Πτώση παρά τις απαγορεύσεις μετακινήσεων και στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Μπορεί η απαγόρευση μετακινήσεων να έδωσε προς στιγμήν τη λάθρα εντύπωση ότι θα μετακινηθεί η ζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ωστόσο κάτι τέτοιο διαψεύστηκε από την ίδια την καταναλωτική πρακτική…

Είναι προφανές ότι η περιβόητη ψυχολογία της αγοράς που κινεί τα νήματα της κατανάλωσης έδωσε σημαντικό χαστούκι ενώ μέσω της Πανδημίας του COVID-19 και στο ηλεκτρονικό επιχειρείν…

Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. ο υγειονομικός αποκλεισμός και ο συνεπαγόμενος φόβος για το «αύριο» επέφερε πτώση στους τζίρους των επιχειρήσεων μελών του Συνδέσμου. Τα καταναλωτικά αγαθά που πλήττονται βαθύτερα καθότι έχει καταποντιστεί η ζήτηση είναι τα Είδη μόδας, τα αθλητικά είδη, τα κοσμήματα, τα είδη σπιτιού και οι λευκές συσκευές.

Με βάση την ερεύνα που διενεργήθηκε από 18 έως 21/03 και συμμετείχαν 307 επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:

-Το 92% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι η τρέχουσες συνέπειες της πανδημίας τους έχει ήδη επηρεάσει τις επιχειρήσεις τους

-το 74% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι λαμβάνουν σημαντικά λιγότερες παραγγελίες σε σχέση με πριν.

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.