Οσία Κλαυδία η τροπαιοφόρος (ή μήπως όχι;)

Οσία Κλαυδία η τροπαιοφόρος (ή μήπως όχι;)

Τα βίντεο υπάρχουν.
Ένα απλό γκουγκλάκι χρειάζεται και θα το βρείτε το ποτ πουρί από τις εμφανίσεις της Κλαυδίας στα τραγουδιστικά ριάλιτυ.
“Με εμπειρία από τραγουδιστικά ριάλιτυ”, όπως σημείωνε τίγκα στην ξινίλα παραγωγός του κρατικού ραδιοφώνου αναφερόμενος στη Ραλλία Χρηστίδου.
Αλλά νταξ ρε μπρο, η Ραλλία είναι αναρχοάπλυτη, ενώ η Κλαυδία είναι δικό μας κορίτσι, ταπεινό και σεμνό, χαμηλοβλεπούσα και αιδήμων, φωνάρα έχει και μιλιά δεν έχει, αναβλύζει η αλήθεια απ’ το στόμα της, όχι σαν κάτι άλλες που εκτοξεύουν βατράχια αντί για κουβέντες βαρυσήμαντες.

Η οσία Κλαυδία η τροπαιοφόρος…
Ας επιστρέψουμε, όμως, στα βίντεο από τα ριάλιτυ, όπου το κορίτσι μας εμφανιζόταν σαν νορμάλ αοιδός και όχι ως καλόγρια του εικοστού πρώτου αιώνα.
Και σκισμένο τζιν φόρεσε.
Και κροπ τοπ με τον αφαλό όξω.
Και μίνι φούστα με δερμάτινο κολάν.
Και ντεκολτέ χαλαρό, εντελώς αβασάνιστο.
Αυτά, τουλάχιστον, είδα εγώ σε ένα δεκάλεπτο μιξ, περισσότερο δεν έκατσα να σερφάρω, δεν χρειάζονται ώρες ολόκληρες ψαξίματος για να καταλάβεις ότι η Κλαυδία είναι ένας κανονικός άνθρωπος με δυνατή φωνή που προσπαθεί να κάνει καριέρα στο τραγούδι.
Κι έρχεται ο κάθε μπαγλαμάς να της φορτώσει τις αγωνίες και τα άγχη μιας ολόκληρης χώρας…
Όχι, όχι δεν αναφέρομαι στο ποντιακό στοιχείο, τα καλύτερα παιδιά είναι οι Πόντιοι και ως απόγονος Μικρασιατικών προσφύγων συμμερίζομαι τον πόνο τους. Αυτό μας έλειπε.

Δεν την ανακήρυξε το ποντιακό στοιχείο απόστολο της ηθικής και της σωφροσύνης, οι άνθρωποι ξέρουν τι τους γίνεται.
Από αλλού ήρθαν τα τσίγκινα παράσημα, οι χάντρες και τα καθρεφτάκια.
Από μορφές του πνεύματος και της πολιτικής.

Σταχυολογώ δύο ποσταρίσματα, το πρώτο από γνωστή συγγραφέα και το δεύτερο από γνωστό υπουργό. Πάμε λοιπόν με τη συγγραφική πένα:
“Εμφανίζεται ένα κορίτσι που μας σόκαρε με το πόσο εντάξει δείχνει. Καλοχτενισμένο, καλότροπο, με τα γυαλάκια του και την συνεχή ευγένειά του. Βλέμμα με ευθύτητα, με χαμόγελο ειλικρινές, με καλά ελληνικά, αγωγή και σεμνότητα. Και πού; Σε ένα χώρο όπου “τα πάντα επιτρέπονται”, της μουσικής σκηνής! Εκεί όπου μπορείς να χτυπιέσαι μισόγυμνος ή ολόγυμνος, αχτένιστος, άπλυτος, να βρίζεις, να χυδαιολογείς, να κατεβάζεις καντήλια, να είσαι ατάλαντος αλλά να κάνεις ακρότητες που ξεσηκώνουν το ξαναμμένο κοινό, τον αδικημένο δήθεν, τον καταπιεσμένο δήθεν εαυτό που θέλει να εκδικηθεί και να χλευάσει κάθε «σύστημα»’. Είναι μεγάλη βόμβα το ταλέντο το γνήσιο και πηγαίο σαν κυματισμός. Η δουλειά, η πολλή δουλειά και το τίμιο καθαρό πρόσωπο. Η ευπρέπεια μέσα στη νομιμοποιημένη απρέπεια”.

Και συνεχίζουμε με τον πολιτικό:
“Μας έβαλε κυριολεκτικά τα γυαλιά -άλλη μια νίκη της- και επιβλήθηκε, μαζί με την ομάδα της, σε ένα παγκόσμιο ετερόκλητο κοινό με την ποιότητα, το δυναμισμό και την αξιοπρέπεια που διέκρινε όλη την παρουσία της Ελλάδας.
Μια ήρεμη δύναμη που έρχεται από μακριά και θα πάει μακριά. Ένα θετικό πρότυπο για όλες και όλους που μας κάνει περήφανους. Άξια”.

Πηγή: newpost.gr

Ετικέτες

Documento Newsletter