Οι ιδιαιτερότητες του σώματoς μετά τα 40 και πως πρέπει να προπονούμαστε

Τα 40 είναι μια κομβική ηλικία για τις αντοχές μας και τη γενικότερη φυσική κατάσταση

Τα 40 είναι μια κομβική ηλικία για τις αντοχές μας και τη γενικότερη φυσική κατάστασή μας. Όσο περισσότερο πλησιάζουμε σε αυτή την ηλικία, τόσο περισσότερες είναι οι ιδιαιτερότητες του σώματός μας και του οργανισμού μας.

Αυτό σημαίνει πως ένα σώμα που έχει φτάσει ή πλησιάζει τα 40 και ταυτόχρονα, ασκείται συστηματικά θα πρέπει να προβεί σε ορισμένες στρατηγικές που θα το βοηθήσουν να βρίσκεται στην καλύτερή του κατάσταση και γιατί όχι να πετύχει στόχος που δεν είχε… πιάσει πριν.

Αν λοιπόν έχετε επιλέξει το τρέξιμο ή το τρίαθλο, οι προπονήσεις σας θα πρέπει να αλλάξουν, προκειμένου να δώσετε τη δυνατότητα στο σώμα σας να αντέξει.

Να ορισμένες από αυτές:

Κάνετε μεγαλύτερης διάρκειας προθέρμανση

Τόσο όταν έχετε μπροστά σας έναν αγώνα όσο και όταν πρόκειται να κάνετε μια απλή προπόνηση, όταν είστε κοντά στα 40 επιβάλλεται να κάνετε μεγαλύτερης διάρκειας προθέρμανση. Το ιδανικό θα ήταν να κάνετε περίπου 25 λεπτά προοδευτικής προθέρμανσης προτού τρέξετε. Αν τα συμπληρώσετε θα είστε απόλυτα έτοιμοι.

Μειώστε τις σκληρές προπονήσεις της εβδομάδας

Το συνετό είναι να αυξομειώνεται η ένταση των προπονήσεων που κάνετε σε εβδομαδιαία βάση. Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν εναλλάξ είτε τρεις υψηλής έντασης προπονήσεις και δυο χαλαρές είτε δυο υψηλής έντασης και τρεις χαλαρές. Μετά τα 40 ωστόσο αυτό πρέπει να αλλάζει. Καλό θα ήταν να κρατήσετε μια σκληρή προπόνηση εβδομαδιαίως αλλά οι υπόλοιπες να είναι πιο χαλαρές.

Η πλήρης διατροφή, ο καλός ύπνος και η γενική ευεξία είναι απαραίτητα

Όταν είμαστε νέοι νιώθουμε πως μπορούμε να τρώμε ό,τι θέλουμε, να είμαστε λειτουργικοί με λίγο ύπνο και ταυτόχρονα να κάνπυμε και προπόνηση. Όσο μεγαλώνουμε ωστόσο, τόσο περισσότερο αυξάνεται η ανάγκη να αντιμετωπίζετε με προσοχή το σώμα σας. Πράγματα όπως η σωστή διατροφή, η ενυδάτωση και η αφθονία του ύπνου καθίστανται απαραίτητα για την καλή ανάκτηση και την απόδοσή σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Πάρτε το χρόνο να διαβάσετε και να καταλάβετε περισσότερα για το ρόλο που παίζουν αυτά τα πράγματα.

Μασάζ και βάρη

Όσο μεγαλώνουμε, τόσο περισσότερη προσοχή χρειάζεται να δώσετε στους μυς σας ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στην καθημερινή άσκηση. Κάντε ένα επαγγελματικό μασάζ όσο πιο συχν μπορείτε και ταυτόχρονα, εξασκηθείτε με βάρη. Όσο πιο δυνατούς μύες έχετε τόσο περισσότερο θα απομακρύνονται οι κίνδυνοι τραυματισμών.

Πηγή: Runnfun

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.