιγμή της ζωής του θρύλου της αμερικανικής ροκ σκηνής. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Στην πλούσια καριέρα του, ο Άλφρεντ Χίτσκοκ, μόλις μια φορά επέστρεψε σε παλιά του ταινία «για να την τελειοποιήσει». Ήταν «Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά», η σημαντική ταινία του 1956 που κυκλοφορεί στις αίθουσες. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης. 

Ασύμφορη και φορτωμένη η προσπάθεια εκσυγχρονισμού του έργου «Κατσούρμπος» του Γεωργίου Χορτάτση που σκηνοθέτησε ο Γιάννος Περλέγκας για το Φεστιβάλ Αθηνών. Για την παράσταση γράφει ο Ηρακλής Λογοθέτης.

Η Έμυ Ντούρου διάβασε την αυτοβιογραφία της Έμα Γκόλντμαν, της σπουδαίας προσωπικότητας του αναρχικού κινήματος, στην ολοκληρωμένη ελληνική μετάφραση από τη Ροζίνα Μπέρκνερ που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Βιβλιοπέλαγος, και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις της από το βιβλίο-μαρτυρία που είναι ταυτόχρονα το ψηφιδωτό μιας ολόκληρης εποχής.

Ποπ έρωτες στον ήλιο. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης επιλέγει τα πιο διαχρονικά ελληνικά ερωτικά τραγούδια που ξεχώρισαν μέσα από τις ταινίες του τέλους της δεκαετίας του 1960 και των αρχών του 1970 και τα αγαπήσαμε επειδή ταυτίστηκαν με τα ανέμελα καλοκαίρια μας.

Στη νέα ταινία «F ο Μπραντ Πιτ ενσαρκώνει μια παλιά δόξα των αγώνων της Φόρμουλα 1 και αποδεικνύει ότι παραμένει – εκτός από νέος- ένας διαχρονικός σταρ, όπως σημειώνει στην κριτική του ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.

Η Ειρήνη Δρίβα γράφει για την έκθεση της ριζοσπαστικής εικαστικού Μαρλέν Ντουμά στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, στην οποία η σύγχρονη φόρμα βρίσκεται σε διάλογο με το παρελθόν.

Η Κατερίνα Αγγελιδάκη σχολιάζει τη φράση του ακαδημαϊκού και σκηνοθέτη Στάθη Λιβαθινού «θα μιλήσω με τον Σαίξπηρ και όχι με τη Γάζα», η οποία ξεσήκωσε έντονες  αντιδράσεις.

Ο Αντώνης Μποσκοΐτης άκουσε το «Ανάδρομο ψάρι», τον τελευταίο δίσκο του Χαλκιδαίου τραγουδοποιού Νάσου Μητράκη και γράφει τις εντυπώσεις του.

 

Διαβάστε επίσης

Το διαβιβαστικό της Ευρ. Εισαγγελίας για ΟΠΕΚΕΠΕ: Δίκτυο με κίνητρο το πολιτικό συμφέρον και την πελατεία

Καρασαρίνης: Στις συνομιλίες για τον ΟΠΕΚΕΠΕ πρώην σύμβουλος του Χαράλαμπου Αθανασίου

Ο Μητσοτάκης ως Βλαντ Τσέπες

Ο Βορίδης έγινε βαρίδης για τον Μητσοτάκη

Ξανά σε αργία η εκπαιδευτικός Χρύσα Χοτζόγλου – Η κυβέρνηση δεν αντέχει τους ανυπότακτους

 

Ετικέτες