Ρεκόρ συμμετοχών από eShops στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2016

Αύξηση 70% εμφάνισε ο τζίρος των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετείχαν στη φετινή Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, την οποία διοργάνωσε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Greek eCommerce Association – GR.EC.A.) από την 1η μέχρι και την 7η Δεκεμβρίου 2016.

Σύμφωνα με τον GR.EC.A. σημαντική αύξηση κατέγραψε και η συμμετοχή των εμπόρων, καθώς υπερδιπλασιάστηκε σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, ξεπερνώντας στο σύνολο τα 250 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Κατά τη διάρκεια της εν λόγω δράσης, τα eShops είχαν την ευκαιρία να “συστηθούν” στο καταναλωτικό κοινό μέσω της παροχής ελκυστικών προσφορών, ενώ χιλιάδες καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να “βιώσουν” την ελληνική online αγοραστική εμπειρία.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία που συγκέντρωσε ο GR.EC.A., υπήρξε -και φέτος- ιδιαίτερα θετική αποδοχή από τους online καταναλωτές, οι οποίοι σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν & Ηλεκτρονικού Εμπορίου – ELTRUN αρχίζουν και εμφανίζουν σημάδια ωριμότητας και το αποδεικνύουν στην πράξη. Πιο συγκεκριμένα, καταγράφηκε συγκριτική αύξηση του τζίρου κατά 69,59% την συγκεκριμένη εβδομάδα σε σχέση με την αντίστοιχη του 2015.

Ο θεσμός διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και μέχρι σήμερα αξιολογείται ως ιδιαίτερα επιτυχημένος καταγράφοντας θετικά πρόσημα και καλύτερα αποτελέσματα χρόνο με το χρόνο. Η συγκεκριμένη δράση έχει την υποστήριξη -και τελεί υπό την αιγίδα- του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

Ας σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της σχετικής έρευνας του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το 2016 οι online αγοραστές αυξήθηκαν κατά 10% και 3 στους 10 είναι πλέον μεθοδικοί/ώριμοι online αγοραστές, ενώ υπάρχει αύξηση των αγορών από ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, αφού 6 στους 10 έκαναν πάνω από το 80% των online αγορών τους από τοπικά e-shops, όταν το 2015 ήταν 5 στους 10.

Η τάση ωριμότητας των Ελλήνων online καταναλωτών αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι το 29% αυτών πραγματοποίησε πάνω από το 50% των συνολικών αγορών του ψηφιακά, όταν τα αντίστοιχα ποσοστά για το 2015 ήταν στο 25% και το 2014 στο 9%.