ΟΑΣΑ: Τα απάνθρωπα ωράρια των οδηγών λεωφορείων καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

ΟΑΣΑ: Τα απάνθρωπα ωράρια των οδηγών λεωφορείων καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι
902.gr

Συγκέντρωση έξω από τα κεντρικά γραφεία του ΟΑΣΑ πραγματοποίησαν το μεσημέρι της Δευτέρας (7/7) οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, με αφορμή το ατύχημα που συνέβη την Παρασκευή στη Βούλα ανάμεσα σε δύο λεωφορεία, το οποίο είχε αποτέλεσμα τον τραυματισμό 48 ανθρώπων.

Ενώ ο ΟΑΣΑ που έχει την επίβλεψη των συγκοινωνιών της Αττικής είχα ανακοινώσει μόνο ότι τα λεωφορεία ήταν καινούργια και ότι γίνεται έρευνα για τις συνθήκες που έγινε το ατύχημα, η ΔΑΣ ΟΑΣΑ αποκάλυψε παρουσιάζοντας έγγραφα ότι η οδηγός του ενός λεωφορείου ήταν σε βάρδια 16 ωρών και μάλιστα όχι μόνο για μια μέρα.

Διαβάστε σχετικά: Σύγκρουση λεωφορείων: Η οδηγός βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια, αποκαλύπτει η ΔΑΣ ΟΑΣΑ

Το ατύχημα, καταγγέλλει η ΔΑΣ ΟΑΣΑ, «αναδεικνύει με τον πιο επώδυνο τρόπο τις επικίνδυνες συνέπειες της εντατικοποίησης της εργασίας με απάνθρωπα ωράρια και της ιδιωτικοποίησης – “απελευθέρωσης” κοινωνικών αναγκών, όπως οι συγκοινωνίες».

Με αφορμή αυτό το ατύχημα, το οποίο φαίνεται να προκλήθηκε από αδιαθεσία της εξαντλημένης οδηγού, οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν κινητοποίηση καταγγέλλοντας τις απάνθρωπες συνθήκες εργασίας.

«Εξω οι ιδιώτες, επιστροφή των γραμμών στην ΟΣΥ, 7ωρο, 5ημερο, 35ωρο για κάθε εργαζόμενο στη συγκοινωνία», έγραφε το πανό τους.

Αντιπροσωπεία των εργαζομένων συναντήθηκε με τη διοίκηση του ΟΑΣΑ και έθεσε τα προβλήματα. Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση απάντησε πως το ζήτημα ελέγχου των ωραρίων και των συνθηκών εργασίας είναι ευθύνη των αρμόδιων κρατικών αρχών.

Υπενθυμίζεται ότι το έργο των συγκοινωνιών έχει εκχωρηθεί σε κοινοπραξία ενώ ο ΟΑΣΑ έχει τον έλεγχο και την επίβλεψη.

«Ο ΟΑΣΑ από την πλευρά του είπε ότι δεν μπορεί να ελέγξει τον ιδιώτη, την κοινοπραξία για όλα τα προβλήματα που καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι», σημείωσε ο Γιώργος Καραγιάννης, μέλος του ΔΣ του Σωματείου Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ και συμπλήρωσε ότι «αυτά είναι τα νέα Τέμπη στη ζωή των εργαζομένων σε καθημερινή βάση».

Διαβάστε επίσης:

Hellenic Train: Ενας στους πέντε μηχανοδηγούς θέλει να φύγει – Τοξικό περιβάλλον καταγγέλλει ο Γενιδούνιας

Κοροϊδία δίχως τέλος για τις οικογένειες των στρατιωτικών: Ψήφισαν νόμο και δεν τον εφαρμόζουν

Στην Αθήνα, ο καύσωνας άργησε μια μέρα…

Documento Newsletter