SUP Free hackathon: Τι είναι το «ECOCup» που κέρδισε τον μαραθώνιο καινοτομίας

SUP Free hackathon: Τι είναι το «ECOCup» που κέρδισε τον μαραθώνιο καινοτομίας
Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς και Δρ Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια Κοινωφελές Ίδρυμα «Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης»

Ο διαγωνισμός SUP Free Hackathon «έτρεξε» τους τελευταίους μήνες στη χώρα μας, υπό τη διοργάνωση της εταιρίας τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy, με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς και του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης» και διήρκεσε τρεις ημέρες, ενώ φιλοξενήθηκε από το Sani Resort στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής.

Νικήτρια ομάδα, αποσπώντας το μεγάλο έπαθλο των 40.000€ αναδείχθηκε η «Eco Cup» (Θανάσης Κουκούλης, Κατερίνα Κατσαούνη, Γιώργος Αντωνόπουλος και Ιωάννης Μπραντ Ιωαννίδης) με ένα mobile app που επιβραβεύει τον χρήστη όταν αγοράσει το ρόφημά του στο δικό του επαναχρησιμοποιούμενο σκεύος. Τα χρήματα του επάθλου θα χορηγηθούν στην ομάδα για την επικοινωνιακή υποστήριξη και προώθηση της ιδέας της ομάδας.

Κατερίνα Κατσαούνη και Θανάσης Κουκούλης, Co-Founders της εφαρμογής «ECOCup»

Επιπλέον, ο 17χρονος «MS» Αλέξανδρος Πέτκος απέσπασε τη χρηματοδότηση για την υλοποίηση της υπηρεσίας αυτόματου καθαρισμού περιοχών με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης και robotics για την αναγνώριση και περισυλλογή απορριμμάτων.

Το πρώτο SUP Free hackathon στην Ελλάδα

Το πρώτο SUP Free hackathon διεξήχθη από τον Δεκέμβριο του 2020 έως τον Ιούνιο του 2021 και «έτρεξε» στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», υπό τη διοργάνωση της εταιρίας τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy, με την υποστήριξη της Lidl Ελλάς και του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης». Συμμετείχαν συνολικά 34 ομάδες ή start ups, από τις οποίες «πέρασαν» στην τελική φάση οι πέντε, ώστε να αναδειχθούν τελικά όχι ένας, αλλά δύο νικητές.

Πώς λειτουργεί το ECOCup

Το ECOCup είναι μια εφαρμογή η οποία απευθύνεται σε επιχειρήσεις παροχής ροφημάτων και καταναλωτές ροφημάτων και στοχεύει στην μείωση τόσο πλαστικών όσο και χάρτινων ποτηριών μιας χρήσης. Επιβραβεύει τον καταναλωτή κάθε φορά που χρησιμοποιεί το δικό του ποτήρι πολλαπλών χρήσεων δίνοντάς του εκπτώσεις & οικολογικά δώρα, βοηθάει τις επιχειρήσεις να μειώσουν τα έξοδά τους και να διαφημιστούν ενώ ταυτόχρονα μειώνει σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και των δύο.

Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν στο προφίλ τους τον μετρητή των ποτηριών μιας χρήσης που δεν χρησιμοποίησαν. Ο μετρητής μετατρέπει το κάθε ποτήρι στους αντιστοιχους πόρους που εξοικονομήθηκαν (πχ δέντρα, λίτρα νερού) από την μη χρήση του.

Πώς λειτουργεί;

Για τους καταναλωτές

1) Κατεβάζεις δωρεάν την εφαρμογή & εντοπίζεις στον χάρτη την κοντινότερη συμβεβλημένη επιχείρηση,

2) Πηγαίνεις στην επιχείρηση με το επαναχρησιμοποιούμενο ποτήρι σου & το κινητό σου,

3) Σκανάρεις το QR Code της επιχείρησής, απολαμβάνοντας εκπτώσεις και μειώνεις το περιβαλλοντικό σου αποτύπωμα!

Για τις επιχειρήσεις

1) Κατεβάζεις δωρεάν την εφαρμογή & κάνεις εγγραφή με τα στοιχεία της επιχείρησής σου

2) Η επιχείρησή σου εμφανίζεται απευθείας στον χάρτη του δικτύου προσελκυοντας νέους πελάτες,

3) Ορίζεις μια έκπτωση που θα προσφέρεις σε καταναλωτές που αγοράζουν το ρόφημά τους στο δικό τους επαναχρησιμοποιούμενο ποτήρι.

Για τους Δήμους

Το ECOCup αποτελεί ένα επιπλέον μέτρο πρόληψης στερεών αποβλήτων, όσο λιγότερα είναι τα στερεά απόβλητα των Δήμων τόσο μικρότερα είναι και τα έξοδα διαχείρισής τους.

Δενδροφυτεύσεις

Ένας από τους στόχους του ECOCup είναι η αειφορική συνεισφορά. Για αυτόν τον λόγο τα ψηφιακά δέντρα που εξοικονομούνται από την προσπάθεια των καταναλωτών και των επιχειρήσεων, θα γίνονται πραγματικά φυτεύσιμα δεντρα.

Η εφαρμογή θα είναι σύντομα διαθέσιμη δωρεάν στο Play Store & App Store. Mπορείτε να πλοηγηθείτε στο ecocup.io για να μάθετε περισσότερα.

Για περισσότερες πληροφορίες:

SUP Free hackathon – Lidl Ελλάς (lidl-hellas.gr)

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter