Πώς αντιμετωπίζεται ο γκρινιάρης παρτενέρ στο τρέξιμο!

Αρκετοί δρομείς κάνουν την εξής ερώτηση: O παρτενέρ μου στο τρέξιμο παραπονείται πριν από κάθε προπόνηση. Συναντιόμαστε νωρίς το πρωί και οι δικαιολογίες ξεκινούν με το που βγαίνει από το αμάξι.

Γκρινιάζει επειδή δεν κοιμήθηκε καλά το προηγούμενο βράδυ, για τις ενοχλήσεις στην πλάτη, για την άσχημη εβδομάδα στο γραφείο και πολλά άλλα. Αυτό με κάνει να ξεκινώ το τρέξιμο με αρνητική διάθεση. Πώς θα το χειριστώ;

Τα αρνητικά σχόλια αποτελούν συνήθως δείγμα άσχημης ψυχολογίας. Οι δρομείς συνηθίζουν μια τέτοια συμπεριφορά όταν δεν έχουν την σωστή απόδοση. Αυτό ισχύει όχι μόνο για το διάστημα πριν από έναν αγώνα αλλά και πριν από μια προπόνηση.

Ο γκρινιάρης και η ψυχολογία

Ανεξάρτητα από τις αιτίες, μια συζήτηση με αρνητικό περιεχόμενο έχει επίδραση στην ψυχολογία. Αυτού του είδους η συζήτηση μπορεί να βλάψει σε μεγάλο βαθμό την απόδοσή σας, ενώ κάποια καλά λόγια μπορούν να φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

Για το αν θα τρέξετε σωστά, δεν αρκεί η κατάλληλη προετοιμασία αλλά και το πώς θα επικοινωνήσετε με τον παρτενέρ σας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε σε αυτό το σημείο πως αυτός που έχετε δίπλα σας δεν είναι απαραίτητο πως θα συμβαδίζει στον ίδιο ρυθμό παρόλο που κάνετε την ίδια προπόνηση.

Μπορεί αυτό να σχετίζεται με την έλλειψη εμπιστοσύνης στις δυνάμεις του, πράγμα που τον κάνει να αισθάνεται ακόμη πιο άσχημα όταν δεν είναι σε θέση να σας ακολουθήσει.

Κουβεντιάστε το

Αν αυτή η κατάσταση συνεχίζεται για καιρό, καλό θα είναι να κουβεντιάσετε το θέμα. Να είστε ειλικρινείς και να του πείτε πως τα αρνητικά σχόλια που κάνει πριν την προπόνηση σας απασχολούν έντονα και θέλετε για τον λόγο αυτό να βρείτε τι φταίει.

Μια καλή εναλλακτική είναι να γίνετε μέλη μιας μεγαλύτερης ομάδας. Μέσα στην ομάδα αυτή έχετε περισσότερες πιθανότητες να βρείτε τον σωστό παρτενέρ με τον οποίο θα κάνετε μαζί προπονήσεις στην συνέχεια.

Καλή ιδέα θα ήταν επίσης να τροποποιήσετε το πρόγραμμα προπόνησης ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες και των δύο σας.

Αν υπάρχει πρόβλημα με τον συγχρονισμό του ρυθμού, τρέξτε αρχικά με την δική του ένταση και εν συνεχεία διανύστε την υπόλοιπη απόσταση με τον δικό σας ρυθμό. Το ζητούμενο είναι να βρείτε σημεία επαφής που θα σας κάνουν και τους δύο χαρούμενους την ώρα της άσκησης.

Πηγή: runnfun.gr

ΣΧΟΛΙΑ

Το Documento σέβεται όλες τις απόψεις, οι οποίες ωστόσο απηχούν αποκλειστικά και μόνον τη γνώμη των χρηστών. Διατηρούμε το δικαίωμά μας να μην αναρτούμε υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Σχόλια που παραπέμπουν με ενεργό link σε άλλα sites δεν θα δημοσιεύονται. Χρήστες που δεν σέβονται αυτούς τους κανόνες θα αποκλείονται.