Οι μεγαλύτεροι μύθοι διατροφής και προπόνησης

Ακόμα και σήμερα στην κοινωνία της πληροφορίες, υπάρχουν πάνω από 12 μύθοι διατροφής και προπόνησης που εξακολουθείτε να πιστεύετε και εφαρμόζετε όταν θέλετε να χάσετε βάρος, ενώ στην πραγματικότητα δεν σας αδυνατίζουν.

Δείτε ορισμένα παραδείγματα

1) Κόβετε τους υδατάνθρακες

Ακολουθείτε μια δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες για να κάψετε λίπος και να χάσετε βάρος. Και, όμως, αυτό είναι λάθος. Σίγουρα η ζυγαριά θα κατέβει, αλλά δεν χάνετε λίπος, αλλά υγρά. Γιατί οι υδατάνθρακες προκαλούν κατακράτηση υγρών στον οργανισμό. Αυτός είναι και ο λόγος που νομίζετε ότι χάνετε γρήγορα κιλά, ενώ στην πραγματικότητα χάνετε υγρά.

2) Δεν τρώτε μετά τις 6 το απόγευμα

Στην πραγματικότητα δεν έχει καμία σημασία τι ώρα θα φάτε το φαγητό σας. Αλλά οι συνολικές θερμίδες που καταναλώνετε. Αν δηλαδή καταναλώσετε τον αριθμό θερμίδων που πρέπει, τότε φάτε ότι ώρα θέλετε.

3) Πολλά μικρά γεύματα

Επίσης μύθος. Δεν ενεγοποιείς τον μεταβολισμό με τα μικρά γεύματα, αντίθετα κρατάς ψηλά τα επίπεδα ινσουλίνης και δεν χάνεις λίπος. Όταν πέφτουν τα επίπεδα ινσουλίνης, τότε ο οργανισμός καίει λίπος. Τα πολλά μικρά γεύματα αφορούν εκείνους που αθλούνται συστηματικά και έχουν ανάγκη ενέργεια.

4) Περνάτε ατελείωτε ώρες στο γυμναστήριο

Δεν έχει σημασία ο χρόνος άσκησης, αρκεί να κάνεις σωστά αυτό που πρέπει. Όταν κουράζεις τον οργανισμό σου πολύ, τότε δεν πετυχαίνεις το στόχο της απώλειας κιλών. 15-20 λεπτά έντονης άσκησης είναι αρκετά για έναν μη αθλητή.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: runnfun.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.