ΠΡΩΤΟΣ ΘΕΜΟΣ: Πώς, πόσα και από ποιους – Οι σκοτεινές διαδρομές δεκάδων εκατομμυρίων, στο Documento που κυκλοφορεί – Μαζί το HOTDOC HISTORY και το Docville

-Οικονομική μπάμπουσκα ύψους άνω των 30 εκατ. ευρώ, με παράνομες δανειοδοτήσεις αποκαλύπτει το πόρισμα της Επιτροπής της Βουλής για τους μετόχους της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.

Το πόρισμα αποδίδει ευθύνες στα στελέχη των τραπεζών που χορήγησαν δάνεια με «περίεργες μεθόδους» και «χωρίς εξασφαλίσεις» στις επιχειρήσεις συμφερόντων Θέμου Αναστασιάδη και δεν κατήγγειλαν τα δάνεια όταν αυτά δεν εξυπηρετούνταν. Αντιθέτως προχωρούσαν σε αναχρηματοδοτήσεις και ανανέωση περιόδου χάριτος για να φαίνονται ενήμερα.

-Βουλή: θα έκαιγαν όλα τα στοιχεία για τα θαλασσοδάνεια κομμάτων και ΜΜΕ με πρόσχημα τα προσωπικά δεδομένα

-Τραμπ: Ο Ντόναλντ πήρε το όπλο του. Πόλεμος ΗΠΑ- Ευρώπης με Ρωσία και Κίνα να καραδοκούν.

-Ερρίκος Ντυνάν: Τρείς υπουργούς καρφώνει από τη φυλακή ο Μαρτίνης

-ΔΟΛ: Τι γυρεύει ο Μουλόπουλος στο μαγαζί του Ψυχάρη

-Ασφαλιστικά ταμεία: 315.000 οφειλέτες χρωστούν 17,5 δισεκατομμύρια ευρώ!

-Μπλόκο σε χρεοκοπίες μαϊμού. Απόφαση – σταθμός βάζει φρένο στο «ξέπλυμα» χρεοκοπημένων επιχειρήσεων μέσα από την ίδρυση νέων νομικών προσώπων

Η κρατική βία, «μαμή» του Εμφυλίου, στο HOTDOC HISTORY που κυκλοφορεί με το Documento

Για πρώτη φορά στη δημοσιότητα το αυθεντικό ελληνικό κείμενο της 3ης Ολομέλειας του ΚΚΕ το 1947.

Μαρτυρίες και μοναδικά ντοκουμέντα για την σταδιακή εξώθηση με κάθε μέσο – νομιμοφανή και παράνομο- των αριστερών στο περιθώριο της πολιτικής και οικονομικής ζωής.

Ιστορικοί γράφουν για την τεχνική της δεξιάς βίας, τη λευκή τρομοκρατία και τη σταδιακή διολίσθηση στον Εμφύλιο. Την τακτική των ίσων αποστάσεων, το κόμμα των Φιλελευθέρων και «η πολιτική του κατευνασμού».

Γιώργος Ζαμπέτας, οι ατάκες του πέφτουν στρέιτ θρου και σε κόμικ, στο Docville

Ο Γιώργος Ζαμπέτας, εγγονός του μεγάλου μουσικοσυνθέτη, «σκιτσάρει» το κόμικ της ζωής του διάσημου παππού του.

Επιστροφή στα θρυλικά 80ς – Βασικά καλησπέρα σας από την «Τεχνόπολις» με ένα μπουκέτο χορταστικών αναμνήσεων, εκκεντρικών συμβόλων και πολύχρωμης αποθέωσης της ζωής στην πιο αντιφατική δεκαετία του περασμένου αιώνα.

Ο ιστορικός Ρίτσαρντ Έβανς, που τεκμηρίωσε επιστημονικά την υπεράσπιση της Λίπσταντ στη δικαστική αντιπαράθεση της με τον Ίρβινγκ (ο διαβόητος αρνητής του Ολοκαυτώματος την είχε μηνύσει για συκοφαντία), μιλά για την τάση του αναθεωρητισμού στη σύγχρονη ιστοριογραφία.

Ο Ανδρέας Εμπειρίκος μέσα από την οπτική του γιου του Λεωνίδα. Στιγμιότυπα από τη ζωή του σουρεαλιστή ποιητή που τη δεκαετία του 30 οργάνωσε εργατική απεργία στα ναυπηγεία του πατέρα του.

Ο Νικόλας Πρωτονοτάριος, χρησιμοποιώντας τα μαθηματικά, αποκωδικοποιεί το γριφώδες σύμπαν του ολλανδού εικαστικού Έσερ

Σινεμά. Ώρα για την πρώτη μεγάλη ταινία της χρονιάς, που δεν είναι άλλη από το «Πάση θυσία». Στο λυρικό νεογουέστερν του Ντέβιντ Μακένζι, ο Τζεφ Μπρίτζες δίνει άλλο ένα ρεσιτάλ ερμηνείας σε ρόλο πεισματάρη σερίφη που οδεύει προς τη σύνταξη, αλλά δεν το βάζει κάτω και πάει με φόρα για άλλο ένα Όσκαρ.

Ο βρετανός τενόρος Πίτερ Ουέντ, που υποδύεται τον Λόενγκριν στην ομώνυμη βαγκνερική όπερα, παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, που ανεβαίνει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, συζητά για τη λυρικότητα του γερμανού συνθέτη και υποστηρίζει πως το «χρήμα είναι η σύγχρονη ερωμένη του κόσμου».

Πλατεία Ηρώων: Βρεθήκαμε στις πρόβες του νέου έργου που σκηνοθετεί ο Δημήτρης Καραντζάς. Το enfant terrible του ελληνικού θεάτρου ανεβάζει το τελευταίο έργο του Τόμας Μπέρνχαρντ και μας μιλά για τις προεκτάσεις του φασισμού στην καθημερινότητα

Οι Θανάσης Πέτρου και Παύλος Μεθενίτης στο γκράφικ νόβελ «Αμανίτα Μουσκάρια» υπογράφουν μια «ιστορία δρόμου» με γευσιγνωσία και αντάρτες που μιλά για τη διάσταση χρέους και πάθους, απόλαυσης και καθήκοντος.

Το KinderDocs εισάγει παιδιά ηλικίας 9-18 στο μαγικό χώρο του ντοκιμαντέρ. Στο πλαίσιο του KinderDocs θα προβληθούν ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη βραβευμένα ντοκιμαντέρ από όλο τον κόσμο.