Σάλος στα Social Media και δεκάδες καταγγελίες κατά της εταιρείας 365shop.gr – Η ανακοίνωση της Skroutz

Σάλος στα Social Media και δεκάδες καταγγελίες κατά της εταιρείας 365shop.gr – Η ανακοίνωση της Skroutz

Στη δίνη σοβαρών καταγγελιών βρίσκεται η εταιρεία 365shop.gr, που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο. Ωστόσο, επειδή συνεργάζεται με την Skroutz, οι χρήστες των Social Media στρέφουν τα «πυρά» τους κατά της δημοφιλούς πλατφόρμας η οποία έχει ήδη εκδώσει ανακοίνωση – απάντηση.

Ειδικότερα, όπως καταγγέλλουν οι χρήστες το «365shop» δεν παρέδωσε ποτέ πληρωμένες παραγγελίες. Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που συνεργαζόταν και με τη Skroutz, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα ατελείωτο αλαλούμ. Την ίδια στιγμή στην ιστοσελίδα της η εταιρεία εμφανίζει πλέον το εξής μήνυμα:  «365shop σύντομα κοντά σας».

Η εταιρεία, μάλιστα, με την εταιρεία να μη τους προσφέρει κάλυψη.

Πάρτε μία ιδέα τι γράφουν οι χρήστες στα Social Media με το hashtag #cancel_skroutz:

 

Μετά την κατακραυγή, η Skroutz εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter