Πετάνε λεφτά από το παράθυρο για leasing λεωφορείων και το διατυμπανίζουν!

Όπως φαίνεται είχαν σχέδιο να βάλουν την «ιδιωτικοποίηση» και στα ΜΜΜ (όπως και στην Υγεία) από την πίσω πόρτα με γρήγορες διαδικασίες και πάντα με αφορμή την πανδημία.

Αφού δεν είχαν κάνει τίποτα με αποτέλεσμα μετά το άνοιγμα του πρώτο lockdown να στοιβάζεται ο κόσμος μέσα στα λεωφορεία αλλά και στα υπόλοιπα ΜΜΜ, τώρα βρίσκουν ευκαιρία με την αγανάκτηση των πολιτών να εκμισθώσουν με τη μέθοδο leasing 100άδες λεωφορεία.

Όπως διατυμπάνισε ως καθυστερημένη «επιτυχία» της κυβέρνησης ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής μέσω του φιλοκυβερνητικού ΣΚΑΪ, ως το τέλος του χρόνου θα έχουν φτάσει στην Ελλάδα με τη μέθοδο της εκμίσθωσης(leasing) 300 λεωφορεία, όχι καινούργια αλλά ηλικίας έως 10 ετών.

Βέβαια αφού η κυβέρνηση αδράνησε για μήνες, τώρα δηλώνει πως τα πρώτα 10 (δέκα) λεωφορεία θα βγουν την Πέμπτη στους δρόμους…

Αυτό για την ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας με πληθυσμό… εκατομμυρίων!

Θα πρέπει να περιμένουμε μάλιστα ως το τέλος Οκτωβρίου για να δούμε σταδιακή αύξηση του αριθμού τους

Όπως ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών την Πέμπτη θα βγουν τα πρώτα 10 επιπλέον λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας, στη συνέχεια θα βγουν άλλα 40 και άλλα 50 και μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου θα έχουν προστεθεί στο στόλο συνολικά 200 επιπλέον λεωφορεία των ΚΤΕΛ με τους δικούς τους οδηγούς.

Είπε μάλιστα πως θα γίνουν 655 προσλήψεις σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ με fast track διαδικασίες αλλά με όρους ΑΣΕΠ σε ειδικότητες αιχμής, δηλαδή οδηγούς και τεχνικούς.

Τώρα πως μπορούν να γίνουν ταχύτατες προσλήψεις με όρους ΑΣΕΠ… μόνον ο γαλάζιος υπουργός ξέρει!

Για να δικαιολογήσει ο υπουργός τα κέρδη των ιδιωτών μέσω του παραθύρου της εκμίσθωσης ανέφερε ότι η σύμβαση leasing είναι τριετής και αφορά 300 λεωφορεία με ετήσιο κόστος ανά λεωφορείο 33.800, δηλαδή συνολικά το κόστος είναι περίπου 30 εκ. ευρώ για 3 χρόνια. Εάν το δημόσιο αγοράσει τα αντίστοιχα λεωφορεία, αστικού τύπου με 50 θέσεις, θα χρειαστεί τουλάχιστον 60 εκ. ευρώ. Υπογράμμισε επίσης ότι στην τιμή του leasing συμπεριλαμβάνονται το κόστος ανταλλακτικών και η αποκατάσταση των βλαβών.

Το θέμα είναι πως θα νοικιάσουμε λεωφορεία με υπέρογκο ποσό χωρίς καν να μας μείνουν...

Γιατί απλά το τεράστιο αυτό ποσό αφορά μόλις τρία χρόνια...

«Προσπαθούμε να κάνουμε ένα υβριδικό σχήμα, να κρατήσουμε τις αστικές συγκοινωνίες δημόσιες, αλλά και -εκεί που χρειάζεται- να κάνουμε τις συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα», πρόσθεσε σημειώνοντας πως η κυβέρνηση επενδύει μισό δισ. ευρώ στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Στο τέλος θα μας πουν πως χάνουν και οι ιδιώτες γιατί συμπαθούν την κυβέρνηση Μητσοτάκη.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.