Περιθωριακή ιστοσελίδα με σχέσεις με τη ΝΔ στοχοποιεί δημοσιογράφους της DW

Ακόμα και σε ονομαστική στοχοποίηση δημοσιογράφων κατέφυγε περιθωριακή ιστοσελίδα γνωστή για τις σχέσεις της με το κυβερνών κόμμα σε μια προσπάθειά της να αμφισβητήσει τις καταγγελίες για "άνωθεν" παρεμβάσεις κυβερνητικών στελεχών στο έργο των δημοσιογράφων της Deutche Welle  

Συγκεκριμένα, tomanifesto.gr μεταξύ άλλων γράφει ότι "χρησιμοποιώντας ως «πρώτη ύλη» την αποδελτίωση του Γερμανικού Τύπου, η «επισκόπηση» της ελληνικής υπηρεσίας της DW ντύνει με το κύρος του οργανισμού θεωρίες συνωμοσίας και ψεύδη σε βάρος της χώρας". 

Από το πικρόχολο σχόλιο δε λείπει βέβαια και η αναφορά στο... Documento: «Στη συνέχεια, τα κείμενα αυτά, υπό το ακλόνητο επιχείρημα ότι, «ιδού τα λέει και η Deutsche Welle», κάνουν καριέρα στο Documento και στα άλλα site που στηρίζουν τον ΣΥΡΙΖΑ.»!!

Στο εν λόγω κείμενο στοχοποιούνται ο επικεφαλής της υπηρεσίας, δημοσιογράφος που έκανε ανταπόκριση από τον Έβρο, ενώ δε λείπουν και... λεπτομέρειες για το "πώς παραποιούνται τα κείμενα" αλλά και κατηγορίες για "διασπορά θεωριών συνωμοσίας"!

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.