Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στο Docville που κυκλοφορεί την Κυριακή με το Documento

Ανθρώπινες ιστορίες που αφορούν τον ρόλο της γυναίκας στη σημερινή κοινωνία, με αφορμή την παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου.

Οι πρωταγωνιστές της ταινίας του Γιάννη Οικονομίδη «Η μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς», Βαγγέλης Μουρίκης και Στάθης Σταμουλακάτος συζήτησαν με τη Μαρίνα Αγγελάκη για την ταινία και την ελληνική κοινωνία.

Η αρχαιολόγος και τέως γγ του υπουργείου Πολιτισμού Μαρία Βλαζάκη γράφει για την υπουργική απόφαση απόσπασης και επανατοποθέτηση των βυζαντινών αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου στο υπό κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Στις 20 Μαρτίου συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον θάνατο του Μανώλη Χιώτη και στις 16 /3 διοργανώνεται μεγάλο αφιέρωμα στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης. Ο συνθέτης και δεξιοτέχνης του μπουζουκιού Γιώργος Αλτής μίλησε στην Έμυ Ντούρου για τη συμβολή του Χιώτη στην ελληνική λαϊκή μουσική.

Η ιστορικός Νικολέττα Ζυγούρη ξενάγησε τον Θανάση Καραμπάτσο και τον Παναγιώτη Φρούντζο στην έκθεση «Ωρα ελευθερίας. Τα ρολόγια των αγωνιστών του ’21» στην Παλιά Βουλή και τους μίλησε για τα άγνωστα φετίχ της επανάστασης.

Με αφορμή τις εξελίξεις γύρω από το θέμα του κορονοϊού, ο βιολόγος μεταφραστής και συγγραφέας Κρίτων Ηλιόπουλος και ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφουν για δημοφιλείς ταινίες που σχετίζονται με θανατηφόρους ιούς.

Ο Γεώργιος Ιατρού μονωδός και πρωταγωνιστής της όπερας «Orfeas 2020», η οποία ανεβαίνει στην Εναλλακτική Σκηνή Εθνικής Λυρικής Σκηνής συζήτησε με τον Σπύρο Οικόπουλο.

Η Μαρία Κολιοπούλου μίλησε στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για το «Ιnstar» τη νέα χορογραφική δουλειά της ομάδας «Πρόσχημα» η οποία διερευνά την πρόσληψη και την αναπαράσταση του θηλυκού σώματος.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.