Ο,τι πουν οι εφοπλιστές

Η πληρότητα των πλοίων αποφασίστηκε να είναι στο 65% και διαφημίστηκε ως αποτύπωση μιας πολιτικής που σεβόταν την ανθρώπινη ζωή, ελαχιστοποιούσε τους κινδύνους και ταυτόχρονα υπολόγιζε την ανάγκη ακτοπλοϊκών μετακινήσεων λόγω θέρους και τουρισμού. 

Αρκεσε όμως λίγη πίεση από τους εφοπλιστές που είδαν τα κέρδη τους να μειώνονται για να αλλάξουν τα πάντα: πήγε στο 85% και πρέπει να είμαστε και ευχαριστημένοι. Φταίνε πολλοί, αλλά δικαιολογημένα το μεγάλο βραβείο πάει στον υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη. Μέχρι τώρα τουλάχιστον δεν έκανε τίποτε. Τώρα ποιος τον πιάνει!

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.