Θεσσαλονίκη: Αντιδρούν οι φοιτητές στις εξαγγελίες Κεραμέως - Πορεία στο κέντρο της πόλης

πορεία προς το υπουργείο Μακεδονίας Θράκης

Να μην προχωρήσει η νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης, που αφορά στη θέσπιση ενός νέου νόμου-πλαισίου για τα ανώτατα ιδρύματα, να επανέλθει η ρύθμιση για το ακαδημαϊκό άσυλο στο καθεστώς προ των ψηφισθέντων -τον περασμένο Αύγουστο- αλλαγών στη σχετική διάταξη (Άρθρο 64 - Νόμος 4623/2019), καθώς και να αποσυρθούν οι επιμέρους διατάξεις για την πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση, που περιλαμβάνονται στα νομοσχέδια του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και του Υπουργείου Υγείας, ζητούν φοιτητικοί σύλλογοι Τμημάτων του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Σε εφαρμογή αποφάσεων συνελεύσεων των συλλόγων τους, φοιτητές συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι στην Καμάρα και πραγματοποιούν πορεία προς το υπουργείο Μακεδονίας Θράκης.

Τα αιτήματα των φοιτητών

«Η σημερινή κινητοποίηση έχει ξεκινήσει από Γενικές Συνελεύσεις και καταλήψεις συλλόγων. Αφορά στα μέτρα, τα οποία έχουν εξαγγελθεί και στον νέο νόμο πλαίσιο, που είναι "στα σκαριά". Αφορά και στο χθεσινό κατατεθέν νομοσχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει την εξίσωση δημόσιων – ιδιωτικών πτυχίων, αλλά και σε όλα τα μέτρα που έχουν εξαγγελθεί και θα συνοψισθούν σε έναν νέο νόμο πλαίσιο μέχρι τον Νοέμβρη. Διαδηλώνουμε ενάντια στην κατάργηση του ασύλου και τις διαγραφές, στις αξιολογήσεις και στη διάλυση των πτυχίων μας, ενάντια στο νέο λύκειο και εξεταστικό κάτεργο για τη βάση του δέκα» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ το μέλος του Συλλόγου Φιλολογίας, Σωτήρης Β.

Σήμερα κάνουμε καταλήψεις και πορεία. Θέλουμε να δώσουμε ένα μήνυμα στην κυβέρνηση, στο υπουργείο αλλά και στις πρυτανείες

«Σήμερα κάνουμε καταλήψεις και πορεία. Θέλουμε να δώσουμε ένα μήνυμα στην κυβέρνηση, στο υπουργείο αλλά και στις πρυτανείες, προκειμένου να βγάλουν καταδικαστικές αποφάσεις και να ακούσουν τα αιτήματα των φοιτητικών συλλόγων», πρόσθεσε ο φοιτητής, διευκρινίζοντας πως στην κινητοποίηση με καταλήψεις και αποφάσεις Συλλόγων συμμετέχουν η Αρχιτεκτονική, το Ιστορικό- Αρχαιολογικό και το Φιλολογικό και στην πορεία το Γαλλικό, το Μουσικό, η Πληροφορική και η Ιατρική.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.